Iesalnieks sācis strādāt Satiksmes ministrijai piederošajā uzņēmumā “Eiropas dzelzceļa līnijas”

Bijušais Saeimas deputāts un bijušā satiksmes ministra Jāņa Vitenberga padomnieks Jānis Iesalnieks ir sācis darbu uzņēmumā “Eiropas dzelzceļa līnijas”, vēsta Latvijas Televīzija. 

Satiksmes ministrijai piederošais uzņēmums SIA “Eiropas dzelzceļa līnijas” ir vērienīgā projekta “Rail Baltica” ieviesējs.

Iesalnieks ir kļuvis par “Eiropas dzelzceļa līniju” projekta ieviešanas un vadības departamenta būvdarbu līgumu vadītāju, zināms Latvijas Televīzijai. 

Trešdien Iesalnieks sociālajos tīklos paziņoja, ka “šobrīd ir uzņēmies profesionālu izaicinājumu ārpus politikas, tāpēc ir pieņēmis lēmumu pārskatāmā nākotnē uz politiskiem amatiem vairs nekandidēt”.

Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un  ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.

Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.

Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums  Facebook ,   Twitter,  Youtube un Instagram!

Populārākie raksti


Jūs varētu interesēt


6
Lasītāju viedokļi

avatar
jaunākie vecākie populārākie
Skultes 3. perons
Skultes 3. perons

Būs nacionāls smēliens.

zebiekste Žanis
zebiekste Žanis

Interesanti, man kā vēsturniekam, kurš no viņiem lielāks žipčiks, Aluslācis vai ZS Viesturs- riteņbraucējs?

sencis
sencis

Padomieši nav daudz labāki par krievu cūkām.

politikānis
politikānis

Viņam tik godīgas ačeles! Tagad esmu drošs, ka šī projekta norisē viss būs godīgi un vislabākajā kārtībā. Šitā un citas zebiekstes kā vienmēr nepievils. Sistēma sabruks pati zem sava svara.

krams
krams

Maita iefiltrējās!

Elementāri
Elementāri

Ir jau ok. Nacionāļi ir dabūjuši savu pīrāga daļu un Iesalnieks ir iecelts par uzraugu naudas plūsmām, lai nepiečakarētu. Tāpēc arī tāds amats. Tikai nevajag brīnīties par Rail baltic izmaksām un sliktu pārvaldību. Varēja jau pakautrēties.