Neviens nesaprot vicemēru Ķirsi

Vilnis Ķirsis

N.Andersons

Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieka Viļņa Ķirša (“Jaunā Vienotība”) aicinājumus rīdziniekiem izmantot pirms diviem gadiem slēgto Baltezera staciju un tramvaja līniju, kura pat vēl nav sākta būvēt, neizdodas saprast arī ar otro un trešo piegājienu.

Nesen publicētā lielā intervijā ziņu aģentūrai LETA Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis sacījis: “Stāvparkiem, kur novietot automašīnas, lai pārsēstos sabiedriskajā transportā, nav jāatrodas Rīgā, bet gan pie tās robežām. […] Nav jābrauc Rīgā līdz “Alfai”, lai iekāptu tramvajā. Ar mašīnu ir jābrauc līdz Garkalnei, līdz Baltezera stacijai, kur ir stāvparks, kur atstāt mašīnu. Pēc tam iekāpt vilcienā un ar to aizbraukt līdz Rīgas centram vai kaut kur citur.”

Tikmēr realitāte ir tāda, ka faktiski Baltezera stacija no 2019. gada decembra ir slēgta sakarā ar niecīgo pasažieru skaitu, tāpat nekāds nekāds stāvparks, pat ne parasts stāvlaukums pie Baltezera bijušās stacijas nekad nav ticis ierīkots.

Vēl V. Ķirsis “kā piemēru minēja dzelzceļa staciju Šķirotavā, kurai tiek pievilktas tramvaja sliedes. Pasažierim tas dod iespēju no vilciena pārsēsties tramvajā un doties uz savu galamērķi Rīgā”, atreferēja LETA. Patiesībā pie Šķirotavas stacijas Ķengaragā netiek “pievilktas tramvaja sliedes”, savukārt apstiprinātajos tramvaja remonta plānos nav paredzēts pagarināt 7. un 3. tramvaja sliedes no pašreizējā galapunkta pie universālveikala “Dole” līdz Šķirotavas stacijai. Plānotā 2 km sliežu izbūve notiks Pārdaugavā.

Reaģējot uz publikāciju, V. Ķirsis Pietiek atsūtīja taisnošanos, ka intervijā neesot bijis “pausts aicinājums”, bet gan “izklāstītas nākotnes ieceres”, lai “uzlabotu pārvietošanās ātrumu ar sabiedrisko transportu”, “iegādātos jaunus bezizmešu transporta līdzekļus” utt.

Tikmēr vienlaikus arī izdevums “Kas Jauns” savā jaunākajā numurā rakstos “Vicemēra fantāzijas pārsteidz rīdziniekus” un “Padomā apšaubāms tramvaja projekts?” turpina aplūkot V. Ķirša kompetenci. Par V. Ķirša plāniem “Kas Jauns” konstatē:

“Līdzīgi kā bija ar Ušakova laika Skanstes “kapu tramvaja” caurkritušo projektu, arī šī ir iespēja izvērsties ar darba grupām un ekspertu pētījumiem — un ne jau par velti.”

Attiecībā uz V. Ķirša izteikumiem par dzelzceļa un Rīgas pilsētas satiksmes savienošanu “Kas Jauns” norāda — pastāv iespējamība, ka elektrovilcieni drīzāk vairs nepieturēs Rumbulā un Dārziņos, nevis tiks plānotas jaunas stacijas.

Jāatgādina, ka kopš 2000. gada Rīgā ierīkota tikai viena jauna pasažieru stacija — “Turība”, savukārt iedzīvotāju regulāri pieprasītās pasažieru vilcienu satiksmes atjaunošanai uz Bolderāju un Daugavgrīvu, kurai nekas nebūtu jābūvē no jauna, izdarīts nav it nekas.

Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un  ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.

Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.

Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums  Facebook ,   Twitter,  Youtube un Instagram!

Avots: Pietiek

Populārākie raksti


Jūs varētu interesēt


6
Lasītāju viedokļi

avatar
jaunākie vecākie populārākie
Ziemeļnieks
Ziemeļnieks

Draņķis pēdējais, nevienu dienu nav domājis strādāt, tikai kladzināt kā klimaktērisks.

Bumbum
Bumbum

Ķirsis ir pierādījis savu saprāta, tālredzības un loģikas trūkumu un tāpēc ir pazudusi vēlme viņu uzklausīt. Tieši sakot, viņš ir ieguvis duraka reputāciju un tur nekas nav darāms. Nevajadzēja trakot ar velojoslām, staķīšiem un vienpusējiem risinājumiem, piemēram, vecu cilvēku ignorēšana.

motorhead 1916
motorhead 1916

Cilveeks tak nav vainiigs, ja pastulbs padevies, lieciet vinju mieraa. Sliktaakajaa gadiijumaa var aizroteet uz Kapu Paarvaldi.

PILSONIS
PILSONIS

Šitam ģeķim rotācija uz KAPU PĀRVALDI būtu paaugstinājums. TO NE. NAV PELNĪJIS.

PM10
PM10

Nu vispār jau stāvparki bija paredzēti (tā ka iezīmēti Rīgas attīstības plānos) labi sen (vismaz gadus 15) un, turklāt, ne tikai pie Baltezera stacijas, bet arī piemēram pretim Juglas Depo, proti līdzšinējie Rīgas saimnieki faktiski tos neieviesa un gaisa sliktas kvalitātes problemātiku ignorēja. Ķirsis laikam ir pirmais no RD augstām amatpersonām, kas par šo tēmu jau konkrēti izsakās. Tas manuprāt labi. No Jūrmalas puses tādu stāvparku vajadzētu pie Imantas/Depo un iebraukšanu Rīgā uztaisīt par lielas maksas pakalpojuma sākot no Spices un Sporta manēžas. Tas pats no Jelgavas puses. Lai kāpj pie Turības no mašīnas ārā un pārsēžas, bet no Lielvārdes… lasīt vēl »

Andrievs
Andrievs

Kaut nu reiz izdotos pārvarēt to mazo ķeizariņu pretestību Latvijas dzelzceļā, reģionālajos pārvadātājos un Rīgas satiksmē, kas dzelžaini turas pie principa nepievest pasažierus konkurentam. Nezin kāpēc Zviedrijā, Vācijā un citās Eiropas valstīs ir autobusu pieturas, autostāvvietas un velo novietnes pie dzelzceļa stacijām, vienotas biļetes un tarifi, saskaņoti kustības grafiki.