Parādoties internetā sašutušas mātes ziņai par viņasprāt neadekvāto komisiju par bērna sakrātās skaidrās naudas pieņemšanu (par to lasiet publikācijā “Swedbank atņem bērnam Ziemassvētkos 66% no viņa sakrātās naudiņas”), Swedbank nekavējoties paziņoja, ka esot sazinājušies ar klienti, atvainojušies un šo komisijas maksu atgriezīšot.
Viņi, lūk, neesot zinājuši, ka tā ir maza bērna sakrāta naudiņa. Cik var saprast, ja viņi būtu to zinājuši, tad šādu komisijas maksu nebūtu ieturējuši. Interesantas ziņas! Tātad, Swedbank oficiālā pozīcija ir tāda, ka komisija tiek piemērota tikai gadījumos, kad tā nav maza bērna cūciņā sakrāta nauda. Vai arī tomēr Swedbank vienkārši demonstrē savu liekulību, un komisijas maksa tiek atgriezta tikai un vienīgi tāpēc, ka konkrētā kliente publiski par to pažēlojās?
Atgriežot komisijas maksu vienam klientam, kurš par to ir publiski pažēlojies, taču ieturot no visiem pārējiem, Swedbank skaidri demonstrē to, ka konkrētās komisijas maksas lielums nav vis saistīts ar kaut kādām objektīvām pakalpojuma izmaksām, bet gan piemērojams, brīvi izejot no kāda vadības pārstāvja mirkļa lēmumiem un tā brīža izpratni par pieļaujamajiem alkatības apmēriem. Citiem vārdiem, tos, kuri klusē, slaucam pēc pilnas programmas, bet ja nu kāds tiešām ceļ brēku, mīļā miera labad lai patur savas kapeikas.
To, kura māmiņa Swedbank acīs ir vērtīgāka par kādu citu, kurš bērniņš vairāk svarīgs par citu, acīmredzami nosaka vienīgi bankas sabiedrisko attiecību vajadzības, nevis kāda pārdomāta politika, vai vēl jo vairāk, racionāli pamatojami argumenti.
Apbrīnojami, ka banka, kuras peļņa pagājušā gadā bija 113 miljoni eiro, savu “ko gribu, to daru” attieksmi demonstrē tik ciniskā un augstprātīgā veidā.
nee nu es domāju ka labak nekrasot pasteljtonjos
Bezsakars un zosu bara spriedelēšana. Par katru pakalpojumu tiek piemērota komisijas maksa, lai nu kāda tā būtu, citiem augstāka, citiem zemāka, un ar to ir jārēķinās. Ja šī noklīdusī avs no bara, kura sacēlusi šo ažiotāžu būtu iepriekš iepazinusies ar cenrādi, šādu pārpratumu nebūtu, nevajag skriet un grābt visu uz dullu galvu. Cilvēka līmeni vien norāda tās saucamās “mātes” rīcība, izvirzot savu sīci kā cietēju. Un tas tikai tādēļ, ka viena balamute ir pārāk aprobežota, lai iepriekš noskaidrotu visu korekti un tādēļ ir zaudējusi savas kapeikas citu kapeiku dēļ.
Trūkst vārdu par tautas atpalicību no procesiem un neaptēstību kā tādu.
pareizi,VALSTS ar visadiem uzraugiem NESPEJ ne uzraudzit ne kontrolet gan bankas gan savas parvaldes iestades bet mums tas viss jauztur. kapec izlasit var dazadi. DOMA
Piedodiet es nesapratu ,komisijas maksa par skaidras naudas iemaksu? Tas tā tiešām bija? Tas taču nevar būt 21 gadsimtā Eiropā! Bet ja tā ir tad ir ar steigu šī banka jāpamet,jo viņi nav normāli.
Slikta prakse. Nedrīkst pieļaut, ka tiek piešķirta īpaša (labāka) attieksme tikai par to, ka histērisku neadekvātu bezkaunīgumu (tas par mammu) demonstrē publiski (tas par puaro u.c. mēdijiem). Stāsts par bērnu ir maigi sakot stipri pārspīlēts – jebkurā veikalā pieņem sīknaudu par preci, nesaprotu, kāpēc par tādām nelielām naudiņām bija nepieciešama banknote. Turklāt vai tad mammai savā maciņā nebija 20 eiro, ko samainīt pašai pret sīceni. Un kāda tur “bērna cūciņa” 2 gados. Jā, saprastu, ja bērns ap 7-10 gadiem būtu sakrājis un tad nu pats gribētu paturēt rokās lielākas banknotes pirms pirkuma, bet tad VECĀKU pienākums noskaidrot labāko un lētāko… lasīt vēl »
Tieši tā!
es desmit gadus kraaju
nodevu tuksas pudeles metalluznjus un pat kaiminam vecomammu pansionaataa
finaalaa sakraaju 10 stukas
aizgaju lidz bankai ….nu tocna lidz bankai biju
un tur rakstiits gada komisija iistaa komisija puskomisija
komisija par pakalpojumu lasiisanu….
pasniedzos pakal kabata naudas zuuksnim a tur figu….viss komisijaas jau aizgaajis
kaa lai uzraksta ziemassvetku luugumu bankai atgriezt man komisiju?
tomer liela nauda….!
Īrijā ir veikalu tīkls Tesco. Daudzos ir aparāti monētu maiņai. Saber savas kapeiciņas iekšā, aparāts izskaita un izdod čeku.Displejā jau iepriekš ir rakstīts ka veikals par šo pakalpojumu ietur 10 procentus.Bet tas nu nekādi nav 66%.Ar čeku var norēķināties veikalā vai arī saņemt skaidru naudu.Slava sūūdbankai!
Slava tavām neeksistējošajām smadzeņu šūnām
Puaro kads parada swedam?
Nupat jau tiešām visa šī lieta paliek kaitinoša-jau iekomentēju rakstā par apzagto, aplaupīto , nelaimīgo bērnu… Nekomentēšu par bankas procentiem-neesmu pietiekoši kompetenta, bet esmu kompetenta apgalvot, ka 2 gadu vecumā bērns nevar būt gada garumā krājis naudu!!! Jā, deva/dāvināja omes,opji,onkuļi,tantes,krustmātes,gādīgi draugi uttutjp….un krāja vecāki BĒRNAM. Bet,beidziet!!-par apkrāptu vai apzagtu bērnu šajā kašķī nav runa! Var kašķēties par neadekvātiem bankas pakalpojumu procentiem, bet tēmas pušķošana ar 2-gadīga bērna iepīšanu tajā visā ir lieka. Banka naudā-papīrā vai monētās-redz tikai naudu! Cilvēciskā faktora tur nav. Varbūt tiešām māmiņai bija vērts ieminēties, ka naudiņa krāta mazulim, un būtu nostrādājis cilvēciskais faktors… P.s. atvainojos,ja ne… lasīt vēl »
Lūk!!!
Dziļi derdzas šie mūžīgie neapmierinātie burkšķētāji. Katram savs bizness, neviens tak nav aizliedzis jebkuram sniegt da-jebkādu pakalpojumu un par to ņemt tik, cik grib! Negribi maksāt – ej citur! Tik vienkārši!
Normāli jau tas nav! Latvijas valdībai kaut kādi likumi jāmaina un kaut kādi mēri ir jāpieņem par so maiņas procesu, tagad katrs varēs aptīrīt vidējo un nabadzīgo Latvijas iedzīvotāju kā patīk.
tak lai iedzīvotājs iet uz “Latvijas valdības banku” – Latvijas banku un to dara bezmaksas!!!
Komisija ir neadekvāta, tāpat kā bankas komunikācija, jo nav nolasāmi nekādi principi. Ja jau tāda komisijas maksa būtu pamatota, tad būtu tas jāizskaidro un pie tā arī jāturas, jo tagad sanāk, ka katrai māmiņai pie lodziņa jāstāsta, ka šīs naudiņas no cūciņas, te man lūdzu izņēmumu, bet šī no manas mazās lauku kafejnīciņas, te pusatlaidīti, bet šo eiro es uz ielas atradu, no tā droši ņemiet 66% sev.
visaam bankaam tomeer vajadzeetu paarskatiit moneetu nodoshanas proceduuras komisijas uzcenojumu.Tas ir nekauniigi augsts,neadekvaats,prasts mantrausiibas piemeers.Esiet nedaudz pieticiigaaki sav aa mantrausiibaa.Visu naudu taapat nesagraabsiet.
Banka, pēc definīcijas, ir iestāde kas savām vajadzībām lieto Jūsu naudu un jums to atdos tikai tad ja pārliecinoši pierādīsiet ka varat bez tās iztikt.
Šāda prakse, kurā pieļaujam konkrētus izņēmuma gadījumus mūsu bankā ir pastāvējusi jau iepriekš, un šis nav vienīgais gadījums (viens piemērs: http://bit.ly/1YPOHWK).
Īpaši izvērtējam visus tos gadījumus, kuros nav iespējami citi risinājumi – pirkums ar skaidru naudu vai naudas maiņa bez komisijas maksas Latvijas Bankā. Savukārt bērnam krājkasīte ir pieejamākais un piemērotākais risinājums, lai veidotu naudas krāšanas paradumus.
Lielākoties šādus gadījumus atrisinām individuāli, taču mums ir svarīgi nodrošināt klientu servisu ikvienā kanālā, tāpēc šoreiz sociālajos tīklos komunikācija izvērtusies publiskāka.
Swedbank! Kāpēc tas nav ierakstīts lietošanas noteikumos? Kāpēc darbinieki nav informēti? Kāpēc netika pajautāts kur šis kapeiciņas radušās? Rēķins un karte arī izraisa jautājumus. Kāpēc reakcija seko tikai pēc negatīvas publikācijas. Notikušais ir alkatība, sekojošais ir liekulība. Tā televīzijā redzamā zviedru zoss ir viena nelabojami alkatīgi un liekulīga mele.
tad varbūt arī cenrādī ieliekiet atrunu, ka bērnu uzkrājumiem krājkasītē maiņa bez komisijas, un kā tas ir pierādāms-vai nes ar visu cūciņu un bērnu ņem līdzi …