Uz vispārējo negāciju un neapmierināto bubināšanas fona kā saules stars mūsu uzmanību piesaistīja sociālā tīkla Facebook lietotāja Māra Pīlāča ieraksts:
“Pasažieru vilciens nebeidz pārsteigt. Šodien nopirku biļeti sev un ritenim, lai dotos mājup uz Ogri. Uz perona mierīgi pieņemu saules vannas, kas uz vakarpusi palikušas īpaši maigas un siltas…. līdz ieraugu skrienam dzelzceļa darbinieku. Nodomāju… vispār neko nenodomāju.
Te pēkšņi viņa pieskrien pie manis! Sāk stāstīt, ka esot pārdevusi nepareizu bagāžas biļeti… nevis uz Ogri, bet gan uz Tukumu. Turklāt viņa jau bija izdrukājusi pareizo biļeti apmaiņai. Esmu patīkami aizkustināts. Piedevām kā argumentu šim skrējienam viņa minēja, ka man varot sanāk sodu maksāt par nepareizu biļeti. Lūk tā! Lūgums Pasažieru vilciena pārstāvjiem – izsakiet sapulcē pateicību Jūsu darbiniecei Gaļinai/kasiere nr. 60538. ”
Vai nav lieliski?
Ja gadījies piedzīvot līdzīgus gadījumus, pastāstiet par to komentāros un sekojiet mums Facebook un Twitter!