Kuram gan citam, ja ne slaveniem sportistiem izdodas vislabāk reklamēt apakšveļu? Viņiem ir lieliski muskuļoti augumi, popularitāte pasaulē, turklāt arī pirmās vietas planētas seksīgāko vīriešu topā.
Un viņi neliek lūgties: kādreiz populārais futbolists, šobrīd vairāk uzņēmējs un vienkārši smukulītis Deivids Bekhems, piemēram, veiksmīgi reklamē zīmolu H&M, futbolistam Krištianu Ronaldo pēc tam, kad bija pietiekami daudz reklamējis citus, nolēma radīt pats savu modernas apakšveļas līnija, un nu kopš pērnā gada arī Rafaela Nadala muskuļotais torss redzams zīmola Tommy Hilfiger reklāmā.
Tommy Hilfiger pavisam nesen laida klajā erotisku videoreklāmu, kurā iegādāties zīmola boskeršortus aicina Rafaela Nadala striptīzs. Rullīša pēdējais kadrs, kurā puskailais spānis, tikai ar dvieli piesedzies, dodas uz dušu, šķiet, vienaldzīgu neatstās nevienu – sievietēm tas liks satraukti tvert pie sirds, bet vīriešiem – nekavējoties doties iegādāties Tommy Hilfiger apakšbikses, lai vismaz ar to līdzinātos seksīgajam Rafaelam Nadalam.
Jāpiebilst, ka populārais tenisists Rafaels Nadals nav pirmoreiz „ar pīpi uz jumta”. Pagājušajā gadā viņš reklamēja zīmolu Emporio Armani, ar kuru savulaik sadarbojās arī Deivids Bekhems un Krištianu Ronaldo.
Avots: ELLE
Meitene videozvana laikā jautā puisim: “Redzi, es Tev šobrīd rādu striptīzu. Kā jūtas Tavs draudziņš?” Uz ko džeks atbild: “Kārlis? Nezinu, kādu nedēļu neesmu redzējis viņu, bet kā Tu viņu pazīsti?” :P