Siliņa ir pārliecināta, ka ne valdību kopumā, ne viņu pašu nevajadzētu nomainīt, jo tas, viņasprāt, nebūtu iedzīvotāju interesēs. “Jaunā vienotība” (JV) izglītības un zinātnes ministra amatam virzīs Cēsu novada mēru Jāni Rozenbergu (JV), intervijā Latvijas Radio atklāja Ministru prezidente Evika Siliņa (JV).
Viņa uzvēra, ka jaunu ministru virzīšanai jānotiek ātri. Ministru prezidente sagaidot, ka jau šonedēļ paredzētajā Saeimas sēdē varētu lemt par uzticības izteikšanu ministriem.
Siliņa intervijā uzsvēra, ka, ņemot vērā sarežģītos ģeopolitiskos apstākļus, iedzīvotājiem ir jānodrošina stabilitāte – jo īpaši tādos jautājumos, kas tieši atkarīgi no valdības lēmumiem.
“Valdības stabilitātes jautājums ir ļoti svarīgs. Ļoti svarīgi ir turpināt strādāt,” teica Siliņa, piebilstot, ka bez “Jaunās vienotības” koalīciju izveidot nevarot.
Viena ministra nomaiņa katrai no partijām esot vienošanās starp partneriem koalīcijā. “Bija vienošanās, ka izmaiņām jāskar visus koalīcijas biedrus,” teica politiķe, uzsverot, ka tagad rotācijā katrai partijai jāspēj piedāvāt atbilstošs kandidāts.
Siliņas ieskatā politikā reizēm vajagot nomainīt sejas, kas jautājumus var nest jaunā stilā, kas politikā esot palīdzīgi. “Tas ir labs brīdis, lai sabiedrībai iedotu jaunu skatījumu,” piebilda premjere.
Siliņa apgalvoja, ka visi ministri pirms lēmuma paziņošanas esot zinājuši par šādām pārmaiņām. “Var pārbaudīt Ministru kabineta caurlaižu vēsturi. Visiem viss tika pateikts,” komentējot atsevišķu ministru pausto par neizprotamu lēmuma loģiku, teica politiķe.
Siliņa ir pārliecināta, ka ne valdību kopumā, ne viņu pašu nevajadzētu nomainīt.
Jauna valdība nozīmēšot garu politisko procesu, kas, viņasprāt, nebūšot iedzīvotāju interesēs. “Esmu ieguldījusi gana lielu darbu starptautisko attiecību veidošanā,” savu pienesumu raksturoja Siliņa.
Otro “restartu” valdībā Siliņa gan vairs neplāno.
Siliņa sagaida, ka visi partneri, tostarp “Progresīvie”, piedāvās jaunus kandidātus nu vakantajiem ministru amatiem. “Viņiem ir jāspēj piedāvāt kandidāts. Ja nespēs, tad skatīsimies tālāk,” teica politiķe, akcentējot, ka svarīgi neievilkties politiskajās peripētijās.
Kā ziņots, Siliņa, “restartējot” savas valdības darbu, nolēmusi nomainīt un pieprasījusi satiksmes ministra Kaspara Briškena (P), izglītības ministres Andas Čakšas (JV) un labklājības ministra Ulda Auguļa (ZZS) atkāpšanos.
Nākamajiem ministriem nepieciešams “svaigs skatījums” uz nozari, lai tiktu galā ar to izaicinājumiem, sacīja premjere.
Siliņa ir aicinājusi koalīcijas partnerus deleģēt jaunus ministrus.
Vēl par šo tēmu:
Ministru prezidente lūgusi trīs ministru – Čakšas, Auguļa un Briškena atkāpšanos – Puaro.lv
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
NU, par daamiiti so gruuti pienemt, jau sen bija juutama vinas intrigu veerpsanas maaksla un tiisanas karinam ap kaajaam. Nevar vadiit valsti, ja nav audzis tradicionaali gimenee.
Zeltmutītei nav problēmas stenēt tā, kā paģēr viņas lietotāji. Ja vajadzēs, spiegs, ja vajadzēs, izpletnēs visus vēlētājus.
Vai kāds ir skaitījis, cik Rozenbergs partijas nomainījis? Varbūt IZM ministra amatam tā ir obligātā ētikas līmeņa pārbaude, lai būtu noteikti kaut ko krāpis, mainījis vai lauzis zvērestus, citādi amatā netikt?
Debīlķi neapzinās, ka ir debīli, un nekad to neatzīs.
Rozenbergs atkal politikas un biznesa vadības zinātņu pārstāvis, bet skolās ir sviests ar STEM. Atkal būs Skola 2030 aizstāvis, kam tās formāts, saturs un metodes der, kas nepazīst STEM priekšmetu specifiku.
Precizēsim: ļoti svarīgi ir nevis strādāt, bet grozīties par ministru prezidenti. Ja objektīvi – šī dāmīte ir tik neprofesionāla, ka pat neredz, ka ir nejēga.