Tramps un Ukraina, vai pavērsiens? Epšteins. IShowSpeed Latvijā no mārketinga un citiem aspektiem

Jurģis Liepnieks un Nils Sakss Konstantinovs Puaro.lv sarunu jaunākajā epizodē spriež, vai Tramps ir mainījis attieksmi pret Ukrainu, tāpat par to, ka Epšteina skandāls uzņem apgriezienus un kā vērtēt IShowSpeed vizīti un uzņemšanu Latvijā. Vai Latvijai no tās tiešām ir kāds labums, kādu piemēru valsts ar šo rāda pusaudžiem?

Arī audio:

Populārākie raksti


Jūs varētu interesēt


Subscribe
Paziņot par
guest

6 Comments
jaunākie
vecākie populārākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ezers
Ezers
1 d. atpakaļ

Akadēmiķus, zinātniekus..kā autoritātes,,rādās.. nomaina sprogaini nezkurienes jaunēkļi, ar vienīgo kvalifikāciju – “interneta personība”..resp,- pilnīga nulle.:) Ko, konkrētais, spoži apliecināja, grābājoties pa tirgus leti Āgenskalnā , un savā mantībā pie Brīvības pieminekļa… Ei, nost! :) Jautājums nav par jaunēkli.. atbrauca, nopelnīja, darbs tāds… Jautājums ir vējoņi, valaiņi,lia, un kaudze pasākuma riktētāju.. – jūs, nopietni domājiet, ka šis veicina Latvijas atpazīstamību? .. Kas tas vispār ir- atpazīstamība? :) Variet, tā uzreiz, nosaukt, mūsu kaimiņu igauņu, lietuviešu 3 rakstniekus, 3 komponistus? .. Sanāk? Man ar ne ļoti :) Ja agrāk domāju, pie šprices tiek blēži, . .tomēr,tur kāds funktieris,plančiks,.. tad tagad- tie ,taču,… lasīt vēl »

virgo
virgo
2 d. atpakaļ

Tramps mētājas kā tāda veca lupata. Diezin vai viņš tos 4 gadus noturēs.

turlais
turlais
2 d. atpakaļ
Reply to  virgo

Darbojas, kā ASV parasti dara Eiropas konfliktos – pārdod “stobrus”, ēdamo – pret zeltu! Bez tā viņiem ir stagnācija, bezdarbs…

Bums
Bums
2 d. atpakaļ

Kā darbojas “mākslīgi izveidots jūtubers” un kāpēc tas ir efektīvs? Mērķtiecīga satura veidošana: Algoritmu izmantošana: Jūtūba algoritmi ir ļoti efektīvi satura ieteikšanā, pamatojoties uz lietotāja skatīšanās vēsturi. “Mākslīgi izveidots jūtubers” varētu mērķtiecīgi veidot saturu, kas ir optimizēts algoritmiem, lai sasniegtu konkrētu demogrāfisko grupu (jauniešus) un noturētu viņu uzmanību. Datu analīze: Izmantojot lielo datu analīzi par jauniešu interesēm, uzvedību un pat psiholoģiskajiem profiliem, var radīt saturu, kas precīzi atbilst viņu vēlmēm, bailēm, sapņiem un sociālajām vajadzībām. Profesionāla produkcija: Pat ja tēls nav pilnībā AI ģenerēts, aiz šāda “jūtūbera” var stāvēt komanda, kas rūpīgi plāno scenārijus, vizuālo estētiku, mūziku un montāžu, lai… lasīt vēl »

Wolf
Wolf
2 d. atpakaļ
Reply to  Bums

Jaunieši tiek mudināti patērēt noteiktus produktus vai pakalpojumus, bieži vien bez reālas vajadzības.

turlais
turlais
2 d. atpakaļ
Reply to  Wolf

Ne tikai! Visas vecuma kategorijas – līdz ko pieraksties, tā aiziet analīze un pretī piedāvājums.Pamēģiniet Smart TV pāriet uz leišu valodu un pēc 2 nedēļām sāksies reklāmas LT valodā!