Jau otro reizi Rīgā aizvadīts baltais pop-up pikniks „L’elegante Pop-Up Picnic”. Šoreiz – 28.jūlijā. Pērn šīs neierastās vakariņas pārsteidza daudzus rīdziniekus un pilsētas viesus – pie Rīgas Kongresu nama strūklakas, vienkopus pulcējoties 500 baltā tērptiem vakariņu dalībniekiem, tika uzburts elegants pikniks pilsētvidē.
Kā jau organizatori paredzēja, šogad vakariņotāju skaits bija vēl lielāks, jo daudzi interesenti steidza pieteikties maģiskajam piedzīvojumam vēl pirms pasākuma oficiālās izsludināšanas, visas vietas tika rezervētas divdesmit četru stundu laikā. Arī šajā gadā vakariņu koncepts palika nemainīgs – intriga par slepenās piknika vietas adresi tika saglabāta līdz pat pēdējam brīdim.
Tikai pasākuma dienā plkst. 15.00 vakariņu dalībnieki saņēma norādes, kur jāierodas plkst. 18.00, tērptiem eleganti baltā, līdzi ņemot uzkodas, vīnu, galda dekorācijas un īstus traukus svētku atmosfēras radīšanai. Vakariņām varēja pieteikties ikviens interesents, kurš gatavs piedzīvojumam un to īpašajiem nosacījumiem (detalizētāka informācija atrodama www.popupicnic.lv).
L’elegante Pop – Up Picnic ļauj aizbēgt no ikdienas rutīnas, sniedz nebijušu pieredzi un kaut uz īsu brīdi atgādina, cik svarīgi ir priecāties, izbaudīt mirkli un nesteidzīgi komunicēt ar sev mīļajiem un svarīgajiem cilvēkiem.
„Šāda pasākuma organizēšana zināmā mērā bija uzdrošināšanās. Tā koncepts ir neierasts, jo caur gatavošanās procesu pasākuma veidošanā tiek iesaistīti visi dalībnieki. Taču jāatzīst, ka tieši tur slēpjas šo vakariņu patiesā burvība. To pierādīja gan lielā interese, gan daudzās pozitīvās atsauksmes pēc pagājušā gada vakariņām, ” atklāj L’elegante Pop – Up Picnic producente Gunta Skalberga. „Šis noteikti ir sajūtu notikums! Ticu, ka tas kļūs par vienu no vasaras gaidītākajiem un priekpilnākajiem pasākumiem. Tādēļ esmu patiesi gandarīta, ka šogad pasākumam ir pievienojušies jauni sadarbības partneri, kas palīdzēs realizēt šīs elegantās pop-up vakariņas vēl interesantākas.”
Par slepenās vakariņu vietas kopējo noformējumu rūpējās SHISHI Home of Beauty. Pasaulē iecienītākā šampānieša zīmola Moët & Chandon lounge zona bija ideāla vieta tiem, kuri vēlējās kādu mirkli parunāties šaurākā lokā, baudot glāzi šampanieša no plašās izvēles klāsta. Radot īpašu svētku noskaņu, vadošais konditorejas zīmols “Staburadze” iepriecinājaa pasākuma viesus ar komplimentu – mini “Cielaviņu”. Vakariņu viesi varēja piedalīties kulinārijas žurnāla „Četras Sezonas” konkursā par elegantāko galda klājumu, savukārt modes un dzīvesstila žurnāls „Pastaiga” noteica vakara stilīgāk tērpto dalībnieku. Ņemot vērā, ka šīs neierastās vakariņas notika ceturtdienas vakarā, bija padomāts arī par aizņemtajiem vakariņotājiem – viņiem bija iespēja savlaikus pasūtīt ēdienu piknika grozam, kurus sarūpēja restorāns „Kaļķu vārti”.
L’elegante Pop – Up Picnic organizē komunikācijas un mārketinga pasākumu aģentūra „Pop Up Sense” sadarbībā ar pasaulē iecienītāko šampanieša zīmolu „Moët & Chandon” un vadošo Latvijas konditorejas zīmolu „Staburadze”. Atbalsta SHISHI Home of Beauty, restorāns „Kaļķu Vārti”, kulinārijas žurnāls „Četras Sezonas”, modes un dzīves stila žurnāls „Pastaiga”, Kristine Grinvalde Photography.
Biji un baudīji? Pastāsti, kā patika komentāros un seko mums Facebook un Twitter!