Tieši to dara uzņēmumu vadība pirms prognozējama bankrota

airBaltic krājbanka

MĀRIS SPRŪDS

Šo es kā maksātnespējas procesu administrators esmu redzējis tūkstošiem reižu – ko 99% gadījumu dara uzņēmuma vadība pirms prognozējama bankrota?

1. Svarīgākos uzņēmuma nemateriālos aktīvus pārņem savā kontrolē (piemēram, preču zīmes, klientu apkalpošanas aplikāciju);

2. Svarīgākos uzņēmuma materiālos aktīvus ieķīlā sevis kontrolētiem kantoriem;

3. Līzinga aktīvus izceļ ārā uz citu uzņēmumu (ir kļuvis zināms, ka AirBaltic lidmašīnu līzings ir noformēts nevis pa tiešo, bet pastarpināti caur AirBaltic mazākuma akcionāra uzņēmumu;

4. Investē ilgtermiņa aktīvos, lai tos maksātnespējas gadījumā pa lēto savāktu (pērk pašam uzņēmumam nevajadzīgas lidmašīnas);

5. Naudas ienākumu plūsmu novirza caur buferkantori un nodod aktīvus uzņēmuma vadītāja nākotnes sadarbības partnerim (Lufthansa).

Viss šis ir noticis ar AirBaltic.

Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un  ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.

Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.

Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums  Facebook ,   Twitter,  Youtube un Instagram!

Populārākie raksti


Jūs varētu interesēt


Subscribe
Paziņot par
guest

3 Comments
jaunākie
vecākie populārākie
Inline Feedbacks
View all comments
Jurists
Jurists
3 s. atpakaļ

Kas vispār ir M.Sprūds? Kāpēc vispār jāpublicē kaut kāda Sprūda spriedelējumi?

Aviator
Aviator
3 s. atpakaļ

Vajadzības gadijumā neitralizē dažus cilvēkus, kuri pārāk daudz zina ( Latvenergo, Olainfarm, LB un citi… ) . Tas pagaidām laikam vēl nav noticis… ;-)

Uldis
Uldis
51 m. atpakaļ
Reply to  Aviator

Tur jau tas skaistums. Acīmredzot akcionārs ir tik stulbs, ka šis solis pat nav nepieciešams :D