“Rail Baltica” būvniecība turpinās, taču skaidrības, kā par to samaksāt, joprojām nav. Satiksmes ministrijā piedāvājumu sola aptuveni mēneša laikā un neslēpj – arī valstij būtu maciņš jāatver plašāk, nekā sākotnēji iecerēts, vēsta TV3 Ziņas.
Slepenībā notiek “Rail Baltica” tematiskās komitejas sēde, lai spriestu par turpmāko virzību, prom no sabiedrības un mediju acīm un ausīm.
Pēc sanāksmes atbildīgās amatpersonas TV3 Ziņām uz jautājumu, vai nav tā, ka patlaban mēs vienkārši būvējam un ceram, ka kaut kādu risinājumu radīsim kaut kad vēlāk nākotnē, Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietniece “Rail Baltica” jautājumos Kristīne Malnača saka: “Šobrīd darba grupas – tātad gan tehniskā, gan finanšu darba grupa – strādā pie jauna risinājuma, pie jauna modeļa, kā mums tālāk iet uz priekšu, ņemot vērā jau visus esošos, arī iesāktos būvdarbus.”
Jau tagad skaidrs, ka Latvija nevar rēķināties ar sākotnēji iecerēto Eiropas Savienības līdzfinansējumu 85% apmērā un valstij nāksies maciņu atvērt plašāk.
Tiekot meklēti risinājumi piesaistīt projektam privātus partnerus, kas no tā nopelnītu, un naudas pārdalei no citiem projektiem, tomēr jebkurā gadījumā īpaši svarīgi esot tieši Briselē panākt finansiāli pēc iespējas lielāku atbalstu.
Kā finansēt tā saukto gadsimta projektu, valdībā lems rudenī.
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
Pie mums taupa uz špickām, bet netaupa visādām evarģēlībām.
Kā gan savādāk- padomēm un valdēm taču vajag algas, piemaksas, labumus- būves kamēr brikšenveidīgie klapēss ar ausīm un tik malciņu piemetīs
CIK kilometru sliedes ir uzbūvētas?
25
Kur tad Dombrovskis, Zīle, Kalniete, Vaidere, kas gadu desmitiem sēž Briselē vai tad viņiem nebija nekādas atbildības, nojausmas par Latvijas gadsimta projektu. Viņi uz Latviju brauc kā kontrolieri, kā uzraugi, kā liekēži???? Ždanoka vairāk rūpējas par Latviju nekā tie pasaules lāpītāji, lielie postpadomju valstu maldinātāji, fiktīvās brīvības un demokrātijas sludinātāji…. VAI RAIL BALTIC PROJEKTAM ir ekonomiskais pamatojums???? Vai atkal tas būs uzlikts uz nodokļu maksātāju naudas. Cik sapratu, ja nepieslēdzas Krievija un Baltkrievija, tad šāds projekts nav dzīvot spējīgs…..
Viņiem ir pensijas ap 4000, kuras apmaksās LV nodokļu maksātāji…