Liepnieks: Vilcienu sāga atspoguļo visas valsts pārvaldes problēmas

Dārgi iepirkto un ilgi gaidīto jauno vilcienu kursēšanas sākums bijis bēdīgs – tie nemitīgi lūst, liekot pasažieriem salt tumšos, neapkurinātos vagonos pat trīs stundas ilgi. Vai tas ir skatāms plašākā kontekstā, viedokli pauž rakstnieks Jurģis Liepnieks TV24 raidījumā “Nedēļa. Post scriptum”.

Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un  ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.

Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.

Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums  Facebook ,   Twitter,  Youtube un Instagram!

Populārākie raksti


Jūs varētu interesēt


Subscribe
Paziņot par
guest

10 Comments
jaunākie
vecākie populārākie
Inline Feedbacks
View all comments
Gregors
Gregors
10 mēnešus atpakaļ

Protams ka parāda. Pie mums gan valdībai gan parastam iedzīvotājam viss pofig.

izrā viena
izrā viena
10 mēnešus atpakaļ

Vienīgā problēma ir padomju un valžu nepietiekamis skaits, vajag vismaz dubultot … progresīvi eksponenciāli

Viedoklis
Viedoklis
10 mēnešus atpakaļ

Pienācis laiks sūtīt uz mēslaini Vienotības bandu , pietiek nīcināt Latviju !

iepirkums
iepirkums
10 mēnešus atpakaļ

Paldies, pilnībā piekrītu. Interesanti, ka iepriekšējā savienībā, kur visi ar plikām pakaļām esot dzīvojuši un kafejnīcā esot bijusi negaršīga kotlete, tepat Latvijā ražoja vilcienus, nebija vajadzīgi uzpūsti iepirkumi. Darbs bija vietējiem inženieriem, strādniekiem, speciālistiem. Visas tās profesijas tepat bija vajadzīgas. Un vilcieni nebija slikti, ripo vēl šodien jau vairāk kā pusgadsimtu. Jā, mūsdienām morāli novecojuši, bet nav dzirdēts ka paliktu pusceļā aukstumā.

Armstrong
Armstrong
10 mēnešus atpakaļ
Reply to  iepirkums

Redzi, palikt pusceļā aukstumā var katram gadīties, būsim godīgi. Tehnika ir tehnika. BET….. Tais vilconos nav iespējas novietot velosipēdus. Un nav pat paredzēta…. Zinu, ka par šo tēmu jezga jau sākusies, zinu. Tad nu jautājums – Kur palika līgumā paredzētie 2 000 000 ražošanas uzraudzībai? KURAM tie tika izmaksāti? UN KURŠ tad bija tas idiots, kurš, pirmkārt, neievēroja vilcienu platumu, aiz kam nācās peronus pārtaisīt, pie kam arī par tām velosipēdu vietām piemirsa? PAZIŅOJIET ŠĪS PERSONAS VĀRDU! Varbūt šis vienkārši kautrējas atmaksāt naudiņu…. Te varu palīdzēt…..

iepirkums
iepirkums
10 mēnešus atpakaļ
Reply to  Armstrong

Kritiku par tehniku pieņemu, tā jau ir. Šodien tieši izlasīju, ka velo novietnes vilcienos būs. Velonovietnes jaunajos vilcienos izmaksāšot miljonu…

Zvaigzne
Zvaigzne
10 mēnešus atpakaļ

Varu tikai piekrist! Kāda valsts, tādi iepirkumi un vilcieni.

Jefiņš
Jefiņš
10 mēnešus atpakaļ

Iepirkumu sistēma ir galīgi neatbilstoša laikam un situācijai. Ja regulāri ugunsgrēkam sākoties jāizsludina ūdens iepirkums, par lielāko mēslu ir jāmaksā lielākā cena, tad ar šādu sistēmu nav viss kārtībā un tā ir kardināli jāpārstrādā.

Gada glezna
Gada glezna
10 mēnešus atpakaļ
Reply to  Jefiņš

Neliešus un shēmotājus nevar pāraudzināt. Neliešus un shēmotājus var tikai izņemt no apgrozības. Humānā metode – nelaist pie siles, lai paši mācās pelnīt iztiku. Lūk, to, ka paši neko neprot, JV saprot ļoti labi, bet prātiņa ir par maz, lai saprastu, ka jārūpējas arī par ekonomisku attīstību, citādi nodzīs no siles. Pat ierēdniecība pamazām sāk apzināties, ka šāda negausīga strebšana no siles novedīs pie defolta.

Piglet
Piglet
10 mēnešus atpakaļ
Reply to  Gada glezna

Oponēšu nedaudz…. Viņi jau arī jēdzīgi strēbt neprot, iekāpj silē ar savām sasmirdušajām kājām, citiem nedod un izšļaksta turklāt. Zināms tak, ka simtiem miljonu iespējamā ES finansējuma zaudēti. Vismaz tā raksta…. ;-)