“Rail Baltica” projekts paredz līdz 2030. gadam pilnībā uzbūvēt 870 kilometrus garu Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, taču darbi kavējas un projekts ir sadārdzinājies pat līdz sešām reizēm. Tagad valdība apņēmusies līdz šim termiņam – sešu gadu laikā – pabeigt vismaz projekta pirmo kārtu.
“Kantar TNS” aptaujā noskaidrots, ko cilvēki domā par pabeigšanas termiņiem.
“Rail Baltica” projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.
Sākotnēji tika noteikts, ka dzelzceļa līnija “Rail Baltica” tiks atklāta secīgi pa posmiem laikā no 2028. gada līdz 2030.gadam.
Aptuveni ceturtā daļa (23%) Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 65 gadiem uzskata, ka tuvāko 10 gadu laikā izdosies veiksmīgi īstenot “Rail Baltica” projektu (3% – noteikti jā; 20% – drīzāk jā).
Lielākā daļa (65%) iedzīvotāju uzskata, ka dzelzceļa līnija netiks veiksmīgi īstenota tuvāko 10 gadu laikā (40% – drīzāk nē; 25% – noteikti nē).
Savukārt 12% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
Tur jau deutsche bahn būvē. Domāju, ka tiks tīri labi galā. Tikai jācer, ka neizdomās atkal jaunas stacijas turpināt kabināt klāt. Tad toč neuzbūvēs, jo nepietiks fantāzijām naudiņas.
Tiks, tiks pabeigts. Tikai jāizmēž tie korumpanti. Maskava, protams, dara visu lai liktu kāju priekšā.
Kādā tieši veidā Kremlis ir traucējis Railbaltikam? Latvijā cenzētie Krievijas mediji visu laiku ir rakstījuši par Railbaltic problēmām, kuras šodien izrādās ir bijusi tīra patiesībā. Rebaltika un citi viltus ziņu atmaskotāji visu laiku patiesību ir cenzējuši, stāstījuši ka ar Railbaltiku viss ir kārtībā, ka visas šaubas esot Kremļa viltus ziņas. Sanāk ka nevis Kremlis vainīgs, bet Rebaltika, Spriņģe un tamlīdzīgie eksperti, kuri visu laiku nodarbojušies ar sabotāžu. Ja Spriņģēm līdzīgie necenzētu problēmas, tad par viņām runātu un jau pašā sākumā un jau sākumā būtu risinātas. Latvijā tas ir standarts, lai nebūtu jāuzņemās nevienam atbildība tad sabiedrībai iestāsta ka Kremlis vainīgs.
Nebūs. Jau visi budžeti sāk irt pa vīlēm. Vienkārši trūks naudas priekš visādām afērām.