Valdības un Valsts kancelejas komunikācijas kampaņām tērēs 250 000 eiro

Moneyval

Valsts kancelejas un Ministru kabineta komunikācijas kampaņu īstenošana turpmākajiem trim gadiem tiks veltīti līdz 250 000 eiro, un kampaņu īstenošana tiks uzticēta aģentūrām “Deep White”, “Mediju tiltam” un “PR kvadrāts”, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Valsts kanceleja bija izsludinājusi iepirkumu, kura ietvaros plānots nodrošināt Valsts kancelejas un Ministru kabineta plānoto pasākumu realizāciju, kā arī nepieciešamības gadījumā sabiedrisko attiecību konsultāciju sniegšanu, tostarp pasākumu koncepcijas, komunikācijas un reklāmas plāna izstrādi.

Par iepirkuma uzvarētājiem atzītas aģentūras “Deep White”, “Mediju tilts” un “PR kvadrāts”, ar kurām tiks noslēgta vispārēja vienošanās par valdības un Valsts kancelejas komunikācijas projektu īstenošanu trīs gadu periodā. Šim mērķim Valsts kanceleja plāno veltīt līdz 250 000 eiro.

Vispārējā vienošanās paredz to, ka katru reizi, kad Valsts kancelejai būs nepieciešams papildu atbalsts komunikācijas kampaņu organizēšanā vai publisku pasākumu rīkošanā, tiks sagatavots darba uzdevums, kuru izsītīt minētajām trim aģentūrām piedāvājumu sagatavošanai. Pēc to izvērtēšanas Valsts kanceleja pieņems lēmumu par saimnieciski izdevīgāko piedāvājumu.

Minētās aģentūras pēc nepieciešamības piesaistīs tādiem pasākumiem kā valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotās platformas projekta komunikācija, tiesību aktu projektu izstrādes un saskaņošanas portāla projekta komunikācija, trauksmes celšanas sistēmas iedzīvināšana Latvijā, kā arī virknei pasākumu, tostarp Latvijas Republikas Neatkarības deklarācijas parakstīšanas dienai 4. maijā, Eiropas dienai 9. maijā, kā arī dalībai sarunu festivālā “Lampa”.

Vienlaikus tām būs arī jānodrošina komunikācija valstiskuma apziņu un piederības sajūtu veicinošiem pasākumiem, piemēram, valstiskuma nedēļas laikā no 11. līdz 18. novembrim.

“Lursoft” informācija liecina, ka SIA “Deep White” reģistrēta 2007. gadā. Tās pamatkapitāls ir 2845 eiro, kas pilnībā pieder Eglei Klekerei-Krekelei. Šobrīd nav pieejama informācija par “Deep White” finanšu datiem 2019. gadā, bet 2018. gadu kompānija noslēdza ar 1,82 miljonu eiro apgrozījumu un 407 848 eiro peļņu.

SIA “Mediju tilts” reģistrēta 1996. gadā, tās pamatkapitāls ir 14 224 eiro. Uzņēmums vienādās daļās pieder Filipam Rajevskim un Laurai Minskerei. Uzņēmuma apgrozījums 2019. gadā bija 1,06 miljoni eiro, bet peļņa – 36 377 eiro.

SIA “PR kvadrāts” reģistrēta 2006. gadā. Tās pamatkapitāls ir 2840 eiro, kas vienādās daļās pieder Gintam Lazdiņam un Olgai Kazakai. 2019. gadu “PR kvadrāts” noslēdza ar 699 186 eiro apgrozījumu un 60 355 eiro peļņu.

Kā jau būsit ievērojuši, portālā Puaro.lv ir sadaļa “WHO IS WHO”, kur esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.

Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums  Facebook ,   Twitter,  Youtube un Instagram!

Populārākie raksti


Jūs varētu interesēt


1
Lasītāju viedokļi

avatar
jaunākie vecākie populārākie
ticības maksa
ticības maksa

kaut kā taču jāliek tautai noticēt, ka šāda valdība ir tikau uz laiku un var būt kaut kas saprātīgāks nākotnē