Rīgas pašvaldība nolēmusi īstenot projektu “Cycle4climate” – riteņbraukšanas popularizēšanai paredzēti turpat 250 000 eiro.
Visa šī summa gan netiks pagrābta no nodokļu maksātāju maka, daļa būs ES finansējums.
Projekta kopējais finansējums ir 247 196 eiro. No tiem ES finansējums ir 197 756 eiro, Rīgas pašvaldības finansējums – 24 719 tūkstoši eiro, bet valsts dotācija – 24 719 eiro.
Projekta ietvaros Rīgā veiks velo infrastruktūras uzlabojumus Torņakalna un Ziepniekkalna apkaimēs. Projekta sākumā veloceliņa “Centrs-Torņakalns-Ziepniekkalns” apkārtnē tiks uzstādīti divi velosipēdu un divi automašīnu skaitītāji. Tāpat tiks veiktas socioloģiskās aptaujas – projekta sākumā un tam noslēdzoties, raksta “delfi.lv”.
Projektu plānots realizēt no šī gada 1. jūnija līdz 2027. gada 30. novembrim.
Rīgas pašvaldības Satiksmes un transporta lietu komiteja pirmdien atbalstīja projekta “Cycle4climate” īstenošanu, kura laikā plānots veicināt velosipēdu izmantošanu Torņakalna un Ziepniekkalna apkaimē, raksta LETA.
Projektu īstenos līdz 2027.gadam, tā mērķis – samazināt ogļskābās gāzes emisijas un veicināt iedzīvotāju paradumu maiņu, skaidro domē.
Projekta sākumā un noslēgumā paredzēts veikt divas sociālās aptaujas, kā pilotapkaimi izvēloties Torņkalnu un Ziepniekkalnu. Sākuma fāzē plānots uzstādīt divus velosipēdu un divus automašīnu skaitītājus veloceliņa “Centrs-Torņakalns-Ziepniekkalns” apkārtnē.
Izvērtējot projekta partneru veikto analīzi un pilsētu ekspertu vērtējumu, kā arī aptaujas rezultātus, tikts īstenoti velo infrastruktūras uzlabojumi velo maršrutam un veiktas
trīs sociālās kampaņas, kurās iedzīvotājus informēs par riteņbraukšanas priekšrocībām.
No projekta pašvaldība sagaida datos balstītus pierādījumus par sociālo kampaņu un fizisku uzlabojumu ietekmi uz iedzīvotāju paradumu maiņu un ogļskābo gāzu emisiju samazināšanu.
Projekta saturisko un administratīvo īstenošanu veiks Rīgas domes Ārtelpas un mobilitātes departaments.
Projekts tiks īstenots četrās Baltijas pilsētās – Rīgā, Espo, Jēvlē un Pērnavā.
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
černis, es nespeeju vairs lasīt sho visu. kāda veel torņakalnā velo popularizēšana? viss atkal būs savās kabatās. blje kaut kas nedzirdēts, popularizēs velo. tad par to naudu nopeerciet velo un izdaliet rīdziniekiem, nevis tāds piķis aizies kādam par sūkāšanu atkal
Kurš tad “loceklis” ieraus to piķi kabatā? Stāvēs ar radiemielu malās un bļaus, lai visi pāriet uz riteņiem
Rīgā šī projekta realizāciju vajadzētu uzticēt daudzbērnu ģimenēm no dažādiem Rīgas rajoniem, kurām nav savs personīgais auto. Jo daudzbērnu ģimenēm, kurām ir 4 un vairāk bērni ir tiešam māksla ikdienu nokoordinēt, bērnu nokļūšanu vajadzīgās vietās. Un te velosipēds būtu lieti noderīgs.
Beidz ākstīties! Labāk pasūti prezervatīvus.
1) Ja Rīgā ierīkotu vienu normālu lētu nomas riteņu kompāniju, kaut vai valsts subsidētu, ar vairākiem punktiem kur tos riteņus var paņemt (mācaties no Bolt) un atstāt jebkur, tad liela daļa cilvēku pārsēstos uz tiem – lēti = nav jāuztraucas par drošību (nav mans, nezags) = ērti. 2) Mazliet loģiskākus velo maršrutus un iespējas – nobraukšana/uzbraukšana uz trotuāriem 3) Augstākas stāvvietu maksas – nevis tāpēc lai “pelnītu”, bet lai motivētu cilvēkus izmantot velo vai sabiedrisko transportu – jebkuras lielās metropoles pieredze – pilsētas ir domātas cilvēkiem, nevis automašīnām. 4) sakārtot sabiedrisko transportu – vairāk transporta uz līnijas tad kad ir… lasīt vēl »
Vai Jums bērni ir? Kā ar riteni aizvest vienu uz skolu, otru uz dārziņu, pēc tam arī abus savākt un izvadāt pa pulciņiem un vēl paspēt uz darbu abiem ar sievu?
Risinājumi – motivēt uzņēmumus pārvākties uz pierīgu (bet to negribēs nodokļu dēļ), metro (nevaram atļauties), atvērt vairāk skolu un dārziņu, lai nebūtu jābraukā (nevaram atļauties). Kāpēc nomas skrejriteņi pazūd parādoties pirmajiem saliem, sniegam?
Būs jāizsludina Ķirša prēmija par kājminamo galvas darbu. Prēmiju piešķir projektam, kas paņēma visilgāko laiku, patērē lielākos resursus un ir saturiski visbezjēdzīgākais.
Uz velosipēda ar rudzu maizes kukuli padusē būs pareizi, tad būs sasniegts sinerģijas efekts. Tikai kaut kā Ķirša vājdomāšanai ir grūti vietu atrast, jo kaut kā naudas ir tā pamaz.
Salabojiet sākumā to riteņbraucēju celiņu, kas reāli ir sajāts ar darbiem, kas šogad notiek Vienības gatvē! Divi gadi nav pagājuši kopš celiņa pabeigšanas a izskatās it kā III Pasaules karš būtu to skāris. Atkal pētīt ko sadomājuši – reāli ketīn-zagļi!
braukšanu pa ietvēm un gājēju traumēšanu? ko gan nedarīsilai apgūtu Eiropas naudu. Ne jau domes supervadoņi paši ar kājām staigā pa pilsētu
Tie dāsnie cakainie projekti domāti, lai Vienotības partijas biedriem būtu viegls darbiņš un labi ienākumi. Redz šādām izklaidēm nauda atrodas… Pilnīgi pretīgi klausīties, bet bērniem zobārsta apmeklējums par maksu…., jo nav valsts apmaksātas kvotas…… Kā ar tām šūpolēm, kas neatbilst nekādām drošības prasībām vai viņi izlietoto naudu atgriezīs Rīgas budžetā???
Par šūpolēm vari būt 100% drošs. Neagriezīs. Tas bija barotnes projekts. Autors – Kamapara dēls.
” netiks pagrābta no nodokļu maksātāju maka, daļa būs ES finansējums.”
Kauko tādu var pateikt tikai debīls izmetnis
Un tādus jūs ievēlējāt. Dauņu tauta.
Ir lētāks variants. Lai rāda ar piemēru – katram domniekam pa veļukam un likvidēt dienesta autoparku.