Zīmola Louis Vuitton soma ir ikvienas dāmas sapnis. Daiļavas, kas pie tādas tikušas, mēdz ekskluzīvo aksesuāru lepni izrādīt visās iespējamās sabiedrības krējuma saiešanās.
Tomēr, kā izrādās, ir arī sievietes, kas ar Louis Vuitton somu dodas uz tirgu iepirkt svaigas zivis un citus labumus.
Par to vietējam laikrakstam pasūkstījies kāds taivānietis. Izrādās, viņa omīte mazdēla dāvāto slavenā zīmola somu tūkstoš ASV dolāru vērtībā izmanto kā parastu tirgus tašu. Par to vēsta BBC News.
Vecmāmiņa nav apzinājusies, cik maksā patiesībā maksā dāvanā saņemtā ekskluzīvā soma. Viņa mazdēlam priecīgi stāstījusi, ka soma ir lieliska – tā nelaiž cauri ūdeni. Tomēr viņas cienījamajam vecumam ir nedaudz smagnēja.
Vīrietis stāsta, ka palicis teju bez valodas, kad ieraudzījis no dārgās somas vīdam svaigu zivju astes. Taču, kā jau labam mazdēlam pieklājas, nav vēlējies omīti apbēdināt, tāpēc nav aizrādījis, ka dāvātā soma ikdienas pārtikas staipīšanai nav domāta.
Taivānietis skaidro, ka omīte gadiem ilgi lietojusi vienu un to pašu nodilušo somu, tāpēc vīrietis nolēmis viņu palutināt un nopircis vecajai dāmai “Louis Vuitton” izgatavoto “Neverfull” somu.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook un Twitter!
Avots: BBC News
Tieši ar to arī pasaulslaveni zīmoli atšķiras no vienkārši labiem, ka izsmalcināts dizains attīstīts nevis uz izturības un ergonomikas rēķina, bet papildus izturībai un ergonomikai. Katra detaļa, līdz pēdējai vīlītei, ir izveidota tā, lai lieta kalpotu maksimāli ilgi un nezaudētu ne nieka no savas kvalitātes, kad radusies vajadzība iztīrīt. Turklāt šādas lietas parasti arī neiziet no modes. Patērētāji maksā tūkstoti nevis vienkārši par ”nosaukumu”, respektīvi, par firmas ieguldījumiem reklāmā un paša iespēju apliecināt savu statusu, bet arī savā ziņā ”atpērkas” – iegādātā patiešām ilgtermiņa prece nozīmē, ka krietnu laiku šajā konkrētajā pozīcijā nekādi lāga klienti no viņiem nesanāks. Runājot par… lasīt vēl »