Godīguma cīnītāji gatavi nodot visus principus, kad tas skar pašus

Nellija Ločmele

Godīguma cīnītāji, tādi kā, piemēram, Nellija Ločmele (attēlā), parasti ir cilvēki ar principiem, kurus nemēdz pārkāpt, lai tur vai kas. Šoreiz ir citādi.

Saistībā ar Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumu Skutelis ir studijā žurnāla Ir izdevēji – AS Cits medijs ne tikai saņem par tā veidošanu ievērojamas summas, ko viena no to saņēmējiem Nellija Ločmele sauc par „saprātīgu finansējumu”, bet piedevām vēl skaitās Latvijas Televīzijas sponsors, – tā liecina informācija, ko Pietiek saņēmis no avotiem Citā medijā.

Oficiāli ne LTV valdes priekšsēdētājs Ivars Belte, ne Ir pārstāvji Ločmele un Pauls Raudseps, kuru saņemtā atlīdzība par katru raidījumu ir lielāka nekā tā, ko saņem raidījuma vadītājs Jānis Skutelis, nekādu informāciju par raidījuma finansiālajām izmaksām sniegt nevēlas. Belte to dēvē par sabiedriskā pasūtījuma komercnoslēpuma daļu, savukārt Ločmele atklāj tikai to, ka tiekot saņemts „saprātīgs finansējums”.

Taču medijos jau parādījušās ziņas, ka par katra 13 minūtes garā raidījuma vadīšanu pašam Jānim Skutelim tiek maksāti 200 eiro, scenārija autorei Ievai Bitei – 150 eiro, toties “ideoloģiskajiem sekretāriem” Ločmelei un Raudsepam – 300 eiro, raidījumu cikla kopējām izmaksām sasniedzot nepilnus 23 tūkstošus eiro. Turklāt Citam medijam ir dotas tiesības arī bez maksas izmantot LTV videoarhīva materiālus.

Tikmēr no neoficiāliem avotiem Citā medijā Pietiek noskaidrojis, ka reizē ar finansiālo ieguvumu žurnāla Ir izdevēji saskaņā ar līguma nosacījumiem ir kļuvuši arī par Latvijas Televīzijas oficiālo sponsoru.

Sponsorēšana izpaužas tā, ka raidījuma – par kuru AS Cits medijs un tā pārstāvji Raudseps un Ločmele saņem jau minēto atlīdzību, – reklāmas tiek izvietotas tai pašā žurnālā Ir un tā interneta vietnē, un šī izvietošana tad arī skaitās Cita medija veikta sponsorēšana.

Kā liecina Pietiek rīcībā esošā informācija no raidījuma veidotājiem, tam arī it kā noteikts ievērojams sasniedzamās auditorijas lielums – pat līdz 90 tūkstošiem. Taču arī šajā ziņā LTV savam „sponsoram” ir nākusi pretī un nav noteikusi finansiālas sankcijas gadījumam, ja šis auditorijas lielums netiktu sasniegts.

Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook un Twitter!

 

Avots: Pietiek.com

 

Populārākie raksti


Jūs varētu interesēt


Subscribe
Paziņot par
guest

2 Comments
jaunākie
vecākie populārākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kā tur īsti ir?
Kā tur īsti ir?
8 gadus atpakaļ

Gatavi nodod vai nodot???

Juris
Juris
8 gadus atpakaļ

Nekad neesmu pae to šaubījies.Uzjautrinos par tiem,kas tic šāda tipa ”godīgajiem”.