Zemkopības ministrija, veicot 3,1 miljonu eiro ieguldījumu sava elektroautomobiļu uzlādes staciju tīkla izveidē, nav rīkojusies atbilstoši saviem attīstības plāniem un jēgpilni, secināts Valsts kontroles revīzijā. Nacionālās apvienības priekšsēdētājs Raivis Dzintars, kura pārstāvētās partijas ministrs tolaik ieņēma zemkopības ministra amatu, TV3 raidījumā “900 sekundes” norāda, ka viņa ministrs šajā projektā nemaz nav piedalījies.
Laikā, kad tika pieņemti lēmumi par elektroauto uzlādi, ministrs bija no “Nacionālās apvienības”, kā arī izpildītājfirma bija saistīta ar NA biedra ģimeni. Vaicāts, kā savu atbildību šajā saskata NA, Raivis Dzintars norāda, ka “mums ir jābūt kritiskiem”.
“Tas ir mūsu pienākums būtu kritiskiem šādos jautājumos. Kad redzējām šo sižetu, ļoti rūpīgi runājām gan ar bijušo ministru, gan ministra biroju.
Tā var būt sakritība, un es negribu pīt sazvērestības teorijas, bet mēs novērojām, ka tajā laikā, kad NA ir vislabākie reitingi, parasti parādās informācija, ar kuru tiek radīts negatīvs tēls par NA.”
Dzintars norāda, ka sarunās ar ministru secināts, ka ministra klātbūtne šī projekta īstenošanā ir bijusi “tuvu nullei”.
Šī brīža Valsts kancelejas vadītājs Raivis Kronbergs publiski minējis, ka viņš vairs nevarēja šo projektu apstādināt. “Man nešķita, ka viņš uzskatītu, ka projekts ir nepareizs pēc būtības. Tas izpildījums, kāds bija tālākajā procesā un nebija vairs atkarīgs no NA ministra, par to tad arī ir jābūt runai. Par lietderību gan ir vieta dažādiem viedokļiem.”
Avots: TV3 “900 sekundes”
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
Ir patiesi skumji, ka NA vadītājs tik atklāti melo. Šoreiz būtu bijis labāk paklusēt par šo tēmu. Gerharda ministrēšanas laikā neviens Zemkopības ministrijā neiedrošinājās pat padomāt iebilst ministram. Rupjība pret darbiniekiem, tai skaitā sievietēm. Tas bija viņa rīkojums, gatavot šādu iepirkumu, jo NA bija beigusies nauda. Tagad par to nāksies atbildēt Iepirkumu komisijas locekļiem. Kronbergs tiešām nevarēja neko vairs apturēt. KNAB ir visas iespējas pārbaudīt darbu veicēja un ar to saistīto personu oficiālos ziedojumus NA pēc šī līguma noslēgšanas. Cik tika samaksāts skaidrā naudā neviens nekad neatklās.
Atšķirībā no dzelzceļa, tās uzlādes stacijas ir reāli uzbūvētas un darba kārtībā, tikai to autiņu ko lādēt nav, pagaidām nav.
Ja ar JV viss ir skaidrs, tad NA tomeer izraisa vislielaako vilshanos, nacionaalisti, var pat teikt patrioti, bet gadiem ejot un pie siles esot kljuva par to pashu nobruzhaato m.a.u.k.u, iesaistiits taniis pashaas korumpantu sheemaas, atcereesimies tiesu izpildiitaaju lobijus, atcereesimies biedri Avenu, nu tagad 3 mio elektro uzlaades stacijas. Visi pie varas esoshie un nesen veel bijushie ir jaatur pa gabalu no valdiibas.
Tā iet kad paklausa zaļā kursa ekstrēmistu saukļiem. Ja pareizi atceros, tad zaļā kursa lielākie ekstrēmisti ir JV ar savu zilzaļo elektrības ministriju ar ko ekstrēmismā konkurē dzīvnieku un koku aizsardzības biedrības.
varbūt nevajag darīt cūcības nevis žēloties par atklātību