Rosina aizliegt pensionāriem izmantot sabiedrisko transportu noteiktos laikos

pensionāri

Ierosinājumu aizliegt pensionāriem pārvietoties ar sabiedrisko transportu konkrētos laikos, paudusi kāda rīdziniece. Sieviete, visticamāk – gados jauna, izteikusi dziļu nepatiku. Viņai riebjoties, ka pensionāru dēļ sabiedriskajā transportā neesot iespējams ne apsēsties, ne bez grūstīšanās izkāpt.

“Vēlos paust nepatiku par to, ka strādājošiem cilvēkiem un studentiem sabiedriskajos transportos nekad nav kur sēdēt,” TV3 raidījuma Bez Tabu “Sūdzību dēlī” raksta Annija.

“Pensionāri vienmēr visu ir okupējuši, un, ja nav, tad pamanās visus izdzīt no vietām, dažreiz pat grūstoties, apsaukājoties un sitot ar maisiņiem.Es saprotu, ka viņi visu mūžu ir strādājuši, taču tajos laikos sabiedriskā transporta cenas nebija ne uz pusi tik lielas, tādēļ uzskatu, ka maksājošiem pasažieriem ir jābūt priekšrocībām.Lūdzu, darīt kaut ko lietas labā. Ieteiktu varbūt pensionāriem aizliegt pārvietoties konkrētos laikos.”
.
Un kāds ir jūsu viedoklis? Rakstiet komentārus un sekojiet mums Facebook un Twitter!

Avots: TV3 Bez Tabu

Populārākie raksti


Jūs varētu interesēt


Subscribe
Paziņot par
guest

230 Comments
jaunākie
vecākie populārākie
Inline Feedbacks
View all comments
cukurs
cukurs
7 gadus atpakaļ

tantukiem jau vajaga 5x dienā aizbraukt uz tirgu, esiet tik saprotoši, viņi nemāk tupēt netā kur laiku pavadīt!!!

Guncha
Guncha
7 gadus atpakaļ
Reply to  cukurs

Tantuki māk rēķināt. Viņiem ir laiks un bezmaksas transports, tāpēc ir gatavi braukt stundu lai nopirktu salātu bunti par trīs centiem lētāk un pēc tam doties pēc kartupeļiem, ietaupot divus centus. Nodokļu maksātājiem šāda ekonomija izmaksā pārlieku dārgi. Risinājums adekvātas pensijas un nekādu atlaižu.

Juris
Juris
7 gadus atpakaļ

Tiem kuriem ir iespējas ieteiktu izmantot vilcienu. Tas būs lētāk ar vairāk vietām un gandrīz brīvs no pensionāriem.

Bezvārdis
Bezvārdis
7 gadus atpakaļ

Lasu un nesaprotu,vai tiešam cilvēki nu jau krituši tik zemu!Par ko vel būsim neapmierināti???Lasot komentārus,tie kas ir pret tiem vecajiem ļaužiem ir vai nu no no 14-20 gadu vecumā,vai nu ar neardentālieši!Paši paliksiet veci,iedomājieties kā jums patiks tāda izturēšanas pret jums pašiem??Jo tālāk ejam jo zemāk krītam!Kauns un negods,kā vispār kkādu,tādu rakstu varēja te ievietot!

Karmena
Karmena
7 gadus atpakaļ
Reply to  Bezvārdis

Man pašai nākošgad jau gaidāma pensija, bet joprojām braucu uz darbu ar velo, cik laika apstākļi atļauj. Un pilnīgi piekrītu, ka ja jau pensionāriem transports ir par brīvu, lai brauc laikā, kad mazāk ļaužu. Galu galā, vai nevar uz tirgu braukt laikā, kad citi ir darbā vai skolā ?
Un otra lieta, kas burtiski tracina- tie drausmīgi smirdošie bomži. Sestdien gadījās braukt jaunajā 6.tramvajā. Jau iekāpjot, visi virzījāmies uz priekšu, jo pakaļgalu okupējuši kādi 4 smirdoņi. Pēc pāris pieturām arī vidū iekāpa tāds pats. Pie tam gados jauni cilvēki

loģika
loģika
7 gadus atpakaļ

Būtu tikai loģiski bezmaksas biļetes nodrošināt tikai tajos laikos, kad ir mazāka pasažieru plūsma – darba dienās no 9:30-16:30 un brīvdienās visu dienu. Ja pensionārs vēlas sabiedrisko transportu izmantot pīķa stundās, tad lai maksā pilnu cenu!

Ināra
Ināra
7 gadus atpakaļ

Es piedāvāju vispār aizliegt pensionāriem (tātad arī Jūsu vecākiem un vecvecākiem) pārvietoties pa pilsētu dienas gaišajā laikā. Atļaut tikai laika posmā no 23.00-6.00. Viņi taču var plānot savu laiku, viņiem nekas nav jādara, tapēc mierīgi var pāriet uz nakts režīmu. Var gan pieļaut atsevišķus izņēmumus, piemēram, pārvietoties ar taksi no punkta A uz punktu B. Pārtiku arī taču var pasūtīt tikai internetā. Pilsēta, veikali, sabiedriskais, poliklīnikas, slimnīcas – viss būs brīvs no pensionāriem.

Kristīne
Kristīne
7 gadus atpakaļ
Reply to  Ināra

Ināra, ahaha cik asprātīgi un ironiski. Paskaties uz lielāko daļu komentētāju un par gadījumiem ko cilvēki apraksta, kad pensionāri uzvedas zem visām normām. Nemuldi stulbumu, te nerunā par aizliegšanu bet par laika ierobežojumiem kas būtu tikai loģiski! Citās valstīs jau šadu praksi pielieto un veiksmīgi!

aradhana
aradhana
7 gadus atpakaļ

Gaužām vienkārši: nevis aizliegt, bet – lai maksā tāpat kā visi pārējie! Vairumā gadījumu pensionāra iespējas plānot savu laiku elastīgi ir visai lielas. Nu nav obligāti jābrauc apkopt kapiņus vai iepirkties tieši tajā brīdī, kad visi brauc uz/no darba/skolas un transports ir pārpildīts. Gadījumos, kad patiešām bijusi nepieciešamība braukt tieši šajā laikā, varētu būt iespēja maksu par braucienu atgūt, iesniedzot sociālajos dienestos attaisnojošus dokumentus – piemēram, izziņu no poliklīnikas par ārsta apmeklējumu tieši šajā laikā.

zane
zane
7 gadus atpakaļ
Reply to  aradhana

Iesaku iepazīties ar tādu jēdzienu kā “gerontoloģija”.
Vecs cilvēks, kurš ar grūtībām, tomēr kustas, kuram reizēm reibst galva, bet viņš joprojām vēlas apciemot savu mirušo dzīvesbiedru vai bērnu, dodas no Brasas rajona uz Jaunciema kapiem, un tad vēl tajā kapu teritorijā ir iešana. Tam viņam aiziet VESELA diena, un likt viņam doties tālajā ceļā kaut kad pusdienlaikā…. Tas ir nekrietni!

Kristīne
Kristīne
7 gadus atpakaļ
Reply to  zane

Zane, lai apciemo, lai brauc! Bezmaksas biļete nedod tiesības – kauties, bļaut, lamāties un jukt prātā visu cilvēku acu priekšā. Šādi piedāvājumi par pensionāru ierobežošanu Rīgas Satiksmē narastos, ja nebūtu 1000000 debīlu gadījumu ar pensionāriem.

zenta
zenta
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristīne

Ironizēju – uzlikt īpašu zīmi tiem “debīlajiem”, kuriem jāmaksā par braukšanu. Tie klusie, mierīgie var braukt bez maksas…
Nu cik tad bija to večuku, kuri konkrēti uzbrauca? Man – neviens tāds gadījums. Večukiņš pastiepj roku ar talonu? Nu, paņem to talonu un pieliec pie tā aparāta. Večukiņš “skrien” virsū uz to aparātu? Nu, pavirzies un ļauj viņam… Viņš tevi stumda pie durvīm? Pati nestāvi durvīs, vai arī vari sarunāt ar citiem pasažieriem un izmainīties, lai cilvēciņš tiek garām. Vnk. neņem pierē.
Bet tiešām piekrītu par tiem netīrīgajiem, smirdošajiem…. Ko ar tādiem darīt..

Jānis
Jānis
7 gadus atpakaļ
Reply to  zenta

VARBŪT SĀKSIM AR VĒLĒŠANĀM…

Jānis
Jānis
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristīne

Pilnībā piekrītu Kristīnei, un vēl vervelē ne latviešu valodā.

Jānis
Jānis
7 gadus atpakaļ
Reply to  zane

Lai maksā pilnu biļeti un brauc kur vēlās.

Vita
Vita
7 gadus atpakaļ
Reply to  aradhana

Stulbākais visā tajā lietā ir stereotipa pieņēmumi un idiotiskās standartfrāzes ” apkopt kapiņus” “iepirkties” vai ” apmeklēt ārstu” kad dzirdu vai lasu šīs frāzes, kas ar neizbēgamu nolemtību parādās jebkurā diskusijā par pensionāriem no dusmām esmu gatava sadauzīt datoru vai sagāzt sienu ( ne jau to, kas pļavā) Vai tiešām neviens neapjēdz, ka dzīve pēc 60 nebeidzas! T.s. “pensionāri”, jeb cilvēki, kas vairs nestrādā, turpina dzīvot tāpat kā iepriekš, ar tām pašām interesēm , izņemot to, ka vairs katru rītu nesoļo uz darbu. Cilvēki, kas beiguši aktīvās darba gaitas un atdevuši savas vietas jaunākai paaudzei,nav taču pēkšņi pārvērtušies par ”… lasīt vēl »

Kristīne
Kristīne
7 gadus atpakaļ

Es jau rakstīju šeit komentāru, bet aizmirsu piebilst to – kā pensionāri reģistrē savus etalonus! Gatavi novākt no ceļa ikvienu kāpt pāri galvām, lai savu etalonu pieliktu. Visi taču saprot ka brauc pa brīvu! Nelien priekšā citiem , viss rindas kārtībās, bet nē viņas sabradā cilvēkus lai tik ātrākt tiktu pie tā aparāta. Smieklīgi.

Gundars
Gundars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristīne

Man “prieks” par tiem cilvēkiem, kas domā, ka nekad nebūs veci un ar viņiem nekas/nekad slikts neatgadīsies, un saņemot valsts pensiju, varēs atļauties braukt ar savu auto vai pirkt biļeti sabiedriskajā..

Kristīne
Kristīne
7 gadus atpakaļ
Reply to  Gundars

Nedomā par visiem vienādi + es neteicu ka ceru uz “valsts pensiju” gudriniek ;)

pensionāre
pensionāre
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristīne

Jūs Kristīne, acīm redzams ,esat uzaugusi ģimenē ,kurā nemāk vecumu cienīt .Ar talonu spraucas lai viņu reģistrētu ,jo tas jādara arī tad ,ja brauciens pa brīvu.Varbūt uzgrūžas virsū tāpēc,ka grūti noturēt līdzsvaru,vai nostāvēt kājās.Tādi kā jūs jau vietu nedos ,drīzāk cītīgi spaidīs sava telefona pogas izliekoties ,ka neredz. Pievienoties diskusijai

Haralds
Haralds
7 gadus atpakaļ
Reply to  pensionāre

Kristīne un pārējie nkuri tik nievājoši izturas pret vecākiem cilvēkiem taču ir ir auguši un skolojušies pēc 91 gada kad izzuda mūsu tautā cieņa pret saviem vecākiem un vecvecākiem. Viņa labprātāk tos aizvilktu ar ragaviņām uz mežu vilkiem par barību. Skumji un nožēlojami . V. Krištopānam bija pareizs teiciens ka dzīvojam muļķu zemē. Ieteiktu Kristīnei un pārējiem viņas vienaudžiem nokaunēties un iepazīties ar to zemju tradīcijām un attieksmi pret veciem cilvēkiem, kā piemēram Gruzija. Ja man būtu tāda meita kā Kristīne, es no kauna zemē ielīstu.

rihards voone
rihards voone
7 gadus atpakaļ

sociopath detected, but whatever…. i propose that retired people should get free taxi rides during these times while Annija doesn’t have a place where to sit down in a buss…

Kristīne
Kristīne
7 gadus atpakaļ
Reply to  rihards voone

Jesus Christ, let it bee so, just pay for the free taxi rides for retained people and I will say to You a big – Thank You ! I wont pay for that, sorry ;)

Albert
Albert
7 gadus atpakaļ

itie cilveki just deva dzivibu
.

Monta
Monta
7 gadus atpakaļ
Reply to  Albert

Ej pabeidz skolu neaudzinātais, vulgārais, neizglītotais vīrieti. Nē, nē, vīrietis Tu tiešām neesi – drankis.

kek
kek
7 gadus atpakaļ
Reply to  Albert

Tu esi atpalicis..

uldž
uldž
7 gadus atpakaļ
Reply to  Albert

:D

Albert
Albert
7 gadus atpakaļ

Iznicinat Latvieshu tautu!!!

Inese
Inese
7 gadus atpakaļ
Reply to  Albert

Kāds tur sakars ar latviešu tautu? Tās raganas, kas ar tiem maisiņiem mētājas Rīgas transportā no rītiem ir īstās krievu maukas un krievu pidari, kuri vēl nav apsprāguši. Kad apsprāgs, visiem būs mierīgāka dzīve.Protams aizliegt- nekas tantiņai nenotiks, ja uz savu centrāltirgu aizbrauks stundu vēlāk, bet strādājošie nevar stundu vēlāk uz darbu braukt.

Marčello - Latvietis
Marčello - Latvietis
7 gadus atpakaļ
Reply to  Inese

Pilnigi, piekritu INESEI un viņai līdzīgi domājošajiem, tas kā penši uzvedas ir vispar zem katras kritikas…. 15tais trolejbubs , no rīta kad braucu uz darbu ir piesists pilns ar walking dead ! Blaaaviens un tā pretīga pelējuma smaka ko izdala, šei rītu bojataji, fuj vnk. Un likums standartā – pirmajiem iekapt, uztaisit korķi, sameklet desmit prežos ietītu e-talonu, un pavisam nesteidzigi apsesties vistālākajā vietā, lai var padrūzmēties, ložņāt, grustities un ja vel kadu iznak izēst no vietas uhh brauciens izdevies !!! Un nekas nemainisies ! Jo visiem pie dirsas, un tie kas to varetu mainit ir tauta ! Jo amatpersonas… lasīt vēl »

Kristīne
Kristīne
7 gadus atpakaļ
Reply to  Inese

Arī latviešu tantiņas bieži vien ir agresīvas, man tieši ar latviešu pens. nācās saskarties

Inese
Inese
7 gadus atpakaļ
Reply to  Albert

Un vēl-obligāti aizliegt tiem sūda pensionāriem 9. maijā vispār pārvietoties ar sabiedrisko transportu, ja grib uz savu pieminekli lai češī kājām.

Kristīne
Kristīne
7 gadus atpakaļ

Es parakstos zemkatra vārda. Vispār pensionāri mēdz būt ļoti agresīvi (uz vecumu hormoni mainās un agresivitāte var parādīties), iekāpjot autobusā man vienreiz iesita kāda večiņa ar dūri pa vēderu, vnk tā pat – jo gāju garām. Arī grūstīja, sita pa muguru tā, ka bija zilumi, jo redz stāvēju pārāk tuvu tai pensionārei kad autobuss bija dikti pilns… Visādi ir bijis, es vienmēr eju maksimāli prom no veciem cilvēkiem transportā. Bija gadījums ka arī vīrieši pensionāri uzvedas agresīvi. Ļoti ļoti nepatīk sabiedriskais transports tāpēc. Cenšos ar mikriņiem braukt tāpēc. Es pensionāriem uztaisītu speciālus reisus, lai viņi dara tur visu ko grib,… lasīt vēl »

ela
ela
7 gadus atpakaļ

pensionarus laist vismaz ap 10-15.00 tapec ka no rita daudz skolnieku mazo un maminu ar bernudarzniekem un pec 15.00 tas pats….. berniem maziem ari jadod sedvieta ne tik veciem.draudzene ar savu 4 gadigo delu dodas uz bernudarzu ar sabiedrisko transportu…..vecie sez ka celmi….vina ar bernu stav plus vel parpildits autobuss-visi grustas…..berns tada vecuma nav gars un vinu vnk nepamana zem kajam……..vinai pat delens vienu reizi uzprasija kapec onkulis grib apsesties uz manis?situacija bija tada ka visi grustas un ta onkula sezamvieta bija viena limeni ar berna seju…….tas nav normali ja bernam vechu del nav kur sedet……un jaskatas visiem uz dibeniem…..fuj

Christina
Christina
7 gadus atpakaļ

dzīvoju UK un mums kārtība sekojoša , no 7:00-9:00 brauc skolēni,pensionāri var braukt maksājot pilnu biļeti (pensionāriem bezmaksas braukšana) , protams nevienam bez īpašas vajadzības nevajaga. Tādā veidā atrisina pārpildītu transportlīdzekli kur vecā gada gājuma cilvēki nevienu negrūsta un ar iepirkuma ratiem un somām nevienu nestumda.

Lops
Lops
7 gadus atpakaļ

Aizliegt neko nav nepieciešams. Pilnīgi pietiks ar to, ja no pl.7.00 -9.00 pensionāriem ieviesīs 50% maksas biļeti. Es saprotu, ka no paša rīta tirgū var dabūt smeķīgākos un lētākos gaļas atgriezumus, bet jāpadomā ir arī par tiem, kuri, maksājot nodokļus, sarūpē pensijas šiem vecajiem cilvēkiem.

Varis
Varis
7 gadus atpakaļ

Vajag vispar atnemt pensionariem bez maksas bileti! Jo tad vares uzreiz vispar nolaist biletes cenu uz leju un bus labi visiem!

Vika
Vika
7 gadus atpakaļ

Rīgas Satiksmei ir jāiepērk 2stāvu autobusi, tad gan večuki lejā var sēdēt un studenti un darbspējīgie augšā, plus šie autobusi neaizñem tik daudz vietas

Armando
Armando
7 gadus atpakaļ

Pilnībā visam piekrītu! Tās babuļas, kas pārsvarā ir krievenes, jo Rīgā 75% pensionāru ir krievvalodīgie, tās vienkārši braukā ciemos no viena rajona uz otru pie savām Gaļām un Vaļām. Neviens neko nemainīs, jo Ušakam tā ir lielākā vēlētāju daļa, kas viņam atdod balsi par brīvbiļetēm. Ja viņš neļaus penšiem braukt bez maksas cik grib, tad krietni vairāk sašūposies viņa mēra krēsls. To viņš nekādā gadījumā netaisās pieļaut.

kuku
kuku
7 gadus atpakaļ

Manuprāt varētu darīt tā, ka pensionāru biļešu cenas ir spēkā laikos, kad braucēju ir mazāk- dienas vidū. Līdzīgi kā vilcienos, tikai visiem braucējiem.

Putins
Putins
7 gadus atpakaļ

Tos pensionarus vajag sodit, atstaat bez pensijaam!

Ilze
Ilze
7 gadus atpakaļ

Ak šī švakā jaunatne,kas māk sabiedriskajā transportā bļaustīties un sēdēt degunus iebāzuši mobīlajos!Laikam Jūsu vecāki un vecvecaki nav iemācijuši,kā jāuzvedas sabiedriskā vietā,ka jādod vieta vecākiem cilvēkiem.Jums neliekas,ka tie Jums traucējušie pensionāri saņem tik mazas pensijas,ka ir spiesti braukt kautko pastrādāt,lai nenomirtu badā.Pietiek jau ka valdība ņirgājas par pensionāriem un cenšas visus aizgādāt uz kapiem.Arī pensionārs ir nodokļu maksātājs,jo valdība viņie no pensijas atvelk nodokļus.Neaizmirstiet,ka arī Jums ir vecāki un vecvecāki un visi ļoti ātri paliek veci-arī jaunie.Kā Jūs izturaties pret veciem cilvēkiem-tā izturēsies pret Jums vecumā,ja ne vēl necienīgāk.

lana
lana
7 gadus atpakaļ
Reply to  Ilze

Nevajag jau ironizēt. Pensionāri citreiz ir bezkaunīgāki manierēs un valodā par jaunajiem.

Ieva
Ieva
7 gadus atpakaļ
Reply to  Ilze

Uzskatu, ka vērtēt to cik ļoti cilvēkam nepieciešama sēdvieta transportā pēc vecuma grupas ir diez gan nekorekti. Ir bijušas situācijas, kad nepieceļās, lai atbrīvotu vietu grūtniecei, kad skolēns ar skolassomu un vēl lielo sporta somu pēc treniņa iekāpj transportā un neviens nelaiž apsēsties, kad klasesbiedrene ar traumētu kāju bija spiesta stāvēt kājās tikai tāpēc, kad šie Jūsu pieminētie vecākie cilvēki, kuriem pieklājības pēc būtu jāpiešķir sēdvieta, nepievērš uzmanību un nav pieklājīgi pret citiem pasažieriem, kuriem varbūt veselības stāvoklis ir sliktāks kaut arī jaunāki, somas smagākas vai pēc garās darba vai skolas dienas vienkārši un pavisam cilvēcīgi ir noguruši.

Alīna
Alīna
7 gadus atpakaļ
Reply to  Ieva

Pilnībā piekrītu. Vel tagad atceros, ka tad, kad biju stāvoklī un nācās braukt ar sabiedrisko no poliklīnikas (vasara, karsts, asinsspiediens mēdza niķoties un sāka riktīgi reibt galva, jo tajā trolejbusā bija daudz cilvēku un maz gaisa), man neviens nedeva apsēsties, līdz pati palūdzu vienu no tiem opjiem palaist apsēsties, jo savādāk knapi turējos, lai nenoģībtu. Vietu iedeva ar tāaaadu skatienu un piebildi, ka vispirms vajag tiesības nolikt un tad bērnus ražot.

agnija
agnija
7 gadus atpakaļ

varētu pensionāriem mēnesī izdalīt piem.20 bezmaksas braucienus un pārējie braucieni par maksu. no rītiem pilns 40 autobus ar pensionāriem un bezbiļetniekiem virzienā no juglas uz centru.

vellap
vellap
7 gadus atpakaļ

jā jā Rīgas transporta ir daži sēdekļi skata pēc, kājām vietas tajos pārsvarā arī nav, nav skaidrs kāpēc tāda attieksme…. transportā braukšanas drošības nolūkos visiem būtu jāsēž, un salīdzinoši mazāk stāvvietu pārpildītajās stundās…

vellap
vellap
7 gadus atpakaļ

Citur dara tā: bez maksas pensionāri var braukt transportā no 9.30. Ja grib braukt sastrēguma stundā , lai pērk biļetes – citādi, lai neaizņemt vietas cilvēkiem, kas steidzas uz darbu un brauc kā siļķes mucā. Pēcpusdienā ierobežojumu nav.
Manuprāt tas ir ļoti labs risinājums.

Dembelis
Dembelis
7 gadus atpakaļ

Penziki neciesami lien tajos laikos ka cilvekiem darbs un skola neredzu iemeslu kapec lai es maksajos cilveks laist tadu sedet ja varu palaist mamminu ar mazu bernu vai grutnieci ne jau kk vecu grabalu kas spiez uz nerviem

santa
santa
7 gadus atpakaļ

kapec gan nevaretu transportam taisit biezakus reisus, lai pietiktu vietas visiem, tapec tak tas e-talons jaregistre visiem lai noteiktu cik biezi ir jakurse transportam.

kate
kate
7 gadus atpakaļ

Es no rītiem redzu pilnu tramvaju ar sēdošiem skolniekiem, nevis pensionārus. Man darbs, stāvot kājās, un es esmu tā nejaukā strādājošā un par transportu maksājošā, kas lūdz palaist apsēsties.
Mazs akmens Rigas satiksmes virzienā. Kāpēc iepirkti tik šauri transportlīdzekļi? Jeb citās valstīs skolnieki nepārvietojas ar tādiem kartupeļu maisiem? Mūsu vecajos tramvajos, trolejbusos vidus bija platāks, lai netraucēti varētu paiet stāvētājiem garām.

Radža
Radža
7 gadus atpakaļ

Pīķa stundās, kad darbaļaudis uz darbu dodas vecajiem jāuzliek pilna maksa par braucienu – lai maksā ragā, tas atrisinātu daudzas šo bezmaksas pasažieru drūzmēšanās nianses.

vellap
vellap
7 gadus atpakaļ
Reply to  Radža

kas tās par pīķa stundām? kāds kādu dursta tajās stundās?

Rihards
Rihards
7 gadus atpakaļ
Reply to  vellap

Jā, pensionāri sit ar kapu grābekļiem, maisiņiem un riteņsomām nabaga strādājošos rīdziniekus un viņu bērnus.

3R ss
3R ss
7 gadus atpakaļ

Pensionāri BIEŽI sabiedriskajā transportā uzvedas agresīvi un neiecietīgi! Grūstas,kaut kur bezmērķīgi mēğina izlausties,apdraudot citu pasažieru drošību. Es bieži vien esmu bez iespējas kkur atbalstīties,un pieturēties,jo mani brutāli nogrūž malā brīdī,kad transports uzsāk kustību.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  3R ss

Es nevien to esmu redzējis….. 1. redzēju kā četras pensionāres kaujās kura pirmā izkāps 2. grūstās 3. runā matam hužāk kā jaunieši. 4. uzsākot kustību tramvajam viena pensionāre neturējās,viņa krita es viņu paņēmu aiz rokas lai nenokristu viņa. Jums vajadzēja redzēt viņas reakciju un dzirdēt ko viņa man teica. Es biju lielākais pasaules noziedznieks un manjieks kurš viņu gribējis izvarot. Un gribat lai pēc tādiem gadījumiem rodas cieņa pret veciem cilvēkiem.

Kristīne
Kristīne
7 gadus atpakaļ
Reply to  Edgars

Kā es Jūs saprotu!!!!! <3

Liene
Liene
7 gadus atpakaļ

Tie gados jaunie cilvēki varētu beigt slinkot un čāpot ar kājām tur, kur viņiem vajag… Nebūs ne pensionāru, ne bomžu, ne problēmu ar sēdvietām un nekādas grūstīšanās, plus – kā bonuss nāks klāt veselīgas aktivitātes svaigā gaisā, kamēr aizskries viņi tur, kur vajag. :)

Marija
Marija
7 gadus atpakaļ
Reply to  Liene

Amm, Liene, vai tu vēlētos ziemā ar kājām iet uz darbu ?
Svaigs gaiss, laba fiziska aktivitāte, ne ?

Jānis
Jānis
7 gadus atpakaļ
Reply to  Marija

Pie tam ja dzīvo Purvciemā, bet darbs ir “Alfā” (piemēram) . Ja darbs ir 10 stundas uz kājām, tad uz liekām pastaigām nevelk.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Marija

Marija zelti vārdi

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Liene

Lienīt…. a mož tie vecie penži lai iet ar kājām uz savu tirgu,pie reizes uzlabos savu veselību.

Runcuks
Runcuks
7 gadus atpakaļ
Reply to  Liene

Ar skolēnu somām un daudzajiem darbiem, kas ir jānēsā uz skolu un no skolas. Somas ir smagas un ar kājām, tad ir grūtāk panest. Pensionāriem vajag braukšanu tikai no 9 līdz 16 un no 19 līdz pašam vakaram.

Antons
Antons
7 gadus atpakaļ

Pensionāri tie pashie cilvēki jūs jobnulisj pamuljki esat jaunie ejat ar kājām ja nepatīk grusteties a apspiest pensionāru ir zemiski ko tā vien ka konclageri tagad jāstāv jagaid kad kungi izbraukasies lai tiktu kaut kur pizdec jauna paaudze tā Annija ir losene

Lilly
Lilly
7 gadus atpakaļ
Reply to  Antons

Lielaka dalja brauc uz darbu vai skolam no ritiem un vakaros atpakal izmatojot sabiedrisko transportu prieks tam jau tas ir paredzets. Bet uz kurieni tiem veciem jabrauc taja laika? Drosi ka pie dru6kas kafiju padzert un par jaunibu parunat. Pie velna vinus, pati atceros ka pec garam darba stundam, visu dienu kajas stavot, pargurusi uz kajam nostavet vairs nevar iekapju sabiedriskaja tur pilns vai nu ar nepilngadigajiem kas nemak uzvesties vai nu pilns ar vecajiem. Krit uz nerviem. Beigu beigas taxi ar nemaz nav tik dargi, briziem ar viniem ir atrak, ertak, un nemaz tik dargi ari nav.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Antons

Anton tevi dzemdībās gadījumā vecmāte nenometa zemē? Neviens te nevienu neapspiež…..lai tajās stundās maksā par braucienu kā visi citi sabiedriskā transporta lietotāji. Cik saprotu savu mūžu nēsi ar sabiedrisko transportu braucis. Losis esi tu…..nevis Annija

Čangals
Čangals
7 gadus atpakaļ

Vajag ierosināt, ka bomži drīkst braukt tikai no 23:00 ;)

Mamma
Mamma
7 gadus atpakaļ

Piekrītu. Kad mazie skolnieciņi no rīta brauc uz skolu, viņi saņem dunkas un lamas no vecenītēm. Tad somas par lielu, tad pie durvīm netiekot utt. Pēc tam, kad mana meitiņa atgriezās mājās un par to stātstīja, sāku braukāt līdzi – un… tiešām – tā notiek pat vecākiem klāt esot. Vai tiešām uz tirgu ir jāvizinās laikā no 8:00 – 10:00?

Kate
Kate
7 gadus atpakaļ
Reply to  Mamma

Nu ja, viņām taču jādabuj svaigākās zivis!

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ

Atvainojos par izteicieniem jau uzreiz bet te jau vairs nevar bez rupjībām neko uzrakstīt. Te komentārus raksta vieni tupi cilvēki kas lasīt nemāk. Te neiet runa par aizliegšanu braukt vai nebraukt. Bet gan par to ierobežot pensionāru braukāšanu bez maksas konkrētos laika posmos, kad cilvēki dodas uz darbu un skolēni uz skolu vai studijām. No rītiem un vakaros. Ja pensionāri grib braukāt teiksim laika posmā no 6:00 līdz 10:00 lai maksā par braucienu kā visi citi tas pats arī vakaros no kādiem 20:00 līdz 23:00 lai maksā par braucienu. Cerams kad pa naktīm vismaz viņi guļ to laika posmu no… lasīt vēl »

Antons
Antons
7 gadus atpakaļ
Reply to  Edgars

Tagad celjsh no darba un u darbu ieskaitīts pie darba laikā takstonlai strādā stāv ja vajag

Kristīne
Kristīne
7 gadus atpakaļ
Reply to  Edgars

Edgar, tas, ka Jūsu viedoklis ir šāds (kuram es piekrītu, protams) nenozīmē, ka ir jāraksta rupjību pilnas atbildes – šeit var būt arī bērni, kuriem nebūtu tas jāredz :)

Lilly
Lilly
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristīne

Vai ari berni ir tie kuri raksta tos rupjos komentarus

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristīne

Kristīn….. izlasi komentāra pirmo teikumu? Ja vēlies varu tev personīgi vēl atvainoties par to kad lietoju necenzētus vārdus,bet šeit bez tā nevar.

Latvija
Latvija
7 gadus atpakaļ

Tas ir humors ja? :D :D

Kristaps
Kristaps
7 gadus atpakaļ

Galīgs sviests, pensionāri visu mūžu strādāja un nav pelnījuši vietu transportā? Tad nokārtojiet autovadīšanas tiesības un brauciet ar auto, un nebūs nekādu problēmu. Pensionāriem arī nevar uzlikt laika ierobežojumus tad brauc un tad nē, ja kādam vajag pie ārsta kas viņam ar kājām iet tikai tāpēc, ka jaunieši nevar kājās pastāvēt?!

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristaps

U cirvi sākumā izlasi kas ir rakstīts un ko ar to domā. Nevis izlasi virsrakstu un tupi dirs kaut ko. Te neiet runa par aizliegšanu braukt bet gan ierobežotu laika posmus kuros ja grib braukt lai maksā kā visi citi.

Inga
Inga
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristaps

Izskatās, ka visiem Rīgas pensionāriem pieraksts pie ārsta ir tikai 8:00 no rīta. Reizēm no rīta fiziski nav iespējams tikt iekšā autobusā, kur puse no visiem braucējiem ir pensionāri. Un tādēļ citiem ir jākavē darbs un skola, jo cilvēki, kuriem brīva ir visa diena, obligāti grib pie ārsta no paša rīta. Pie ārsta var pierakstīties arī citos laikos.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Inga

Inga nebaidies ārsti arī nosaka apmeklējumus 6:00 no rīta un vakaros 23:00 tas jau ir pats galvenais.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristaps

Klausies Kristap….. Ja viņi strādā visu mūžu kā tu te gudri saki tad jau nekas nenotiks ja viņi no rītiem un vakaros samaksās par braucienu. Nopērc dienas biļeti un braukā 24h uz nebēdu.Es joprojām strādāju un arī maksāju nodokļus tas nozīmē kad es nedrīkstu sēdēt sabiedriskajā? Es pērku biļeti un maksāju par braucienu un uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt reizes kuras tiešām būtu tās cenas vērts brauciens.

Kate
Kate
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristaps

Kapēc cilvēkiem kurirm dienā 8-10 h jāstāv kājās strādojot, nevarētu pirms/pēc darba apsēsties. Mēs, Jaunie, esam galvanie nodokļu maksātāji, mēs nodrošinam pensijas. Vismaz pensionāri varētu saprast to un neskriet no rītiem uz tirgu vazāties vai pie druškām iedzert tējiņu. Kad es no rītiem braucu uz darbu ar 7. tramvaju, viss, viss ir aizpildīts, liela daļa pensionāru, kā tirgus pietura, tā krieti troļiks patukšojas. Te nav runa par mūsu cieņu pret pensionāriem.
Un attieksme no viņu puses? Grūstīšanās, lamāšanās. Bieži vispār spraucās garām vēl pukstot, atstājot mūs bez nekādas pieturēšanās.

Madara
Madara
7 gadus atpakaļ

Piekrītu iepriekš rakstīto komentāru autoriem . Pati mācos un izmantoju sabiedrisko transportu un man tā ir ikdiena -pilni transporti, daudz ļaužu cienījamā vecumā un patstāvīgi dzirdami konflikti starp pasažieriem. Protams, šādas izmaiņas radīt lielākas ērtības , bet kad iedomājos ,ka ir arī vecvecāki, kuri pieņemsim ved uz skolu un no skolas mazbērnus, kamēr vecākiem nav tādu iespēju , saprotu , ka tas arī nav risinājums .Vai arī pieraksti pie ārstiem , kas netiktu saskaņoti ar transporta ierobežojumiem veciem ļaudīm. Un arī pēc fakta, ka tāda . Kā tas izklausās, cilvēkiem , kuri visu mūžu strādājuši un maksājuši valstij nodokļus un… lasīt vēl »

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Madara

Madara tu lasīt māki vai nemāki,ja ne ej prasi skolas naudu atpakaļ. Priekš tevis rakstīšu ar lieliem burtiem. TE NEIET RUNA PAR AIZLIEGŠANU BRAUKT,BET GAN PAR TO LAI IEROBEŽO BEZMAKSAS BRAUKŠANU TAJOS LAIKOS KAD NO RĪTIEM CILVĒKI BRAUC UZ DARBU UN VAKAROS NO DARBA. Tajā laika posmā ja pensionārs grib braukt lai maksā par braucienu tā pat kā visi citi Latvijas iedzīvotāji par sabiedrisko transportu. Tā nav AIZLIEGŠANA braukt bet gan LAI MAKSĀ UN BRAUC.

Madara
Madara
7 gadus atpakaļ
Reply to  Edgars

Edgar , sāksim ar to ,ka neteicu , ka aizliedz , runāju par ierobežojumiem, ja īsti nespēj uztvert informāciju , tad vari nekomentēt ?. Mūsu viedokļi atšķīrās un manam viedoklim nav jāsakrīt ar Tavu ! Un manām prasmēm Tevi vēl jo mazāk būtu jāuztrauc .)

Kate
Kate
7 gadus atpakaļ

Var redzēt cik ļoti vairums jauno rūp savas vecmammas un vectēvi. Malači, cerams ka jūsu mazbērni nebūs tādi briesmoņi.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kate

Zinu kad jauki un patīkami ir kad ir vecmammas,vectēvi….. bet dzīvē ir iegrozījies kad viņu man nav un ja būtu noteikti 6:00 no rīta viņi vēl saldi gulētu gultiņā nevis skrietu uz tirgu, kā arī vakarā 22:00 noteikti jau būtu gultā un gulētu vai arī skatītos teļuku kā manai omītei patika.

Liene
Liene
7 gadus atpakaļ

Redzu, ka cilvēki nelasa rakstu pirms komentē. … neviens jau neprasa aizliegt pensionāriem braukt pavisam! Ir ierosinājums par konkrētiem laikiem, lai būtu iespēja normāli regulēt cilvēku plūsmu un neradītu sastrēgumus. Kas starp citu nav slikta doma. Starp citu raksta autorei fui par oriğinālā raksta sagrozīšanu un tādā veidā naida kurināšanu!

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Liene

Da lasīt jau nemāk te lielākā daļa cilvēku……. izlasa virsrakstu un gudri

zenta
zenta
7 gadus atpakaļ

Un ko iesakāt dakteriem, kuri pensionāram nosaka ierasties uz vizīti tieši pl. 9.00 vai 10.00 ?
Un uz kāda pamata aizliegt pensionāram braukt uz Centrāltirgu no rīta?
Autobuss pilns ar omēm un vietu nav? – smieklīgi…. grūti kājās nostāvēt?

Man ir iespaids, ka šeit “izrunājas” tādi, kam nav ikdienas saskarsmes ar savām vecajām māmiņām, tēviem, omītēm un opīšiem. Tādēļ arī tāda pilnīga neizpratne par vecajiem ļaudīm, par kādiem mēs ikviens reiz būsim. Un Dievs dod prātu pašiem nebūt kareivīgiem īgņām ar sāpošām kājām, par kādiem paši/pašas te izrunājaties.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  zenta

Vēl viena blondīne kura lasīt nemāk. Redzi pastāv tāda iespēja kā nopirkt etalonu vai biļeti pie vadītāja un brauc.

zenta
zenta
7 gadus atpakaļ
Reply to  Edgars

Atvaino, lasīt māku. Vai Tu savai mammai/omītei liktu maksāt papildus ārsta vizītes naudai arī par dārgo transportu? (īpaši atzīmēšu, – ja situācija ir tāda, ka neesi blakus savai mammai, lai varētu izmaksāt transporta talonu un ja Tava mamma/ome saņem tās mazās pensijas).

Sorry, bet nepiekrītu šādai atsevišķu ļaužu diskriminācijai. Domāju, ne Tev, un arī ne man nepatiktu, ja regulētu Tavu/manu laiku, kad ko darīt.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  zenta

Tu tak esi zoss…. kur tu esi redzējusi kad ārsti pieņem 6:00 no rīta vai 7:00 no rīta? Kā arī diez vai 21:00 vai 22:00 un kur nu vēl 23:00 vizītes pie ārstiem. Tad tev toč pašai jāiziet pie ārstiem bet brauc ap 12:00 dienā….. :D

Linda
Linda
7 gadus atpakaļ
Reply to  Edgars

Ir ārsti kas pa tiešam pienem 21os.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Linda

Linda neskaitam točkas kur krutku tirgo un 24h aptiekas arī.

Nataļja
Nataļja
7 gadus atpakaļ

Es arī jau sen sapņoju par to,lai ierobežotu nestrādājošo pensionāru bezmaksas braukšanu no rītiem un vakaros. Visu cieņu veciem cilvēkiem, bet to pienu un maizi var nopirkt arī 10 – tos no rīta, lai nesarežģītu braucienu skolēniem un strādājošiem iedzīvotājiem. Manā rajonā transports iet no rītiem ik pēc 3 minūtēm, bet tā pat viņš ir pārpildīts tik tālu, ka braucot ar savu mazu skolēnu ir bail, ka viņu nenožņaudz. Pavērojot apkārt redzi ka gandrīz puse no tiem ir pensionāri.

Artūrs
Artūrs
7 gadus atpakaļ
Reply to  Nataļja

Neviens nav padomājis par to, ka lielākā daļa pensionāru arī brauc no rītiem uz darbu, jo ar vienu LV pensiju nevar izdzīvot?

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Artūrs

Nu redzi ja jau brauc uz darbu tad jau arī var nopirkt biļeti. Un nevajag te dirst atkal bet viņi maksāja nodokļus un blāblāblā. Es arī strādāju un maksāju nodokļus.

vita
vita
7 gadus atpakaļ

Logiski ka kautkas ir jadara. Ja mes gribam lai ari mums ir cieņa un ertibas,tas nenozime ka pensionarus necienam. Vienkārši viniem darit nav ko un vini visu cauru dienu kautkur brauc. Citreiz kads nokave darbu,skolu,studijas, jo aurobus pilns ar omem un vietu nav.

Rob4ix
Rob4ix
7 gadus atpakaļ

Nevakag neko aizliegt! Vienkārši no 07:00 līdz 09:00 un no 17:00 līdz 19:00 jāatceļ bezmaksas pensionāru braukšanas. Ja ļoti vajag, samaksās. Ja vajag ne tik ļoti – izvēlēsies citu laiku. Viss, situācija atrisināta eleganti!

esunesunes
esunesunes
7 gadus atpakaļ
Reply to  Rob4ix

ideāli. Un visiem būs labi – RS drusku nopelnīs un rīta transports tukšāks

Santa
Santa
7 gadus atpakaļ

Uzskatu, ka tiešām ir nepieciešams ierobežot ar laika termiņu, piemēram, no 09.00-12.00 un no 18.00-00.00. Jo viņi bezjēgā katru rītu braukā uz Centrāltirgu u.t.t., ja būs ierobežots laiks, tad sāks domāt! Un viņi braukā turpu šurpu nezin kur un mēs tik maksājam par to!

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Santa

Santa…. normāli cilvēki jau 9:00 no rīta ir darbā :D

Kristiāns
Kristiāns
7 gadus atpakaļ

Un komentārus raksta pensionāri ?

Jānis
Jānis
7 gadus atpakaļ

Būtu loģiski nevis aizliegt braukt, bet atļaut braukt pa velti, piemēram, no 10.00 līdz 16.00, kā arī brīvdienās.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Jānis

Bet te jau arī iet runa par laika ierobežojumu nevis par aizliegšanu,bet te lielākā daļa nez no kuras ir izrāvuši kad grib aizliegt pensionāriem braukāt.

Dita
Dita
7 gadus atpakaļ

Jums laikam pašiem nav vecāku Un Neaizmirstiet, Annijas un tamlīdzīgās personas, ka kādreiz arī jūs būsiet vecas un tie apgriezieni arī būs lēni. Ieteikt kaut ko tik briesmīgu – kā aizliegt braukt ar sabiedrisko transportu – tas ir kaut kas prātam neaptverams! Priecajies, ka esi jauna un vari staigāt nevis čīkstēt par savas sēdēšanas problēmu transportā. Atgādinu, ka kādreiz gan vecāki saviem bērniem, gan skolā mācīja, ka transporta ir jādod vecākiem cilvēkiem vieta!!!

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Dita

tu debīlā Dita tu tiešām esi stulba un lasīt nemāki? Te iet runa par laika ierobežojumu braukāt bez maksas nevis par aizliegšanu braukāt. Atvainojos par rupjībām bet par tik debīliem komentāriem savādāk nevar.

Liene
Liene
7 gadus atpakaļ

un ko tad pensionāram būtu jādara kad jādodas, piemēram, pie ārsta uz vizīti, bet viņam aizliegts būs izmantot sabiedrisko transportu. Kas par mūļķībām. Jauni var braukt ar mašīnu, velosipēdu vai ļraitā solī doties kur vajag. Pensionārs nevar paiet, ne mašīnu vadīt, ja var vadīt tad nevar to atļauties. Tāpat tas nekad netiks mainīts jo nebūs kas to izkontrolē, tad sāktos vel lielāki strīdi.

Rencis
Rencis
7 gadus atpakaļ
Reply to  Liene

Pie ārsta arī var izvēlēties laiku , starp citu.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Liene

debīlā lasīt iemācies? Neviens negrib aizliegt viņiem izmantot sabiedrisko transportu bet gan ierobežot bezmaksas braukšanu konkrētos laika posmos. Nopērc e-talonu un braukā cik tev tīk.

Vita
Vita
7 gadus atpakaļ
Reply to  Liene

Pie ārsta var pierakstīties arī citos laikos neviss 8.00 vai 17.00

Vita
Vita
7 gadus atpakaļ
Reply to  Liene

Paiet nabadziņi nevar -dažus pensionārus pavērojot kāpjot iekšā sabiedriskajā transportā viņi nemaz neliekas tik nevarīgi…pat skriet spēj un grūstīties…

Līva
Līva
7 gadus atpakaļ

Piekrītu, ka nepieciešamas reformas. Cik zinu, tad sabiedriskais transports tiek plānots pēc braucēju skaita. Ja samazinās braucēju skaitu, samazināsies izmaksas, tātad varbūt pat var samazināt braukšanas cenu. Šeit noteikti vēl neppieciešams brainstorming, bet izmaiņas ir obligātas

Zemeslusis
Zemeslusis
7 gadus atpakaļ

Veci cilvēki ir lēni, tikaj kad vajag izkāpt. Kad vajag iekāpt viņi parvēršās par tankiem un iedomājās ka prot staigāt caur cilvēkiem. Neesmu nekads Hitlers protams. Bet tas vairāk kopīgas mentaletātes problēma.

Elīna
Elīna
7 gadus atpakaļ

Es nedomāju ka laiku aizliegšana kaut ko dos , bet varbut ierobežot bezmaksas braucienu skaitu pa dienu. Tad vismaz tie nebrauksies tapat vien. Nu man nav nekas pret , vienmer palaižu bet ir dienas kad esi pārguris un tevi vel ar lamuvārdiem izdzen ara no vietas. Redzeju daudz variantus kad omītes satiekas speciāli transporta un pavada tur laiku runājoties, tad kad visi brauc uz vai no darba.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elīna

Tad beidzot tev Elīn darāpoja……. te visu laiku iet runa par ierobežošanu bezmaksas braucieniem nevis par aizliegšanu.

Zaiga
Zaiga
7 gadus atpakaļ

Man nav nekas pret pensionāriem, bet dažreiz tiešām nesaprotu, kur dodas vieni un tie paši pensionāri katru dienu no rīta?

justine
justine
7 gadus atpakaļ

šausmas šausmas. tici man jauna mūžam nebūsi. fuj fuj fuj

Monta
Monta
7 gadus atpakaļ
Reply to  justine

Justine….pareizi arī mēs visi būsim veci….bet nepieciešams atcerēties,ka jāizturas pret apkārtējiem pieklājīgi…neviss ar tādu toni,ka tu esi pasaules naba un visiem man būtu jāizdabā….cik redzēti gadījumi,ka pustukšā transportā pensionāre iekāp transportā nostājas blakus sēdošam cilvēkam un pasaka, lai palaiž sēdēt,jo redz tā vieta viņai ļoti patīk…!!!
Jāatceras,ka daudzi cilvēki jauni būdami ir ar ļoti lielām veselības problēmām…ko tad viņiem tagad darīt skriet iekšā transportā un nostāties kādam blakus, un bubibāt lai laiž sēdēt-kā viņš to pamatos-viņš tak ir jauns…!!!!

Annija
Annija
7 gadus atpakaļ

Nevienam jau nav pienākums laist apsēsties kādu cilvēku. Tas ir cieņas jautājums. Arī jaunietis var palūgt palaist apsēsties vecāka gada gājuma cilvēkam. Arguments, ka pensionāri ir ”okupējuši” sbiedrisko transportu ir mazliet smieklīgs. Protams, ka strādājoši cilvēki, kas var atļauties pārvietoties ar taksometriem vai personīgo automašīnu to darīs un neizmantos sabiedrisko transportu. Pensionāri, kuriem ienākumi nav tik lieli vienkārši nevar atļauties pārvietoties ar privāto automašīnu. Šeit arī ir skaidri redzams kādēļ viņu ir tik daudz tieši sabiedriskajā transportā. Nevajag aizmirst to, ka arī kādreiz mēs būsim veci un vēlēsimies tajos plkst. 17.00 aizbraukt uz veikalu, aptieku, ciemos pie mazbērniem. Cienīsim sevi… lasīt vēl »

Evelina
Evelina
7 gadus atpakaļ

Kā var kaut ko tādu aizliegt.Tas vecais cilvēks arī grib nokļūt pie ārsta vai veikalu vai vienalga kur.

zaparilojau
zaparilojau
7 gadus atpakaļ
Reply to  Evelina

Kapec jabrauc pie arsta 8:00 kad visi brauc uz darbu vai macibam? Blaviens, kapec tiem veciem cilvekiem jabrauc uz TIRGU, tiesi 8:00 !!! Un vel sliktak ir tas, kad 17:00 braucu majas, izksatas ka vini brauc NO tirgus ..

Annemarija
Annemarija
7 gadus atpakaļ
Reply to  zaparilojau

Tāpēc, ka varbūt ārsts var pieņemt tikai rajā laikā? Man,piemēram,ārstei akūtā stunda arī ir no rīta!
Tāpēc, ka viņi agri ceļas un agri iet gulēt.
Tāpēc,ka tas pats tirgus ap 5 vai 6 veras ciet.
Ja jau tu strādā,tad ko tu dari sabiedriskajā? Pērc mašīnu un nebūs tev par vietu jākaro! Neesi tik bagāta- tad nekurksti daudz. Visi esam cilvēki un pati tu būsi veca.Man žēl tavas mammas vai vecmammas, ja tu pret visiem pensionāriem tā attiecies.

Anna
Anna
7 gadus atpakaļ
Reply to  zaparilojau

Maybe tapec ka tirgus reali jau ap 12 ir pustuks un visas svaigas preces jau izpirktas??? Varbut tad ari visiem tiem kam brivdienas darba,atvalinajumi un skolas brivlaiki ari irrobezosim sajos laikos kur braukt ar double cenu tad redzes ka jutisies pasi.

Evelina
Evelina
7 gadus atpakaļ

Evelina

Valdis Felsbergs
Valdis Felsbergs
7 gadus atpakaļ

“Aizliegt!”: tas izklausās pilnīgi necivilizēti, diskreditē saprātīgu ideju un ir arī stulbi – turklāt neiespējami šādi diskriminēt pensionārus. Bet tas ir fakts, ka pensionāriem ir vairāk iespēju izvairīties no sastrēgumstundām, un stimulēt viņus izvēlēties citu pārvietošanās laiku var normālākā veidā: pensionāriem ir bezmaksas braukšanas kartes, un tām var ieviest darbības laika ierobežojumus.

Jurijs
Jurijs
7 gadus atpakaļ

Mums uz visu ir viena atbilde – Aizliegt. Kaut ko nesaprotam? Aizliegt! Kaut kas nesanāk? Aizliegt. Kaut kas neiederās mūsu dzīves skatā? Aizliegt. Tā arī dzīvojam, kā viduslaicinieki modernā apģerbā.

Anna
Anna
7 gadus atpakaļ

Varbut tad kad tev bus brivlaiks,atvalinajums vai brivdiena,ari vajadzetu ierobezot ar dubultotu bilesu cenu? Ja jau gribam kadu ierobezot tad saksim pasi ar sevi.

Monta
Monta
7 gadus atpakaļ
Reply to  Anna

Anna, padomā, Ko raksti, strādājošie uztur to sabiedrisko, Es maksāju par to, ja penšiem nav cienjas pret strādājošajiem, tad tas ir jādara ar ierobežojumiem.

evita
evita
7 gadus atpakaļ

goda vards ar katru paaudzi aizvien trakak,cienas pret vecakiem cilvekiem nu nekadas! milisi tie ir musu senci! lai Dievs dotu ka jus savus komentarus atceresieties kad pasi busiet pensionari, un nostavet nevaresiet jo visu jaunibu TUPA nosedejat! vini jau pietiekami ir staigajusi jo lielaka dala no viniem uz skolu celu meroja kilometriem, un tatad iesaku apsvert domu- skoleniem vispar aizliegt uz skolu braukt ar autobusu! kad es vedu savus bernus uz bernudarzu mes pat nevaram normali autobusa iekapt,skoleni pilns un ja godigi aiz tam lielajam mugursomam tos mazos skolenus pat gruti ieraudzit

Boo
Boo
7 gadus atpakaļ

Esmu par. Varbut ne gluzi aizliegt, bet teiksim no 10-16 atlaide darbojas pilna apmera, tacu ja grib cita laika…lai maksa

Elīna ko
Elīna ko
7 gadus atpakaļ

Patiesībā. Kaut kas ir jādomā! Jo tiešām, ja cilvēks maksā par autobusa biļeti tik pat kā braucienā ar taksi, tad būtu tā kā loģiski, ka viņam ir pilnīgas tiesības apsēsties brīvajā vietā un viss. Un man liekas, ka sabiedriskā transporta lietošanas noteikumos ir paredzēts, pensionāriem un cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem sēdēt speciāli apzīmētajās vietās, kas ir autobusa priekšā lielākoties. Taču šī doma, ka pensionāram ir priekšroka rada tikai visatļautību, pensionāri “zin” savas tiesības, bet nezin “pienākumus”. Un galu galā, ja autobusā nav vietu kur apsēsties, bet notiek cīņa par sēdvietām, varbūt Cienījamā Rīgas satiksme, ja reiz vienas sēdvietas biļete ir… lasīt vēl »

Andris
Andris
7 gadus atpakaļ

Aizliegt būtu par traku, bet pīķa stundās samazināt atlaidi būtu ļoti vēlams.

evita
evita
7 gadus atpakaļ

kautko vel stulbaku laikam lasijusi neesmu. tad jau nu tiesam lai ari jaunas maminas ar ratiem brauc noteiktos laikos! un mazo klasu skoleniem ari butu velams braukt uz skolu bez mugursomam,jo ari viniem ir loti gruti tikt garam,tie lielie kartupelu maisi uz muguram skoleniem, man trauce vairak neka pensionari

Monta
Monta
7 gadus atpakaļ
Reply to  evita

Egoistiskā maita, skolēniem nav citas iespējas, vinji ir mūsu nākotne, lai brauc uz skolu. Penšiem nav Ko darīt tpc braukājas.

Kika
Kika
7 gadus atpakaļ

Kautkads murgs! Lai jaunie iet ar kājām ja gruti paris pieturas pastavet!

Shiro
Shiro
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kika

Un ja tev ir jābrauc stundu, bet zini, ka karstumā tev kļūs slikti, vai negribētu sēdēt? Nav patīkami tikko izejot no autobusa meklēt tuvāko soliņu, lai nenokristu.

Viva
Viva
7 gadus atpakaļ
Reply to  Shiro

Esmu jauna, bet man reiz palika slikti autobusā. Spiedīgs laiks un sakāpa spiediens. Pietupos, jo visas vietas bija aizņemtas, bet man bija bail noģībt. Rezultātā pirmā, kas pieleca kājās un pasteidzās palīgā nosēdinot savā vietā un neskatoties uz maniem protestiem, ka nākamajā pieturā es tāpat kāpju ārā – bija pensionāre. Toties visi jaunie un spēcīgie vīrieši mierīgi sēdēja lūrot telefonos un pa logu. Tā kā ierosinu aizliegt vīršiem braukt sabiedriskajā transportā. :D

Sintija
Sintija
7 gadus atpakaļ

Piekriitu.. man ar besij ka pilns transports ar veciem cilveekiem..nu ko var tik daudz vizinaaties no agra riita liidz veelam vakaram.tracina tas. Un veel pukst ka kaada kontrole iekaapj un taa… neļaut braukt tik daudz..uzlikt braucienu skaitu piem.20,tad nemaz taa nevizinaatos lieki

evita
evita
7 gadus atpakaļ
Reply to  Sintija

nu kad busi pensijas vecuma tad ari padiskutesim, cikos,kur un kada vella pec tu tur brauc! ta jau vini lielaka dala ir vientuliba,kas ta viniem visu dienu pie loga jasez? tracina! goda vards jauni esat kajas jaunas nu tad ejiet ar kajam,veseligaks dzivesveids!

Kika
Kika
7 gadus atpakaļ
Reply to  evita

Tiesi ta! Veciem cilvekiem ir veselibas problemas un tadel ari brauka ( pie arstiem ) ! Kas vecam cilvekam bus jaatliek vizite pie arsta , jo pienemsanas laika nebus atlauts parvietoties ar sabiedrisko transportu?

zzz
zzz
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kika

Pie ārsta ar zivju pilniem maisiem???

Liliāna
Liliāna
7 gadus atpakaļ
Reply to  evita

Šie komentāru autori nenodzīvos līdz pensijas vecumam.
Viņi to jūt, tāpēc atļaujas būt tik ciniski pret veciem ļaudīm, kas bieži vien no rītiem ved uz dārziņu mazbērnus, tad dodas uz tirgu, lai sapirktu pārtiku, tad steidzas uz mājām, lai paspētu pagatavot pusdienas jaunajiem, kas nāks no darbiem. Visbeidzot vēl jāizņem mazbērni no dārziņa.
Daudzi pensionāri vēl strādā, neskatoties uz cienījamo vecumu – tātad paši maksā par biļeti.

Kika
Kika
7 gadus atpakaļ
Reply to  Sintija

Pagaidi kad pati busi veca! Tad citu dziesmu dziedasi !

rūta
rūta
7 gadus atpakaļ

Nu ziniet ko, ja jau ir vēlme noteikt, kad kuram braukt ar sabiedrisko, tad palūgšu jaunās mammas ar bērnu ratiem nebraukāt laikā, kad ļaudis pēc darba spiežas pilnos trolejbusos un autobusos!

Anija Eglite
Anija Eglite
7 gadus atpakaļ

Pilniigi nepiekriitu .. pat ja tas ierosinaajums ir pamatots ,tas nav cilveeciigi kaadam aizliegt braukt ar autobusu ,manupraat amoraali veciem cilveekiem aizliegt braukt ar autobusu un aizliegt aiznemt seedvietas .. nesaprotu ,tas vai tad ir gruuti jaunam cilveekam pastaaveet autobusa brauciena laikaa ,lai nu kaads tas darbs nebuutu.. pati esmu straadaajusi par viesmiili ar lielu darba slodzi 15 h uz kaajaam un tomeer nepiekriitu shim ierosinaajumam,pilniigs absurds un neaudzinaatiiba ..

Linda
Linda
7 gadus atpakaļ
Reply to  Anija Eglite

Un vai pa tiešām ir tik gruti jaunajiem pastāvēt kājās tās dažas pieturas.

Paula
Paula
7 gadus atpakaļ
Reply to  Linda

Kurš te minēja dažas pieturas? Es vienmēr braucu uz skolu ar autobusu, kopā ar mazo māsu. Bija vienreiz tāds gadījums-abas dziedam korī, līdzi bija smagi tērpu maisi+vēl skolas soma, piebāzta ar mācībām. Es apsēdos, autobusā bija vēl citas brīvās vietas. Pie manis klāt pienāca kundzītes, ap 60 gadiem. Tieva, stalta, neizskatījās, ka būtu problēmas pastāvēt. Tad viņa man ļoti skaļā balsī sāka braukt augumā, ka šitā paaudze taču esot neaudzināts, šitā jau Latvieši nedarītu, tikai kaut kādi ārzemnieki, bla bla bla. Pārstāvju viņā klausīties jau pēc pirmajām 10 sekundēm. SLIMI. Protams, beigās palaidu. Tā arī neapsēdās. VIENMĒR, ja redzu, ka… lasīt vēl »

Elinaa
Elinaa
7 gadus atpakaļ
Reply to  Paula

Nu nevienmēr ari laižu apsesties tos kuri kluse!! Pa celu maksaju ar savu naudu kada starpiba cik pieturas braucu bileti tas leraku nepataisa!!! Un piedod bet par to pasu vajadzetu ari Liepaja parunat jo visur notiek viens un tas patss omites aiznem vietas vai dzen ara neskatoties kad es maksaju pa vietu vai man berns un rokam vai grutniece pedeja menesi!! :-) VISIEM VISS VIENALGA JATIEK GALA VIEN PASIEM! :-) :-)

Zigmārs
Zigmārs
7 gadus atpakaļ
Reply to  Paula

Nu redz tu esi jauna Jauna un spēcīga… Nav ko braukt mājās ar tik daudzām mantām…. Atstāj skola vai brauc ar taxi….
Vai ja traucē citu brauc pulksten 22:00 tad noteikti cilvēku būs mazāk

Vai
Vai
7 gadus atpakaļ
Reply to  Zigmārs

Izskatās ka Zigmārs nedraudzējas ar savu galvu…..

Linda
Linda
7 gadus atpakaļ

Tāds sviests, sanak, ka pensionāriem ir jāizdzīvo no videji 200e, jasamaksa maksajumi, zales un vel šis, nu piedodiet, atvainojiet, pamēginiet paši pa to naudu izdzivot. Ne jau visiem ir berni, kas var palidzet.

Wom
Wom
7 gadus atpakaļ

Nesen bija cits raksts par šo pašu sievieti. Un nejau par aizliegšanu irruna . Lai pensionāriem ir brīvbiļetes konkrētos laikos, kad citiem ir darbs unstudijas . Nevar aizliegt braukt vispār.

Zigmārs
Zigmārs
7 gadus atpakaļ
Reply to  Wom

Nu tad studentiem arī lai ir atlaides konkrētās stundās.. Nav ko bastot stundas un braukāt pa velti….lai maksā
Divas stundas no rīta, divas stundas ar atlaidi vakarā…

studentiņš
studentiņš
7 gadus atpakaļ
Reply to  Zigmārs

Studenti par velti nebraukā! Studenti maksā! Tie tikai skolēni un pensionāri, kas par brīvu brauc.

Monta
Monta
7 gadus atpakaļ
Reply to  Zigmārs

Nu var redzēt, kā pats studējis neesi. Studentiem ir dažādi lekciju laiki! Pensionāriem gan nekur nav jāskrien

Koks ar diviem galiem
Koks ar diviem galiem
7 gadus atpakaļ

Piekrītu, taču tas būtu cilvektiesību pārkāpums

Voldemars
Voldemars
7 gadus atpakaļ

Pilnībā piekrītu, ka vajadzetu aizliegt konkrētos laikos, bet ne tapec lai butu kur apsesties, bet gan tapēc, ka bieži vien no rītiem dodoties darba vai skolas gaitas nākas pat izlaist transportus un gaidit nakamos tāpēc, ka pensionāriem neizprotamu iemeslu dēļ (protams, ne visiem, jo dažiem iespejams ir neatliekamas darīšanas) ir jadodas iepirkties vai ko citu darit tieši agri no rita, kad visiem stradajošajiem un studentiem/skoleniem jadodas uz darbu vai skolam…. mīļie pensionari, tak izvelieties citu laiku lai dotos uz tirgu vai kur citur, jo deļ jums ne reizi vien sanak kavet darbu! Pat agrak ceļoties un meğinot doties atrak… ir… lasīt vēl »

Laima
Laima
7 gadus atpakaļ

Varbūt vajadzētu vairāk iespēju robežās ar kājām pastaigāt vai ar riteni pabraukāt, nevis sūdzēties par pensionāriem, par transporta cenām, par RS kontroli, par visu pasauli..

Elina
Elina
7 gadus atpakaļ
Reply to  Laima

Tad pastaigajies ar kajam vai riteni.turklat ziemas laika.gribetos zinat cik talu tiktu ar kajam ja tev ar diviem transportiem butu jabrauc.taka tavs komentars te ir lieks.piekritu autoram par aizliegsanu.

Zigmārs
Zigmārs
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elina

Kas jums ir ko var čīkstēt, pats esmu dzimis un mācījies laukos, tā tik katru dienu gāju uz skolu kājām, vienalga lietus vai sniegs……tagad dzīvoju Rīgā un neredzu nekādu problēmu.. Ja ir jāpastāv kājas utt..bet tev tak neaizliedz neviens iet ar kājām vai braukt ar mašīnu vai riteni….
Un mēs neviens nezinam, kāpēc viņi brauc taisni tajā mirkli.. Viņiem ir savs mērķis tāpat kā jums visiem….
Tikpat labi man traucē studenti ar savām milzīgajām somām, studentes ar plikajam
Pakalam utt

Elina
Elina
7 gadus atpakaļ
Reply to  Laima

Tad staiga ar kajam un ar riteni brauka.itipashi tgd kad ziema tuvojas.gribetos redzet ka tu ar kajam pastaigatos auksta ziema un ja trv vajadzetu uz darbu braukt ar diviem transportiem.taka tavs komentars te ir lieks.piekritu autorei.

Laima
Laima
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elina

Tieši to arī daru, neredzēju jēgu stāvēt saspiestai autobusā sazin cik garos sastrēgumos, ja var tā vietā izkustēties. Nevajag ar plānu jaku un mini svārkiem vazāties aukstā ziemā, uzvelc šalli un cepuri un tik dodies.

ak...
ak...
7 gadus atpakaļ
Reply to  Laima

Varbūt lai risina problēmas Rīgas satiksme,lai laiž maršrutos biežāk transporta…garos autobusus un trolejbusus…tad vietas visiem pietiks

zzz
zzz
7 gadus atpakaļ

Ja sanāk apsēsties, vienkārši nevajag viņus laist savā vietā! Vai nu skatīties pa logu ārā, vai jāizliekas, ka guļ. Jo cik reizes ir bijis, ka pensionāri acīmredzot tēlo, ka kājas sāp, vai tamlīdzīgi. Tas nekas, ka pirms pāris minūtēm kāpjot iekšā visus grūda malā.

Jana
Jana
7 gadus atpakaļ

Nopērciet mašīnu, nebūs jāsūdzās par pensionāriem!

Elina
Elina
7 gadus atpakaļ
Reply to  Jana

Ir skoleni kam vel nav 18.

Kri
Kri
7 gadus atpakaļ

Kautkas līdzīgs ir Anglijā! Pensionāri var bezmaksas braukāt pa dienu, aptuveni no pulksten 10.00, ja es nemaldos.. Jo tad transports nav pārpildīts! No rītiem ir daudz skolnieku, studentu un strādājošu cilveku, kuri no rīta dodās uz darbu. Pa dienu transposts ir galīgi tukšs! Pensionariem būs vieta kur apsēsties, jo ir grūti nostāvet kājās, viņiem būs vieglāk izkāpt, bez grūstīšanās! Kā arī tādā gadījumā pie ārstiem no rīta varētu tikt jaunieši un strādājošie, tiem kuriem rīta laiks ir vienīgais, lai pirms darba/ mācībām tiktu pie ārsta! Varbūt tad arī pensieonāri mazāk slimos ar gripām, jo nevienam nav noslēpums ka rindā pie… lasīt vēl »

Elga
Elga
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kri

Esi painteresējusies kādas pensijas ir Anglijā un kādas šeit?

Elina
Elina
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elga

Kada starpiba te pensijam vsp

Inga
Inga
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elga

Kaads te sakars ar pensijaam?

Elga
Elga
7 gadus atpakaļ
Reply to  Inga

Kāds sakars? Tāds, ka te ierosina pensionāriem braukt transportā (no rīta un vakarā) par pilnu maksu. Zini, cik šobrīd Latvijā ir vidējā pensija? Esi redzējusi kā pensionāri pie kases skaita katru santīmu?

Monta
Monta
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elga

Kas vinjiem liek braukt no rīta vai vakarā? Visa diena lai izdarīju savus darbus, in tāpat nav labi?

Zaiga
Zaiga
7 gadus atpakaļ

No 7.00 līd 9.00 un no 15.00 līdz 20.00 pensionāriem nav ko vizināties ar transportu. Es nekad nevienu nelaižu sēdēt, jo es maksāju 1.15 par braucienu, bet šie par velti brauc. Es esmu samaksājusi par vietu un sēžu. Lai baksta cik grib. Piecelšos kad pietura būs. Viņi ir bezkaunīgi un cieņu vispār nezina. Viņi tāpat vizinās tikai vizināšanaās pēc. Un interesanti kāpēc rīgas satiksmes uzbrūk tiem, kuriem ir mēnešbiļete un steigā aizmirsuši nopīkstināt, bet pensionārus neaiztiek ja nav pīkstināts. Cilvēks ar mēnessbiļeti jau iepriekš ir samaksājis. Lai pensionaari braukā no 9.00 līdz 15.00 par velti. Pārējā laikā kad ir aktīvās… lasīt vēl »

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ

Sen jau bija laiks to darīt.

Bet nevis aizliegt braukāt bet gan lai maksā par braucienu kā visi citi. Uzskatu kad pensionāram 6:00 nav ko darīt uz ielas un arī vakarā ap 22:00
Laika posmos no 6:00 līdz 10:00 un 21:00 līdz 23:00 lai maksā kā visi pērkot etalon pa 1.15 eur vai pie vadītāja par 2 eur.
Tai sievietei(meitenei) kura pacēla šo jautājumu pilnīgi piekrītu. Braukāju ar sabiedrisko transportu ikdienā autobusu,trolejbusu,tramvaju un redzu visādus brīnumus un dzirdu visādus pārmetumus,zākāšanu,grūstīšanos pat kaušanos pensionāru starpā.

pensionāre
pensionāre
7 gadus atpakaļ

Man būs drīz 67 gadi .pati par šo jautājumu esmu domājusi. Uzskatu ,ka no rīta, mums tiešām vajadzētu vismaz līdz kādiem 9 pagulēt kamēr strādājošie brauc uz darbu. Runa par vēlāku laiku gan ir nepamatota.Jo iekāpjot transportā jebkurā laikā skolēni un studenti ,loti bieži stāv pie durvīm aizsedzot rokturi ,kur šim vecam cilvēkam pieķerties.Par sēdvietām runājot ,es domāju ka tomēr esam nopelnījuši, atšķirībā no tā ka mūsu skolēni braucot par velti tās sparīgi ieņem,apsteidzot mūs . Es ieteiktu izsniedzot skolēniem un studentiem talonu ,kuri saņem atvieglojumus atgādināt ,ka viņi gan šos atvieglinājumus saņem avansā. Braucu reti ,bet ne reizi nav… lasīt vēl »

Elga
Elga
7 gadus atpakaļ
Reply to  pensionāre

Un ko darīt tām, kuras brauc pie meitas pieskatīt bērnus, ja meitai darbs sākas 9? Un ko darīt tiem, kuriem vizīte pie ārsta ir no rīta? Ja cilvēks ir pensijā, tad viņš vairs nav cilvēks? Vecākiem cilvēkiem tagad no augšas kāds norādīs, cikos viņi drīkst iziet no mājas ?

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elga

Aizliegt jau nevar….. bet gan konkrētos laika posmos maksā kā visi citi par biļeti.

Elīsa
Elīsa
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elga

Ja tik ļoti vajag aizbraukt pie ārsta vai pie tās meitas aizbraukt, tad arī samaksāt varēs.

Elga
Elga
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elīsa

Kāds varēs samaksāt un kāds nevarēs samaksāt. Ko iesaki darīt ar tiem, kuri samaksāt nevarēs, bet jābrauc būs?

Monta
Monta
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elga

Meita etalonam naudu iedos, bet pie ārsta var aizbraukt arī pa dienu. Cilvēkiem, kam ir pienākumi, gribas tomēr arī apsēsties.

Anna
Anna
7 gadus atpakaļ
Reply to  Monta

Cilvekiem kuriem ir pienakumi??? Gribi teikt pensionaram nevar but pienakumu? Tiesam viss ta nostadits ka nabaga cilveki ar pienakumiem un pensionari tie uzdzivotaji. Neatkarigi no cilveka vecuma, tev nav tiesibas runat par kadu, kam ir un nav pienakumi. Tu nezini kadu dzivi vini dzivo.

Monta
Monta
7 gadus atpakaļ
Reply to  Anna

Es klausos, kādi pensionāriem pienākumi? Darbs, skola?

Zaiga
Zaiga
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elga

Tad lai pērk talonu un brauc.

Publika
Publika
7 gadus atpakaļ
Reply to  Elga

Tad lai iemācās cieņu. Nevis pārmet to ka mūsdienu jauniešiem tāda nav. Tad šis jautājums nemaz netiktu pacelts.

Elga
Elga
7 gadus atpakaļ
Reply to  Publika

Jā, lūk, cieņas vērta jaunieša komentārs!
zzz7 m. 22 s. atpakaļ
Ja sanāk apsēsties, vienkārši nevajag viņus laist savā vietā! Vai nu skatīties pa logu ārā, vai jāizliekas, ka guļ. Jo cik reizes ir bijis, ka pensionāri acīmredzot tēlo, ka kājas sāp, vai tamlīdzīgi. Tas nekas, ka pirms pāris minūtēm kāpjot iekšā visus grūda malā.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  pensionāre

Ja nepamanīji pensionāriem arī nav jāmaksā par braucieniem….. takā nav ko pārmest kad skolnieki braukā pa brīvu.

Anete
Anete
7 gadus atpakaļ

Ierunajas te viens par nodokliem, nopietni? Ka tev skiet ka uzkrajas vinu pensijas summa ko vini iegust katru menesi? Tas nak no vinu maksatajiem nodokliem kad vini bija tajos gados lai stradatu ta ka doma ko runa, un tagad iedomajies ka tava vecmamma ziema netiek majas ara kad ir putenis un sniegs lidz celiem jo tu pats biji par to lai loegtu vinai so iespeju! Es personigi labak pastavesu pat stradajot visu dienu uz augstiem papeziem neka liegsu kadam iespeju tikt majas!

female
female
7 gadus atpakaļ
Reply to  Anete

Diemžēl nav nekāda pensiju uzkrājuma šodienas pensionāriem, jo viņi strādāja citā valstī un taisnība ir tiem, kas saka, ka šodienas pensionāri pensiju saņem no šodienas strādājošo maksātajiem nodokļiem. Pensijas uzkrājumu var izveidot tikai spec.fondos vai bankās mūsu valstī, papildus nemaksājot, tikai no VSAOI mēs veidojam iespēju saņemt kaut kādu pensijas apmēru, nevis cilvēka cienīgas vecumdienas.

Dairis
Dairis
7 gadus atpakaļ
Reply to  Anete

Ne jau aizliegt,vnk, ja gtibi braukt,obligāti, laikā,kad visi brauc uz un no darba,tad maksā,kā visi citi. Ja par velti,tad brauc pa dienas vidu,nav tāka obligāti jābūt tajā tirgū 7 vai 8 no rīta!

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Dairis

Pilnīgi piekrītu… laika posmi no 6:00 līdz 10:00 un 21:00 līdz 23:00 lai maksā kā visi citi. Tie ir aptuvenie laiki kad cilvēki dodas uz darbu un mājās.

Voldis
Voldis
7 gadus atpakaļ
Reply to  Edgars

ja jau ir tādas problēmas, griežaties pie RS lai nodrošina papildu reisus, ja jau tajās stundās transports ir tik pārbāzts. Kapēc visu vainu tūlīt nogrūst uz pensionāriem, kādēļ tad tie braucieni ir jāreģistrē galu galā, ja RS nepieņem nekādus lēmumums. Sakārtot transporta kustību ir SLABO?

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Anete

Anete

Domāju kad te iet runa vairāk par to kad nevis aizliegt bet gan lai maksā kā visi citi par biļetēm.
Es uzskatu kad veciem cilvēkiem nav ko darīt uz ielas 6:00 vai 23:00
Diez vai tev patiks ja tevi zākās,grūstīs vai sitīs ar maisiņu vai savu kūju.

Santa
Santa
7 gadus atpakaļ
Reply to  Edgars

Laikam esi dikti sakropļots ar maisiņu ka tāds naids pret pensionāriem ! Tā apzākāts un sagrūstīts. Dievs dod tev līdz pensijas vecumam nodzīvot un pilnībā izbaudīt saulaino pensionāru dzīvi Latvijā!

Voldis
Voldis
7 gadus atpakaļ
Reply to  Edgars

un kas tad darāms 6 vai 23 skolniekam uz ielas?

Anete
Anete
7 gadus atpakaļ

Jusm ar galvu viss kartiba? Par to naudu ko maksajam pa sabiedrisko transportu, ir janoriko papildus sabiedriskais transports aktivajas stundas nevis jaliedz iespeja pensjonatiem tik majas!!!!

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Anete

Anete….. te iet runa nevis aizliegt bet gan pārvietoties tajos laikos kad cilvēki dodas uz darbu un no darba.
Vai arī Anete esi blondīne vai muļķi ieslēgusi?

Dace
Dace
7 gadus atpakaļ
Reply to  Edgars

Papildtransportu gan varetu ierikot.Padomajiet ari reali ir pensionari,kuriem ir jatiek uz polikliniku vai kur citur uz parbaudem,un tiesi no rita.Ko tad jus piedavat,lai cilveks netiek uz parbaudem?! Pasi busiet pensionari un,tad redzesiet ka jums patiks,ja pret jums ta izturesies!!!

Publika
Publika
7 gadus atpakaļ
Reply to  Anete

Plus ja norīkos papildus sabiedriskos tas radīs vēl lielāku satiksmi un tad atkal viss kavēsies , kur pēc tam čīkstēs ka transports nenāk laikā

ilze
ilze
7 gadus atpakaļ
Reply to  Publika

pilnigi piekritu, citas valstis,piemeram,anglija ik pec 10min nak atobus un nekadu problemu ar satiksmi,bet te cikst mazaa riga par satiksmi. nu limenis cilvekiem,pasi busat veci tad raudasiet,ne cienas ne goda

Elīna
Elīna
7 gadus atpakaļ

tā tam tiešām vajadzētu būt,visu cieņu protams pensionāriem,bet brīžiem viņi paši ir daudz nekaunīgāki,mēs jaunieši maksājam par braucienu un par sēdvietu

REALI
REALI
7 gadus atpakaļ

Galvenais lai viņi nebrauc tad kad strādājošie cilvēki no kuru nodokļiem pensionāriem maksā pensijas dodas uz vai no darba.

Anete
Anete
7 gadus atpakaļ
Reply to  REALI

Tavuprast ka radaās vinu pensijas uzkrajums? Vaig domat ko runa lai nepaliktu mulka loma sakot lietas par kuram aimredzami nav tev nekadas nojaismas

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Anete

BLONDĪNE Anete tad neraksti neko un paklusē lai tiešām nepaliec par muļķi

Monta
Monta
7 gadus atpakaļ
Reply to  Anete

Tik tiešām, painteresējies no kādas naudas tiek izmaksātas tās pensijas, un nemuldi.

Kristīne
Kristīne
7 gadus atpakaļ

Piekritīšu Annijai, jo ir ļoti nepatīkami, ka pensionāri uzskata, ka tikai viņi ir slimi un nevarīgi.
Arī man ir problēmas ar veselību, kuru dēļ ir grūti ilgi nostāvēt un, kad beidzot var apsēsties, trīs omes metas virsū ar tekstu “viņa var pastāvēt, viņa vēl jauna!”

Kā arī, esmu pamanījusi, ka tieši tās naidīgākās un kašķīgākās ir veselākas. Slimās omītes izturas daudz pieklājīgāk un tās pilnīgi gribas palaist apsēsties, bet no nejaukajām omēm vienkārši sabojājas viss garastāvoklis.

Anete
Anete
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristīne

Tas jau ir so cilveku dzives veigs un kulturas limenis nevis vecums pie kura pensjonejas

jaunie
jaunie
7 gadus atpakaļ
Reply to  Kristīne

Pilnīgi piekrītu Kristīnes teiktajam…mūsu laikos jaunie ir ar ļoti lielām veselības problēmām,bet teikt skaļi nevar,jo visi uzskatīs ka melo…..jo esi tak jauns….!!!!

YOPT
YOPT
7 gadus atpakaļ

Diemžēl LV ir vieni pensionāri.

Egils
Egils
7 gadus atpakaļ

Par tik diskriminējošu rakstu autore Zviedrijā tiesātos gadiem. Ne jau par visiem Anniju izteikumiem jāraksta raksti.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Egils

Egīl kādēļ diskriminējošiem rakstiem? Tad jau varētu teikt kad pensionāri diskriminē jaunos cilvēkus…..kā saka koks ar diviem galiem.
Jaunieši arī ir tādi paši cilvēki kā pensionāri tā tad vienlīdzīgi….. ja jaunieši maksā lai maksā arī pensionāri par sabiedrisko konkrētajos laiku posmos.

Mha
Mha
7 gadus atpakaļ

Kaut kāds ārprāts. Meitene, lai iegādājas limuzīnu.

Anna
Anna
7 gadus atpakaļ

Mīļā meitiņ, vai tu ceri mūžam palikt jauna?

zenta
zenta
7 gadus atpakaļ

nezinu…. man nav problēmu ar veciem cilvēkiem sabiedriskajā. Varbūt tāpēc, ka pašai man ir 85-gadīga omīte, un zinu, kā viņa jūtas.
Kā pats pret citiem izturēsies, tā pret Tevi arī. Pat ja večiņa īgna, bet tu uzsmaidi un viņai nekas cits neatliek kā nomierināties.

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  zenta

Zenta nu tu gan gvelz muļķības….. ieteiktu tev pabraukāt ar 15 trolejbusu

Inta
Inta
7 gadus atpakaļ

Jā, viņi vēl saka ,kādreiz jauniem bija jāpalaiž veci cilvēki apsēsties, bet tagad sēž un izliekas ka guļ, es biju no naktsmaiņas man tā ir kā iekāpu autobusā, tā uzreiz burtiski lūstu, kad es būšu veca palaidīšu, jaunos apsēsties ja tādi vēl būs,un klanīšos teikšu PAlDIES, ka jūs maksājat nodoklūs un neļaujat man nomirt bada nāvē

Anete
Anete
7 gadus atpakaļ
Reply to  Inta

Ah Latvijas nabadziga tauda, es gan ceru ka cienijama vecuma budama neparvietosos ar sabiedrisko transportu vispar

Ģirts
Ģirts
7 gadus atpakaļ

Atbalstu, tajā laikā, kad cilvēki dodas uz darbu un mājās pensionāriem nevajadzētu ne kur kursēt vai par samaksu to var darīt, jo uz centrāltirgu var droši aizbraukt arī ap 10.00, neko tur nenokavēs. No 7.00-9.00 un no 17.00-19.00 vajadzētu ko sadomāt

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Ģirts

Es braukāju uz darbu 6:00 no rīta un sabiedriskais transports jau ir piebāzts ar pensionāriem,
Takā laika posmā no 6:00 līdz 10 un 21:00 līdz 23:00 kad lielākā daļa braukā uz darbu vai mājās

Topošā mamma
Topošā mamma
7 gadus atpakaļ

Par grūstīšanos- 100% taisnība! Esmu 8tajā mēnesī un pagājušajā braucienā no vizītes Rīgas dzemdību namā 2 pensionāri burtiski izgrūda pa durvīm ārā un nolamāja! Tramvajs pārpildīts un ar milzu vēderu diži tālāk par durvīm nav iespējams tikt. Var taču palūgt saimainīties, lai tiktu garām (pa tām pašām durvīm visi pārējie cilvēki varēja izkāpt, tikai ne pensionāri), nevis uzreiz grūst un apsaukāt! Biju šokā un, protams, kā jau grūtniece knapi noturējos, lai neizraudātos par tādu attieksmi! Iekāpjot atpakaļ tramvajā, dzirdēju vienu omīti “pati vainīga, ka stāv priekšā”! Super penšuki ir mūsdienās, vienmēr izturos ar cieņu, bet sāk likties, ka ne visi… lasīt vēl »

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Topošā mamma

Ne pa velti saka kad bīstamākais zvērs pasaulē ir pensionārs kurš kāpj sabiedriskajā transportā un redz brīvo vietu.
Braukājot ar 15 trolejbusu var redzēt un dzirdēt visu ko no pensionāriem. Vienā reizē lai izkāptu no sabiedriskā pieturā Daugavpils ielā četras pensionāres kāvās kura pirmā izkāps no sabiedriskā transporta.

Jenots
Jenots
7 gadus atpakaļ

Nejēgas!!! Veci cilvēki ir jāciena… reiz jūs arī būsiet veci un pamesti kā slimi suņi vieni paši…
šādas ikdienas sīkumainības ir vnk jāpacieš… un nav jau jums 5.stundas no vietas ar to sabiedrisko jābrauc…

Anete
Anete
7 gadus atpakaļ
Reply to  Jenots

Piekritu tev 100%

Edgars
Edgars
7 gadus atpakaļ
Reply to  Jenots

Jenot tu esi cirvis vai zābaks? Lai nopelna cieņu

Ieva
Ieva
7 gadus atpakaļ

Ciniski, ļoti! Es gribētu redzēt, ko jūs teiksiet, kad būsiet seniori un paziņos, ka, viss – tagad no 9:00 līdz 11:00 sēdiet mājās. Piedodiet, bet prātiņ, nāc mājās. Un ne tikai vecie aizņem vietas – grēko visi, gan esot nepieklājīgi, gan nelaižot sēdēt + piedrazo transportu, spļaudās (atcerēsimies Bolderājas skaistuli). Un es nesaprotu, kurā brīdī mūsu sabiedrība kļuvusi tik neiejūtīga un ciniska. Izskatās, ka visi jau gatavi zagt saviem vecpapiem un vecmammām pensijas, jo nežēlo nemaz, nemaz. Nu, neiet tiem pensionāriem nemaz te viegli, neesmu nevienu redzējusi ne glaunās drēbēs, ne ar Iphones rokās. Un galu gala – tas ir… lasīt vēl »

Ina
Ina
7 gadus atpakaļ
Reply to  Ieva

Ieva-pilnīgi piekrītu Tev!
Jo tālāk,jo trakāk..prātiņ,nāc mājās.!

6. trambuļa pasažieris
6. trambuļa pasažieris
7 gadus atpakaļ

Tracina tie vecie. Pilns tramvajs ar kājās stāvošiem cilvēkiem, bet vecie apsēžas uz krēsla, kurš tuvāk centram un otrs krēsls paliek brīvs. Brauc līdz galapunktam, bet nevar apsēsties pie loga, lai būtu iespēja tur sasēsties 2 cilvēkiem? Protams, ka cilvēki labāk izvēlas stāvēt kājās, nevis pajautāt, vai nevar palaist garām. Kamēr tos vecos kaulus izkustinās, tikmēr man tā sēdvieta vairs nebūs vajadzīga, jo man jau būs jākāpj ārā.

Voldis
Voldis
7 gadus atpakaļ

nu tad vēl jo vair ak- ja tev tik vien jāpabrauc, vari ari pastāvēt kājās

Līga
Līga
7 gadus atpakaļ

Pilnībā piekrītu!
Es ikdienā uz darbu braucu ar 3.trolejbusu, kura galapunkts ir centrāltrigus, un, ja neklausīsi pensionāra pavēlēm, tiksi izsaukāts Tu, Tava ģimene un visi Tavi kaimiņi par to cik Tu esi slikts cilvēks!

nu-ja
nu-ja
7 gadus atpakaļ

Es nebraucu ar sabiedrisko,bet domāju,ka sievietes viedoklis ir vērā ņemams,rīta vakara stundās,ja kāds pensis vēlās braukt,lai maksā,jo ir tiešām tā viņi ir visur,arī pilni gaiteņi poliklīnikās,kur par brīvu tur viņi priekšā un nejau es necienu vecus cilvēkus,nebūt ne,bet nu nevar būt visur viņiem priekšroka!!!!!!!!