Atcerieties, kā 2020. gada vasarā visi, sākot no politologiem un beidzot ar bijušajiem prezidentiem, stāstīja mums biedējošus stāstus par to, ka Nils Ušakovs pārdevis dvēseli velnam? Atcerieties, kā šie cilvēki mums mēģināja pierādīt, ka Rīga Ušakova darba laikā pārvērtusies par Eiropas provinci ar iznīcinātu infrastruktūru? Atcerieties, kā mūs mēģināja pārliecināt, ka, tiklīdz mēs nomainīsim Ušakovu pret jebkuru citu mēru, Rīga uzreiz pārvērtīsies par vienu no progresīvākajām pilsētām ja ne Eiropā, tad vismaz Baltijā?
Ja atcerieties, tad paskatīsimies uz to, ko profesionālākā, apzinīgākā un caurspīdīgākā Staķa dome ir sasniegusi gada laikā.
Konflikts partiju apvienībā „Attīstībai/Par” burtiski dažus mēnešus pēc vēlēšanām.
Piemaksa pie Rīgas izpilddirektora algas – 100%. Tādējādi viņa ienākumi ir summa, kas pielīdzināma premjera Kariņa algai.
Jaunu darba vietu izveide vicemēriem, iztērējot aptuveni 500 000 eiro gadā.
Neskatoties uz solījumiem samazināt aizdevuma saistības, Rīgas dome pirmajā gadā vien no Valsts kases ņēma četrus aizdevumus par vairāk nekā 12 miljoniem eiro.
Absurda stabiņu uzstādīšana daudzās Rīgas ielās.
Vēsturiskā mantojuma bojājumi stabiņu uzstādīšanas laikā.
Nepamatoti augstas stabiņu uzturēšanas izmaksas.
Absurda veloceliņa ierīkošana Čaka ielā.
Absurda veloceliņa Čaka ielā piespiedu atcelšana.
Dome atļāva elektrisko skūteru pārvietošanos pa pilsētas ielām no 2020. līdz 2021. gadam bez pilnvērtīga likumdošanas regulējuma.
Dome atļāva koncertu Tērbatas ielā pandēmijas vidū 2020. gadā, masveidā pārkāpjot C19 ierobežojumus.
Haoss ar C19 ierobežojumu kontroli sabiedriskajā transportā pandēmijas vidū.
No 2021. gada 1. septembra autostāvvietu atvieglojumu atcelšana rīdziniekiem.
Skandāls ar Rīgas domes autostāvvietu atļaujām.
Skandāls ar Viļņa Ķirša telefonsarunām.
Starptautiskais skandāls ar Baltkrievijas karoga maiņu pasaules hokeja čempionāta laikā.
Starptautiskais skandāls ar aizliegumu Rīgas mēram iebraukt Krievijā.
Atsevišķi jāatzīmē Rīgas domes izcilā ideja par iespējamo metrobusu līnijas izbūvi no Zemitāniem līdz Dreiliņiem. Saskaņā ar aprēķiniem šādas līnijas būvniecības izmaksas būs 40 miljoni eiro, savukārt līnija pat neies cauri pilsētas centram, kā to dara 99% no visa sabiedriskā transporta. Nav arī pilnīgi skaidrs, kāpēc nav iespējams pagarināt esošos sabiedriskā transporta maršrutus līdz Dreiliņiem? Šis rajons robežojas ar Purvciemu, uz kuru brauc daudz mikroautobusu, trolejbusu un autobusu. Turklāt esošo maršrutu pagarināšana izmaksās simtiem reižu mazāk nekā izmaksas par pilnīgi vienādas efektivitātes metrobusa līnijas izbūvi.
Nevajag aizmirst arī par haosu, kāds dažkārt notiek dažu domes vadītāju galvās. Vilnis Ķirsis ir labs piemērs. Tātad, 2019. gadā Ķirša kungs kritizēja ūdeņraža trolejbusu attīstību Rīgā. Savā intervijā 2019. gada 22. decembrī Ķirsis sacīja, ka “nodarboties ar tādām futūristiskām lietām kā ūdeņraža tehnoloģijas ir, kā minimums, savādi”. Un nepilnu gadu vēlāk, Eiropas Komisijas vadītājas Urzulas fon der Leijenas vizītes laikā Rīgā tas pats Ķirsis viņai pasniedza Rīgas ūdeņraža trolejbusus kā vienu no lielākajiem sasniegumiem ceļā uz zaļo Latviju un Eiropu. Ķirša kungs arī apsolīja Urzulai pielikt pēc iespējas vēl vairāk pūļu ūdeņraža sabiedriskā transporta attīstībā, kuru viņš vēl nepilnu gadu atpakaļ dēvēja par futūristiskām tehnoloģijām.
Visi “sasniegumi” no šī saraksta ir tikai neliela daļa informācijas, kas ir pieejama publiskos avotos. Bet ņemot vērā cinismu, ar kādu Staķa administrācija spļauj uz savu darbu, var tikai minēt, cik daudz krāpšanas, naudas atmazgāšanas un zādzību šie cilvēki veic “aizkulisēs”.
Ja kas palicis nepamanīts, papildiniet!
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
Avots: Pietiek
Sarīkojusi varaviksnes festivālu un turpina ieviest haosu.
Ielu rakņāšana pa visu Rīgu, radot haosu un sastrēgumus, braucēju skaita ierobežošana uz 70% pirms skolas sākšanās (to gan neviens nekontrolē un masku valkāšanu arī nekontrolē), sabiedriskā transporta braucienu skaita samazināšana utt utjp. Bet glauni noasfaltētais Vantinieks no apakšas ir vienkārši šausmīgs…
Stabiņu dome
Ir par vismaz 1/4 palielināti CO2 un CO izmeši, lai iegūtu vāji vērtējamu labumu daudz mazākam skaitam iedzīvotāju, kā arī apgrūtināta pāŕvietošanās cilvēkiem ar pastāvīgiem vai īslaicīgiem kustību traucējumiem. Bez izmešiem un citām neērtībām ir vēl lieli laika zudumi. Tas viss pāprastas zaļās domāšanas vārdā. Var aizliegt, bet ir jādod alternatīva, jo automašīnas nepārdos un ir jāvar tās novirzīt, lai pēc iespējas mazāk stāvētu korķos un piedūmotu gaisu. Velo neviens nenoraida, bet nevar ar spèka akciju likt visiem pakļauties kāda pusduča cilvèku acumirkļa iegribām.
Pirmirsāt likvidētās dažādās Rīgas apkaimju pārvaldes un samazināt tās līdz 5, kur ir katrai ir savs priekšnieks jeb koordinators.
Piemirsāt arī praida atbalstīšanu.
Piemirsāt vēl tādu lietu, ka Staķis daudz mācās no Ušakova. :)