AIVARS STRAKŠAS
Sašutums tautā par augstajām procentu likmēm un premjeres, kā arī satiksmes ministra prieks par labajiem obligāciju emisijas rezultātiem bija jau gandrīz norimis, kad kaimiņi acīmredzot bez ļauna nodoma nostādīja airBaltic izcili profesionālo vadību un priecīgos īpašniekus neērtā situācijā.
Šī gada 16. maijā Finnair paziņoja, ka ir veiksmīgi emitējis 5 gadu obligācijas par 500 miljoniem eiro ar gada procentu likmi 4,75%. Pats būtu šo notikumu palaidis garām, taču ir labi cilvēki, kuri padalās ar nozīmīgu informāciju. Paldies viņiem!
Pāris vārdos par Finnair. Publiska akciju kompānija. Akcijas tiek tirgotas NASDAQ OMX Helsinki Stock Exchange. 55,7% akciju pieder Somijas valdībai. 2023. gadā pavadāti gandrīz 11 miljoni pasažieru. 2023. gadā kompānija operēja ar 55 lidmašīnām, un vēl 24 lidmašīnas ir reģionālo avio pārvadājumu uzņēmumam Norra.
Ieņēmumi 2023. gadā 2,99 miljardi eiro. Peļņa 2023. gadā 254 miljoni eiro iepretī zaudējumiem -476 miljoniem eiro 2022. gadā . Apmēram līdzīgi zaudējumi arī 2020. un 2021. gadā. Tātad finansiālā ziņā arī nemaz tik spoži Finnair neiet, taču 2023. gadā ir izdevies pārvarēt krīzi.
Uz Finnair finanšu rezultātu fona airBaltic biznesa plāns, kas paredz konkurēt Baltijas reģionā, sapērkot gandrīz divreiz vairāk lidmašīnu, nekā ir Finnair, un par trīs reizes (šobrīd) dārgāku finansējumu, liek uzdod jautājumu gan akcionāram, gan airBaltic vadībai, vai viņi patiešām zina, ko dara.
Interesentiem pievienoju saiti uz Finnair 2023. gada pārskatu.
https://investors.finnair.com/…/finnair-annual-report…
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
Interesting!
Protams ka zin. Ja kantorim tuvojas beigas, tad tikai muļķis neizzags līdz galam, kamēr vēl ir iespēja. No tādas perspektīvas skatoties ir atbilde gan par Airbaltic kredītiem gan valsts miljardu aizņēmumiem. SIA arī pirms likvidācijas parasti sataisa parādus un tikai tad uzņēmumu likvidē.
Vēl viņiem ļoti gribas lai neviens to nepamana. Un uztraucas, ja kāds ko uzraksta. Gauss šodien LTRK dziedāja slavas dziesmas sev un airBaltic. Parasti vadītāji tā izdarās pirms uzņēmumu kraha. AirBaltic ir ieslēgts skaitītājs.
nevar likvidēt, jo ar ko kara gadījumā bēgs, privāto visiem nepietiks
Pēc neilgas pauzes autors atkal ir klāt. Taču pirms publicēt jaunus darbus, nebūtu slikti nokārtot vecos parādus. Ar to domāju Strakšas kungam uzdotos un viņa neatbildētos jautājumus. Neuzdošu tos, jo esmu pārliecināts, ka Strakšas lasa komentārus un labi tos zin. Aicinu beidzot saņemties un atbildēt, jo neatbildēšana mazina ticību uzrakstītajam un vairo aizdomas par ko slēpjamu.
Neizpaliks arī aicinājums nezinātājus nu pamūldēt mīļotājus paklusēt un ar atbildēšanu sevi neapgrūtināt. Kā rāda pieredze, ne vienmēr visiem tas izdodas.
Vēl prasa. Protams, pat ļoti labi zinam! Savādāk tak tā nedarītu.
Vajadzētu atklāt, kurš tad īstenība ir patiesā labuma guvējs Airbaltic obligāciju emisijā ar 15% procentu likmi . 1000 eiro 150 eiro peļņa, 100 000 eiro 15 000 eiro peļņa gadā un no 50 miljoniem procenti gadā 750 000 eiro gadā. LABS ķēriens Vienotības bandai.
Interesanti, visu laiku stāstīja par airbaltik peļņu, bet pēc tautas šūmēšanās par piešķirto atbalstu pēkšņi radās zaudējumi!
protams ka zina- gādā par savu algu drošību vēl vismaz uz vienu gadu. Padomju vara taču- kurš tad citādi tiem vēl kaut ko maksās