20 psiholoģiski trilleri, kuru atrisinājums pavisam nav tāds, kā domājāt

kino

Svētkus var svinēt dažādi, arī paliekot mājās, ērti iekārtojoties dīvānā, uzsedzot silto pledu. Šajās aukstajās brīvdienās būs īsti vietā pagatavot smaržīgu tēju vai kafiju un sarīkot aizraujošu filmu skatīšanos.

Piedāvājam divdesmit spriedzes piesātinātus psiholoģiskus trillerus, kas it nemaz nelīdzinās tiem krimiķiem, kurus skatoties jau pēc pārdesmit minūtēm sākat nojaust, kurš beigās izrādīsies “sliktais”. Skatoties šīs filmas, jūs droši varat slēgt derības par to, kurš galu galā būs vainīgais – tas top skaidrs tikai pēdējos kadros.

Samainītais (Changeling)

Sieviete ziņo policijā par dēla pazušanu. Drīz policija bērnu atrod un atdod mātei. Bet viņa apgalvo, ka zēns gan ir ļoti līdzīgs pazudušajam dēlam, taču tas nav viņš.

Ideāla slepkavība (A Perfect Murder)

Uzņēmējs Stīvens Teilors uzzina, ka viņa sievai ir slepens romāns ar mākslinieku Deividu. Stīvens noskaidro, ka patiesībā Deivids ir laulību afērists. Un pieviltais vīrs izdomā lielisku, kā viņam pašam šķiet, plānu: piedāvāt “māksliniekam” par samaksu nogalināt viņa sievu.

Nesaki nevienam (Ne le dis à personne)

Noslēpumains stāsts par Aleksa Beka sievu Margo, kura tika nogalināta. Vaininieks tika atrasts, taču viņš noliedza jebkādu saistību ar notikušo. Tomēr pēc astoņiem gadiem policija pēkšņi atsāka izmeklēšanu: tajā pašā rajonā detektīvi atrada divu vīriešu līķus un vienam no viņiem kabatā bija atslēga no Margo bankas seifa. Tajā pašā laikā Alekss saņem e-pasta vēstuli no mirušās sievas.

Nezināmais (Unknown)

Mārtins Hariss pamostas no komas un atklāj, ka viņa identitāti piesavinājusies cita persona. Mārtinam neviens netic, pat ne sieva. Vīrietis lūdz jaunai paziņai, kas strādā par taksometra vadītāju, palīdzēt tikt skaidrībā, kas viņš ir, kurš un kāpēc viņam melo.

Gūsteknes (Prisoners)

Mazpilsētā pazūd divas sešgadīgas meitenes. Kā parasti, neviens neko nav redzējis un dzirdējis. Laiks rit, bet policijas izmeklēšana nedod rezultātus. Tad vienas no meitenēm tēvs Kelers Dovers nolemj rīkoties pats. Vienīgais, ko viņš zina, – pēdējo reizi viņa meita ar draudzeni redzētas pie kāda autofurgona. Furgona vadītājs atbrīvots pierādījumu trūkuma dēļ.

Sapņu māja (Dream House)

Izdevēja ģimene pārceļas uz klusu mazpilsētu. Bet, kā izrādās, tā nemaz nav tik klusa un mājai ir briesmīga vēsture. Jābrīdina, ka tas nav stāsts par spokiem.

Pasažieri (Passengers)

Ārste-psihiatre Klēra palīdz sešiem aviokatastrofā izdzīvojušiem pasažieriem tikt galā ar pārdzīvoto šoku. Bet terapeitiskās sesijas laikā izrādās, ka cietušo domas par avārijas iemesliem nesakrīt. Un tad pa vienam pacienti sāk pazust.

Nolaupīt dzīvi (Taking Lives)

FIB īpašajai aģentei Ileānai Skotai ir grūts uzdevums: atrast noziedznieku, kurš nogalina cilvēkus un pēc tam kādu laiku dzīvo viņu dzīvi.

Lidojuma plāns (Flightplan)

Lidojuma laikā Kailas sešgadīgā meita pazūd bez pēdām. Apkalpes locekļi un pasažieri, kuriem sieviete lūdz palīdzību, cenšas izskaidrot viņai situācijas absurdumu: bērns nevar pazust no lidmašīnas, kas atrodas dažus tūkstošus metru augstumā virs zemes. Turklāt izrādās, ka biļete ar meitas vārdu nemaz nav reģistrēta.

Apsēstība (Irresistible)

Sofija ir pārliecināta, ka firmas darbiniece, kurā strādā vīrs, vēlas atņemt viņai visu – vīru, bērnus un pat dzīvību. Ar katru dienu sievietes pārliecība pieaug un uzmācīgā ideja pārvēršas īstā paranojā.

Zēns strīpainajā pidžamā (The Boy in the Striped Pyjamas)

Filma, kas balstīta uz patiesiem Otrā pasaules kara laika notikumiem. Astoņus gadus vecais koncentrācijas nometnes komandanta dēls iepazīstas ar vienu no gūstekņiem – ebreju zēnu. Bērni sazinās caur dzeloņstiepļu žogu, taču iedomāties, kur var novest šāda draudzība, ir neiespējami.

88 minūtes (88 Minutes)

Psiholoģijas profesora Džeks Grēms sadarbojas ar FIB un veido slepkavu psiholoģiskos portretus. Kādu dienu viņš palīdz noķert sērijveida slepkavu, kurš tiek notiesāts uz nāvi. Dažas stundas pirms sprieduma izpildes Džekam piezvana svešinieks un paziņo, ka viņam atlicis dzīvot tieši 88 minūtes.

Pavedināt svešinieku (Perfect Stranger)

Žurnāliste Rovena Praisa, kuras draudzene gājusi bojā, sāk pati savu izmeklēšanu, jo netic, ka policija spēs atrisināt šo lietu. Un Rovena atklāj, ka slepkavībā varētu būt iesaistīts Harisons Hils, lielas reklāmas aģentūras vadītājs, kuram ir liela ietekme sabiedrībā.

Noslēpumu upe (Mystic River)

Džimijs, Deivs un Šons ir nešķirami draugi kopš bērnības. Jau pieaugušos liktenis viņus saved kopā traģiskos apstākļos: saistībā ar brutālu Džimija meitas slepkavību.

Atceries mani (Remember Me)

Tailers ir students, kurš nevar atrast kopīgu valodu ar ārpasauli. Kādu dienu par piedalīšanos kautiņā viņu aiztur policija, tad atbrīvo pret drošības naudu. Viņa draugs uzzina, ka Tailera grupā mācās policista, kurš nodarbojas ar viņa lietu, meita. Viņš iesaka Taileram uzsākt ar meiteni romantiskas attiecības, lai meitene vienotos ar tēvu par lietas izbeigšanu. Nebrīnieties, ka filma ir mūsu sarakstā: šādu stāstu beigas ir paredzamas, bet ne šajā gadījumā.

Bārene (Orphan)

Pēc traģēdijas (nedzimuša bērna nāves) Keita un viņas vīrs pieņem ģimenē deviņus gadus veco bāreni Esteri. Meitene skaisti spēlē klavieres, talantīgi zīmē, ir gudra un apķērīga, bet kaut kādu iemeslu dēļ viņai nav draugu. Un vēlāk kļūst skaidrs, kāpēc.

Uzvaras punkts (Match Point)

Tenisa kluba treneris Kriss Viltons vēlas sēdēt uz diviem krēsliem: apprecēt Hloju, lai iegūtu labu amatu un stāvokli sabiedrībā, un būt kopā ar aktrisi Nolu. Mīlestība galu galā pārvēršas par apsēstību, ar kuru Kriss nevar tikt galā.

Bunkurs (La cara oculta)

Fabianai viņas līgavainis, nodrošinātais Filharmonijas orķestra diriģents, šķiet ideāls. Bet drīz noskaidrojas, ka policija izmeklē viņa bijušās līgavas noslēpumaino pazušanu, un Fabiana sāk just, ka mājā notiek kaut kas dīvains.

Paslēpes (Hide and Seek)

Pēc sievas pašnāvības Dāvids kopā ar deviņus gadus veco meitu Emīliju pārceļas dzīvot uz jaunu māju kādā priekšpilsētā. Bet jaunā vietā sākas dīvaini notikumi, kuru vaininieks pēc Emīlijas vārdiem ir viņas jaunais draugs Čārlijs. Bet izrādās, ka Čārlijs ir meitenes iedomu tēls.

Īrnieks (The Lodger)

Filmā savijas divas sižeta līnijas: pirmā parāda sarežģītās attiecības starp garīgi nelīdzsvarotu sievieti un viņas mīklaino apakšīrnieku, un otrā stāsta par detektīvu, kurš vēlas noķert nenotveramu noziedznieku.

Populārākie raksti


Jūs varētu interesēt


Lasītāju viedokļi

avatar