VALDIS LIEPIŅŠ
“Rīgas satiksme” ir valsts uzņēmums, kas faktiski pieder Rīgas domei. Uzņēmuma apgrozījums ir aptuveni 185 miljoni eiro gadā, un tā darbības joma ir pasažieru pārvadājumi ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem, kā arī Rīgas autostāvvietu apsaimniekošana. Tieši šis uzņēmums gatavojas iegādāties 120 jaunus astoņpadsmit metrus garus autobusus. Pašlaik tiek veikta “tirgus izpēte”. Kāda ir aizķeršanās?
Fakts ir tāds, ka puse no autobusiem, ko viņi plāno iegādāties, darbojas ar dīzeļdegvielu, t.i., kā tagad ir modē teikt, “neekoloģiski”. Eiropas Savienība 2023. gadā oficiāli atcēla jaunu automobiļu ar iekšdedzes dzinējiem pārdošanu no 2035. gada. No 2025. gada ikgadējās tehniskajās apskatēs tiks pārbaudīts, vai ir uzstādīts cieto daļiņu filtrs (DPF). No 2027. gada ES valstīs tiks ieviesti Euro 7 standarti, kas paredz samazināt pieļaujamo gāzu emisiju. Zviedrija plāno līdz 2030. gadam pilnībā atteikties no automašīnām ar iekšdedzes dzinējiem, un visi zina, kā Latvijai patīk būt par progresīvāko valsti Eiropā.
Varbūt es kaut ko nepareizi saprotu vai nezinu?
Rīgas dome pērk dīzeļautobusus. Tajā pašā laikā šī pati dome plāno līdz 2027. gadam galvaspilsētas centrā izveidot “zema izmešu daudzuma zonu”.
Kādi dubultstandarti! Pašreizējā Rīgas valdība nevar izlemt, ko vēlas. Situācija izskatās tā, ka tagad nauda tiks tērēta jauniem autobusiem, bet pēc 2-3 gadiem tā tiks tērēta to nomaiņai par labu “zaļajai programmai”. Ļoti ērti naudas atmazgāšanai un korupcijai.
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
Ķirsim sūdu pietiek jau ar Altonovas ielas tiltiņa risinājumu. 1. tiltiņu slēdza bez plāna B, 2. priekšlikumu atvērt Robežielas pārbrauktuvi Ķirsis noraidīja argumentējot, ka tad esot jāpārprogrammē dzelzceļa sinālu sistēma un to varot izdarīt 6 mēnešos tikai LDZ nolīgtā kompānija, kas mīt Kanādā un izklausās visai noziedzīgi pret dzelzceļa transporta drošību. 3. pārlieku tiek pārslogota Liepājas iela, kuras bruģis nekādi nav domāts tādai slodzei. Viss tas rāda, ka mērs un viņa transporta boss Pulks nav piemēroti darbam jebkurā domē, valdībā vai parlamentā viņu vājās izglītotības izraisītās spriestspējas dēļ.
Kur tā gan nav padomju zemē? Tā jau valsts visparējā politika. Ne jau tikai sievietēm ir tiesības, kaut kas jau atkrīt arī tādiem , kas vēl pārdomaš par savu dzimumu