2025. gada vasarā tiks atcelti kopumā 4670 lidsabiedrības “airBaltic” lidojumi, paziņojusi lidsabiedrība.
Reisu atcelšana esot saistīta ar neplānoti ilgāku dzinēju apkopi, ko veic to ražotājs “Pratt & Whitney”, skaidro “airBaltic”. Dzinēju ražotāja nespēja laicīgi nodrošināt dzinēju tehniskās apkopes ir ietekmējusi arī “airBaltic” “Airbus A220-300” floti, liekot lidsabiedrībai pielāgot savu maršruta tīklu un lidojumu grafiku vasaras sezonā no visām tās bāzēm.
“Pratt & Whitney” informējis “airBaltic” par gaidāmajiem piegāžu kavējumiem arī 2025. gadā, kas nozīmē, ka daļa no lidsabiedrības “Airbus A220-300” lidmašīnām nevarēs veikt lidojumus.
Tādējādi lidsabiedrība ir spiesta pārtraukt lidojumus 19 maršrutos, kā arī samazināt reisu biežuma skaitu 21 maršrutā.
Kopumā tiks atcelti 4 670 lidojumi, ietekmējot aptuveni 67 160 pasažierus. Neraugoties uz šiem izaicinājumiem, “airBaltic” turpinās veikt lielāko daļu savu lidojumu uz vairāk nekā 70 galamērķiem Eiropā un ārpus tās, nodrošinot būtisku Baltijas valstu savienojamību ar pārējo pasauli.
Tāpat kā daudzas citas lidsabiedrības visā pasaulē, arī “airBaltic” ir saskārusies ar ārējiem faktoriem, kurus nevar pilnībā kontrolēt, tostarp ar globālo piegādes ķēžu problēmām un dzinēju tehniskās apkopes ierobežojumiem. Lidsabiedrība atvainojas par sagādātajām neērtībām un piedāvā ietekmētajiem pasažieriem iespēju mainīt lidojumu rezervāciju vai nepieciešamības gadījumā nodrošināt naudas atmaksu pilnā apmērā. “airBaltic” turpina cieši sadarboties ar “Pratt & Whitney”, lai risinātu tehniskās apkopes kavējumus un rastu ilgtspējīgu risinājumu.
Pasažieri, kuriem ir atcelti lidojumi, tiek aicināti pārbaudīt savu rezervāciju mājaslapas sadaļā “Mana rezervācija”. Mājaslapā iespējams izvēlēties alternatīvus “airBaltic” lidojumus vai pieprasīt naudas atmaksu pilnā apmērā. Lai saņemtu papildu palīdzību, pasažieri var sazināties ar “airBaltic” zvanu centru. Ja biļetes iegādātas, izmantojot trešās puses interneta portālu, nepieciešams sazināties ar attiecīgo biļešu pārdevēju.
“airBaltic” nodrošina lidojumus vairāk nekā 130 maršrutos no Rīgas, Tallinas, Viļņas, Tamperes un sezonāli no Grankanārijas piedāvājot ērtus savienojumus lidsabiedrības maršrutu tīklā Eiropā, Tuvajos Austrumos, Ziemeļāfrikā un Kaukāza reģionā.
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
Neatkarīgā rīta avīze 12.11.1996
Vai tik Gauss nestrādā Lufthansa labā un tāpēc dzen grīdā uzņēmuma vērtību? Ja tā, tad SM augšai kopā ar Briškenu ir jāpasniedz vilka pasi, bet Gausu jāatlaiž pamatīgi sabojājot viņa reputāciju un vēl jāpapēta vai nevar no viņa kaut ko piedzīt tiesas ceļā.
Vasku saliet svecēs
Kurš ģēnijs bija izdomājis reisu Rīga – Kluža Napoka?
Nav ko dauzīties apkārt, īpaši uz Krieviju.
ĒĒĒ!!!! ATLIKT visas NATAS!
MAN JATIEK UZ GEJROPAS VALSTI PABRAUKT AR FŪRE!
jASŪTĒ nauda mamkai no Posjažeberjas kraja. Nu kā jūs man to varēt legt? Es esmu valsc veselas pīzdonis!
Mamka naridz vois Pūķenu, jo dalņovīzors zdohsja. Es sapelnu gEjrōpā, un ātri ātri pisu caur Lotvu mājās, OK?
Padomju zeme nevar nevienu te vairs pārsteigt. Vismaz kaut kas paliekošs jau 2. janvārī. Grūti iedomāties,ko vēl valdībai un saeimas podziņspeidējiem izdosies novaŗīt līdz mēneša beigām. Tik lielas iespējas brīnišķīgā izaugsmē, tāds izrāviens jau no pirmajām dienām
Jei bogu, tu proti domāt ?
Gauss ir vadītājs, un tātad neprot plānot darbu. Vienkārši beidzot ir jāpadzen ar mantas konfiskāciju. Staļina laikos par liela mēroga nolaidību šādus Gausus vienkārši nošāva.
Tad Putleru jau sen bija jānošauj.
Protams, bija janošauj.
Briškens saka – lai Vasks piesargās, biznesa plāns jārealizē. Vasks atbild – vajadzēs vēl naudu no valsts.
Nu ko lai saka, gads iesācies ar vērienu!
Nu bet, plāns bija vēl pa 2 milijardiem aizvilkt sliedes līdz lidostai un pa ceļam 28 Pillar būvētas stacijas un peroni vēl par milijardu. Tagad reāli Dvinas pāļa pagarinājumam ekonomisko pamatojumu izzīst no Siliņas pupa bùs izaicinoši
Labs ir. Tātad…. Izdalot šo ietekmēto pasažieru skaitu ar atcelto lidojumu skaitu, iegūstam aptuveni 14 personas uz lidojumu. Ko tas nozīmē?
Tas tapēc, ka tagad putnu par daudz
Tapēc, ka Kariņš bij vienīgais kas tajos maršrutos lidoja
Kur ta bij Ošleja ekonomikas skolas eksperti?
Viņi ti màk tūristus appist un nokàst 70 € par taksi no lidostas līdz Rīgai
Citām lidsabiedrībām šī kompānija visu laicīgi apkoj un saremontē. Var jau, protams, karināt makaronus Latvijas bāleliņiem…
Tuk, tuk. Maksātnespēja klāt! Bankrats kā tautā saka.
Kapēc? Vēl tak latvāņu pensiju fondu naudu var sagāzt nacionālajos uzņēmumos