Nacionālās apvienības (NA) uz satiksmes ministra amatu nākamajā valdībā virzītais Jānis Vitenbergs (NA) vēlas turpināt ostu reformu. Tā politiķis trešdien izteicās intervijā Latvijas Radio.
Viens no jaunās koalīcijas partneriem – “Apvienotais saraksts” – iepriekš paudis, ka vēlas pārskatīt ostu reformu, ko iepriekšējā Saeimas sasaukumā virzīja partija “Konservatīvie”.
Topošais satiksmes ministrs Vitenbergs atzina, ka viņa ievēlēšanas gadījumā neplāno būtiskas izmaiņas ostu reformā, uzsverot, ka reforma jāturpina. Tomēr viņš neizslēdz, ka reformu varētu sagaidīt “zināmas izmaiņas”.
Vitenbergs norādīja, ka viennozīmīgi jāturpina iesāktais darbs pie ostu pārvaldības modeļa maiņas. “Jāpadara tas mūsdienīgs un jāseko Eiropas standartiem. Šajā procesā noteikti iesaistīsim pašvaldības un uzņēmējus,” piebilda politiķis.
Vitenbergs ar pašvaldību un uzņēmēju iesaisti vēlas palielināt pārkrauto preču apjomu Latvijas ostas. Viņš sacīja: “Liepājas ostā tas [kravu apgrozījums] ir stabils, bet Ventspilī un Rīgā ir zināmas problēmas.”
Kā vienu savām prioritātēm satiksmes ministra amatā Vitenbergs nosauca “Rail Baltica” dzelzceļa infrastruktūras projektu. Viņš uzskata, ka šim jābūt galvenajam projektam gan ministrijas, gan valdības līmenī.
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
Avots: lsm.lv
Melns kā velns, musulmanis, vai? Intelektu sejā nemanu!
Man arī bālais pirdiens Pūķins patīk labāk. Vai ne?
Vēlmju saraksts gan nav pievienots, bet tas tūrists ir tāds kāds ir – atkal aizņemsies, lai būtu paši treknākie atbalsti ES uzņēmējiem. Galu galā miljonāru saraksti taču jāpapildina
Par taa tipa trulumu jau kliist legjendas. Rail Baltic shim prioritaate…. Tas pasaakums bezjeedziigs un dikti nerentabls. Bet otkati, protams, buus. Visumaa atgaadina to biblioteekas epopeju. Uzbuuveet ar 25 gadus vecu projektu absoluuti nepraktisku celtni, kur biblioteekas vajadziibaam paredzeeti 12 -14 % telpu, un tad nu veel kopsh uzbuuveeshanas nav to dranjkji ne reizes NOMAZGAJUSHI. Gaismas pils… Varbuut paluukojieties uz to bruuno, apkvepusho kluci?
Jāatņem viss latviešiem un jāatdod ārzemniekiem