Es tam nebūtu pievērsis uzmanību, ja ne fantastiskais stāsts par to, kā Stendzeniekam nozaga Dziesmusvētku logo. Jādomā, ka visai skandalozs kriminālprocess mums te vēl priekšā, bet es šoreiz par ko citu.
Kurš vispār šajos taupības, konsolidācijas un krīzes laikos ir izdomājis, ka par 300 000 Ls ir nepieciešams reklamēt Dziesmusvētkus? Jā, tos pašus Dziesmusvētkus, par kuru norisi kopš bērnu kājas zina katrs, tos pašus, uz kuriem biļetes tiek izpārdotas ātrāk par biļetēm uz Rietumu superzvaigžņu koncertiem. Tos pašus Dziesmusvētkus, kurus plaši un vispusīgi atspoguļo visi mediji bez jebkādas samaksas. Kāpēc tie ir jāreklamē?
Nekad, pat ne treknajos gados, tas par šādām rekordsummām nav darīts, bet tagad pēkšņi savajadzējies. Kuram? Kāpēc? Vai lauku koru finansējuma jautājumi jau atrisināti? Vai samaksa diriģentiem vairs nav problēma? Vai Dziesmusvētku attīstībai pati asākā vajadzība ir 300 000 Ls reklāmas kampaņa par nodokļu maksātāju naudu?
Autors: Jurģis Liepnieks