“Instagram” nostājas pret diētām un plastiskajām operācijām

Instagram

Daudzu iecienītais sociālais tīkls “Instagram” ir ieviesis ierobežojumus diētas un plastiskās ķirurģijas ierakstiem, vēsta bbc.com.

Saskaņā ar jauno politiku vairāki ieraksti tiks paslēpti no “Instagram” lietotājiem, kas jaunāki par 18 gadiem, bet citi, kas reklamē svara zaudēšanas brīnumlīdzekļus, tiks dzēsti.

Viena no “Body Positive” aktīvistēm britu aktrise Džemīla Džamila paziņojusi, ka šāds “Instagram” lēmums ir “milzīga uzvara” cīņā ar diētas un detoksa industriju.

Džamila publiski kritizē slavenības, kas reklamē detoksa tējas, konfektes un uztura bagātinātājus, no kuriem daudzi ir vienkārši caurejas līdzeklis.

Aktrises sekotāji pauduši gandarījumu par šīm ziņām. Vairāki vaicājuši, vai varētu aktivizēt tādus pašus ierobežojumus, ja viņi ir vecāki par 18 gadiem.

Reklāmas, kas sola nereāli ātru liekā svara zaudēšanu, tiks bloķētas, un jauniešiem būs liegts skatīt ar diētām un plastisko ķirurģiju saistītus ierakstus, ja tiem ir komerciāls raksturs.

Sociālā tīkla lietotāji varēs informēt par ierakstiem, kas, viņuprāt, pārkāpj jauno politiku, un “Instagram” tos izvērtēs, lai lemtu par ierobežošanu vai dzēšanu.

Izmaiņas attieksies arī uz “Facebook”, kas ir “Instagram” īpašnieks. Taču tikai uz lietotājiem, par kuriem “Instagram” ir zināms, ka viņi ir jaunāki par 18 gadiem – lietotne neprasa lietotājiem viņu dzimšanas datumu, kad viņi tajā reģistrējas. Tā vietā vienkārši tiek lūgts atzīmēt, vai viņi ir sasnieguši 18 gadus vai nav. Ja viņi reģistrējas, izmantojot “Facebook” kontu, informācija par viņu vecumu tiek iegūta no viņu “Facebook” profila, kas arī parasti netiek pārbaudīts.

Lielbritānijā un citviet pasaulē valda aizvien lielākas bažas par kosmētikas un diētas industrijas ietekmi uz cilvēkiem, sevišķi jauniešiem, popularizējot nereālus mērķus.

Februārī Anglijas Nacionālā veselības dienesta medicīniskais direktors Stīvens Poviss aicināja aizliegt slavenību atbalstītas sociālo mediju kampaņas, kas reklamē svara samazināšanas palīglīdzekļus, norādot, ka šie produkti kaitē jauniešu fiziskajai un garīgajai veselībai.

“Apņemoties tiešsaistē aizsargāt cilvēku fizisko un garīgo veselību, “Facebook” un “Instagram” sūta svarīgu vēstījumu pasaulei. Esmu gandarīta, ka varēju strādāt kopā ar šiem sociālajiem tīkliem un daudziem citiem ekspertiem, kuri izgaismoja šo produktu bīstamību,” komentēja aktrise Džamila.

“Mēs vēlamies, lai “Instagram” būtu pozitīva vieta visiem, kas to izmanto, un šī politika ir daļa no mūsu pašreizējā darba, lai samazinātu spiedienu, ko cilvēki dažreiz var izjust, lietojot sociālos medijus,” norāda “Instagram” sabiedriskās politikas vadītāja Emma Kolinsa.

Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums  Facebook , Twitter,  Youtube un Instagram!

Avots: bbc.com

Populārākie raksti


Jūs varētu interesēt


Lasītāju viedokļi

avatar