Sociālo tīklu lietotāji novērojuši, ka pēdējā laikā skaļākais un agresīvākais politiskais spēks KPV.LV, iespējams, iedvesmojies no partijas “Saskaņa” pirmsvēlēšanu piemēra – vairākas vēl nesen ar politiku nesaistītas sociālā tīkla Facebook lapas nu pārtapušas par KPV.LV aģitācijas platformu.
Pēc veikala “Maxima” sagrūšanas Zolitūdē izveidotā Facebook lapa “Esi atbildīgs!”, kas apvienoja domubiedrus, kas iestājās par Zolitūdes traģēdijā atbildīgo saukšanu pie atbildības, tagad biezā slānī atskaņo Gobzema un citu KPV.LV ruporu aģitācijas runas, vēsta portāls Tvnet.
Lapas saturu pēdējās nedēļās veido Gobzema, Kaimiņa, Kiviča, Kambalas un citu partijas locekļu reklāmas video un teksti. Turklāt tā tiek izmantota ne tikai partijas KPV.LV biedru reklamēšanai, bet arī konkurentu gānīšanai.
Līdzīgs liktenis ir arī Facebook lapai “Pārdomu pērles”, kurā sākotnēji tika publicēti joki, bildītes un konkursi, bet tagad 34 000 lapas sekotāju gribot negribot kļuvuši par KPV.LV aģitācijas auditoriju. Tagad “Pārdomu pērles” bez aiztures bārsta KPV.LV pašreklāmas pērles.
Tas ir neētiski un nožēlojami, pauž sociālo tīklu lietotāji. Daudzi šī iemesla dēļ pārtraukuši sekot šīm lapām.
Čupzeme, klauns, būtu vispirms iemācījies runāt, nevis impotenti stostoties, smekstēt, cenšoties salasīt uz lapiņas uzčurāto tekstu
Publikai apnicis politkorektums. Tā vēlas pārmaiņas kaut vai skaļu paziņojumu veidā.