Rīgas domes Satiksmes departamentā veidos veloinfrastruktūras nodaļu, lasāms Rīgas domes frakcijas “Progresīvie” izsūtītājā paziņojumā medijiem.
Šī nodaļa tiks veidota pēc “Progresīvo” iniciatīvas. “Rīgai ilgstoši trūcis vienotas struktūras, kas atbildīga par veloinfrastruktūras attīstību pilsētā. Šādas nodaļas darbojas visās Eiropas pilsētās, kuras aktīvi attīsta mikromobilitātes infrastruktūru.
Šis solis ir sākums, lai, pakāpeniski palielinot finansējumu, Rīga spētu piemēroti pielāgoties velosatiksmes vajadzībām.
Nākamgad dibinātā nodaļa tūkstošiem rīdzinieku ikdienā palīdzēs pārvietoties ērtāk, drošāk un veselīgāk,” norāda Mikromobilitātes drošības komisijas vadītāja Agnese Logina (PP).
Veloinfrastruktūras nodaļas kompetencē būs atbildība par veloinfrastruktūras attīstību pilsētā un jaunu projektu izstrādi, kas ietvers plaša, mūsdienu standartiem atbilstoša veloinfrastruktūras tīkla izveidošanu, kā arī Rīgas veloceļu savienojumus ar Pierīgu.
Paredzēts, ka nodaļa nodarbosies gan ar velosatiksmes uzlabošanu, gan ar citu mikromobilitātes pārvietošanās līdzekļu, piemēram, elektrisko skrejriteņu, jautājumiem.
Veloinfrastruktūras nodaļā plānots ieviest četras amata vietas – nodaļas vadītājs, vadītāja vietnieks un divi galvenie speciālisti. Paredzēts, ka šīs nodaļas kopējais finansējums nākamgad būs 123 934 eiro.
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
Nu ja, nodaļa – kam četru cilvēku struktūrai priekšnieks un vietnieks? Divi komandēs divus?
Es teiktu taa…. Pirmkaart, kaut kaa jaanoorganizee, lai tas vadiitaajs un paareejie aaksti brauc pa Riigu ar riteni vismaz 2 stundas dienaa. Tas izgliitojoshi, bez tam veseliigi, mazaak aptaukosies. Otrkaart, derretu izveidot kaadu neliielu nodalju, kura nodarbotos ar elementaaru lietu – iebaazt tos stabinjus dibenaa to ievieseejiem. Jo PIRMS taas pretekliibas ar velo VAREEJA normaali pabraukt arii ziemaa un pastiprinaatas snigshanas apstaakljos. Protams, tas jau tik taads mans viedoklis… pagaidaam ;-)
Tad jau veloras tpu velosipēdistiem arī būs jāmaksā nodokļi par velo, lai uzturētu to nodaļu? Vai arī to paredzēts iekasēt no autovadītājiem? Sen kā neesmu neko Rīgas centrā pircis, ja visi jaunie veikali atveras pierīgā, kur ērti piebraukt ar auto, priekš kam man tas centrs? Lai tur tusējas hipsteri
Staķīši, velojoslas, vesela nodaļa par lielu naudu, ….. Kādu vēl naudas aku sagribēs?