Bijušā Apvienotās Karalistes premjerministra Tonija Blēra (Tony Blair) preses sekretārs, komunikāciju stratēģis un populārais rakstnieks Alesters Kempbels (Alastair Campbell) ReputationTime 2018 ietvaros pirmo reizi uzstāsies Rīgā.
Kempbela lekcijas tēma – “Līderības krīzes menedžments digitālo mediju laikmetā.”
Sabiedrības uzticība medijiem, politiķiem un biznesa korporācijām turpina dramatiski kristies, kas dod iespēju emocionālai manipulācijai ar auditorijām nepieredzētā apmērā. Cīņa par cilvēku sirdīm un prātiem ir kļuvusi ļoti sarežģīta un nežēlīga. Pateicoties tehnoloģijām, šīs batālijas spēj būt teju nemanāmas. Jaunā mediju un informācijas patērēšanas vide ir milzīgs izaicinājums gan individuālā, gan korporatīvā un politiskā līmenī.
Alesters Kempbels: “Digitālo mediju laikmetā straujās izmaiņas komunikācijā gan privātā, gan valsts sektora līderiem rada nemitīgus izaicinājumus. Efektīva komunikācijas stratēģija ir daudz svarīgāka nekā jebkad iepriekš, jo sociālie mediji kļuvuši par platformām dezinformācijas sērgai. Tā ir globāla problēma, kas ietekmējusi pat priekšvēlēšanu kampaņas lielvalstīs, piemēram, ASV, kā arī Brexit kampaņu Lielbritānijā. Rīgā es stāstīšu par savu pieredzi ar globālu līderu komunikāciju un stratēģijām, kas būs noderīga viela pārdomām pirms jums nozīmīgā notikuma – parlamenta vēlēšanām un ar tām saistītajiem riskiem un izaicinājumiem, ko var radīt komunikācija.”
ReputationTime 2018 līdzdibinātājs Juris Šleiers: “Alesters Kempbels ir spilgta personība, sabiedrisko attiecību profesionālis un ikona komunikāciju jomā. Kempbels Blēra valdības laikā nodēvēts pat par otru ietekmīgāko personu uzreiz aiz premjera. Viņš risinājis līderības un komunikācijas krīzes globālā mērogā, piemēram, Irākas kara laikā, tāpēc viņa stāsti ir neatsverama mācībstunda gan biznesa līderiem, gan komunikāciju speciālistiem un, protams, politiķiem, kuriem tieši šogad būtu vērts dzirdēt Kempbela pieredzi.”
No 1994.-1997. gadam A.Kempbels bijis T.Blēra runaspersona un priekšvēlēšanu kampaņas vadītājs, pēc tam kļuvis par Apvienotās Karalistes premjerministra preses sekretāru un Leiboristu partijas komunikācijas vadītāju. 2017. gadā iznāca viņa 13. grāmata. Šobrīd viņš ir redaktors iknedēļas laikrakstā The New European, kas tika izveidots kā reakcija uz 2016. gada Brexit rezultātiem; preses izdevums aizstāv Apvienotās Karalistes palikšanu ES sastāvā. A.Kempbels regulāri publicējas leģendārajā starptautiskajā vīriešu žurnālā GQ (Gentlemen’s Quarterly). Viņš turpina darboties kā stratēģiskais konsultants un vēstnieks sociālajā kustībā Time to Change, kas cīnās pret personu diskrimināciju ar garīgās veselības traucējumiem.
Lekcija notiks š.g. 11. maijā Cafe Film Noir (Elizabetes ielā 61, Rīgā) pulksten 18:00.
Par ReputationTime
2018.gada 11. maijā Rīgā jau ceturto reizi norisināsies vērienīga reputācijas vadības konference par komunikācijas izaicinājumiem digitālajā laikmetā ReputationTime. Konferencē piedalījušies pasaulē atzīti eksperti, politikas veidotāji un komunikācijas profesionāļi no Vācijas, Lielbritānijas, Krievijas, Igaunijas, Nīderlandes, Francijas un Beļģijas, kopā pulcējot vairāk nekā 1000 biznesa līderu, sabiedriskās domas veidotāju, komunikācijas un mārketinga profesionāļu, mediju pārstāvju un studentu no visa reģiona.
Starptautisko konferenci ReputationTime organizē reputācijas vadības kompāniju Lejiņa & Šleiers sadarbībā ar Nordic Reputation Hub – nevalstisko organizāciju, kas dibināta ar mērķi radīt platformu diskusijām par reputācijas nozīmi un izpēti. Konference tiek rīkota arī Parīzē un Briselē.
Plašāka informācija par konferenci un biļetes pieejamas http://reputationtime.lv