Juvelierizstrādājumu zīmola Tiffany & Co leģendārais gredzens “Tiffany Setting” šogad sasniedzis viedus gadus – tam aprit jau 130. gadskārta. Tieši šis gredzena modelis ir pats populārākais saderināšanās gredzens pasaulē.
Par godu jubilejai juvelierizstrādājumu zīmols “Tiffany & Co” laidis klajā video rullīti un publicējis fotogrāfijas, kas atklāj populārā gredzena tapšanas procesu.
Juvelierizstrādājumu zīmols “Tiffany & Co” dibināts 1837. gadā ASV. Kompānija ražo rotaslietas, pulksteņus un interjera priekšmetus, kā arī tai pieder juvelierizstrādājumu veikalu tīkls dažādās valstīs visā pasaulē, un zīmola preces var iegādāties arī “Tiffany & Co” interneta veikalā.
Atzīmējot ievērojamo jubileju, zīmols prezentē speciālu reklāmas kampaņu, kas veltīta ar rokām darinātajai ekskluzīvajai rotaslietai – prasmīgie “Tiffany & Co” juvelieri demonstrē, kā top leģendārais gredzens.
Jubilejas reklāmas kampaņas moto – “I will“, bet centrālās personas – augstas klases juvelieri, kas ar rokām darina šos lieliskos gredzenus. Ikviens gredzens ir pati pilnība un atbilst augstākajām kvalitātes prasībām, kas iedibinātas jau pirms 130 gadiem.
“Jā, es izbrāķēju 99,96 % pasaulē labāko dimantu, jo ir liela atšķirība starp vienkārši kvalitāti un kvalitāti, kas atbilst “Tiffany & Co” standartiem,” – norāda zīmola vadošais dimantu vērtētājs Melvins Kērtlijs (Melvin Kirtley).
“Jā, es nopulēšu ikkatru no 57 briljanta šķautnēm ar izcilu precizitāti, un, ja tikai 56 no tām būs ideālas, es uzskatīšu, ka briljants ir nepilnīgs”, – stāsta dārgakmeņu slīpētājs Horhe Himenezs (Jorge Jimenez).
“Jā, es izveidošu nevainojamu ietvaru, kurā briljants izskatīsies viegls un gaisīgs. Tāpat, kā tas notika jau pirms 130 gadiem”, — apgalvo ietvaru darinātājs Tomāš Živura (Tomasz Dziwura).
Bildinājums, uzvelkot pirkstā ekskluzīvo “Tiffany & Co” zīmola gredzentiņu – par to sapņo miljoniem meiteņu visā pasaulē. Bet ja runājam par saderināšanās gredzeniem, der atcerēties mūsu ieteikumus, kāds saderināšanās gredzens atbilst katrai Zodiaka zīmei.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook un Twitter!