Ar ko darba laikā nodarbojas Jānis Iesalnieks?

MĀRIS SPRŪDS

2023.gada 20.decembrī Jānis Iesalnieks uzsāka darba gaitas „RailBaltica” projekta vadības uzņēmumā SIA “Eiropas dzelzceļa līnijas” ar sākotnējo darba algas likmi 3500 eiro mēnesī.

SIA “Eiropas dzelzceļa līnijas” valde, kuras darbojās Jāņa Iesalnieka politiskajā paspārnē, esot saskatījusi Iesalnieka kungā jurista potenciālu, lai gan viņam nav nekādas praktiskā darba pieredzes jurisprudencē, it sevišķi ļoti sarežģītajā būvniecības jomā.

Saskaņā ar SIA “Eiropas dzelzceļa līnijas” publiski sniegto informāciju Iesalnieka darba pienākumi būs savas kompetences ietvaros veikt uzņēmuma deleģēto projektu noslēgto līgumu administrēšanu, nodrošināt noslēgto līgumu īstenošanu atbilstoši līguma nosacījumiem un tiesiskajam regulējumam savlaicīgā un kvalitatīvā veidā, piedalīties departamenta darba plānošanā, koordinēšanā un nodrošināt saistītās iekšējās dokumentācijas izstrādi un uzturēšanu, kā arī citi ar amatu saistītie pienākumi.

Kā izriet no SIA “Eiropas dzelzceļa līnijas” no publiski sniegtās informācijas, Jāni Iesalnieku ir plānots nodarbināt uz pilna laika darba slodzi, un viņa darba pienākumi nekādā veidā nav saistīti ar publisko komunikāciju ne par „RailBaltica”, ne par politiskiem jautājumiem, kas nav saistīti ar „RailBaltica”.

Kā Jānis Iesalnieks paspēj būt tik aktīvs sociālo tīklu lietotājs?

Jānis Iesalnieks sociālajā tīklā X seko 2540 personām, bet Facebook uztur draudzību ar 1000 personām.

Ikviens sociālo tīklu lietotājs ļoti labi zin, ka sekošana 3540 citu personu Facebook un X kontiem, iepazīšanās ar to saturu, komentēšana un laikošana, kā arī publikāciju gatavošana savā profilā katru dienu aizņem daudzas stundas.

Jāņa Iesalnieka aktīva atrašanās tiešsaistē Facebook profilā ir gandrīz nepārtraukti redzama darba laikā, bet sociālajā tīklā X viņš regulāri publicē savus ar tiešajiem darba pienākumiem nesaistītas pārdomas, komentē un laiko citu personu publicēto saturu.

Ir redzams, ka Jānis Iesalnieks regulāri un galvenokārt darba laikā nodarbojas ar komunikāciju savos sociālajos tīklos par tēmām, kuras pat attālināti nekādi nav saistītas ar „RailBaltica” būvniecības projektu:

1. Strīdas ar Ingu Spriņģi par nodarbinātību un nacionālas valsts pazīmēm;

2. Satiksmes ministrus Briškenu un Linkaitu vaino dažādās problēmās;

3. Komentē Navaļnija nāvi un izsakās par situāciju Krievijā, kā arī Girkina sagaidāmo nāvi;

4. Komentē Rebaltica pētījumus;

5. Izsakās par demogrāfijas un citiem politiskajiem jautājumiem.

Faktiski sanāk, ka Jāņa Iesalnieka personīga rakstura socializēšanos portālos Facebook un X ik mēnsesi 3500 eiro apmērā apmaksā visi Latvijas nodokļu maksātāji ar SIA “Eiropas dzelzceļa līnijas” starpniecību.

Tādēļ no visa iepriekš aprakstītā likumsakarīgi rodas sekojoši jautājumi:

1. Vai tiešām „RailBaltica” projektā viss ir tik perfektā stāvoklī, ka Jānim Iesalniekam darba laikā nav, ar ko nodarboties?

2. Vai SIA “Eiropas dzelzceļa līnijas” vadība zina, ar ko darba laikā nodarbojas Jānis Iesalnieks?

3. Vai SIA “Eiropas dzelzceļa līnijas” uzskata, ka Jāņa Iesalnieka aktivitātes sociālajos tīklos darba laikā ir pieņemamas un atbilst labas pārvaldības principiem un ar Jāni Iesalnieku noslēgtajam darba līgumam?

4. Vai Satiksmes ministrijas vadībai šī situācija nerada jautājumus par SIA “Eiropas dzelzceļa līnijas” pārvaldības un vadības darba kvalitāti?

Avots: X (Twitter)

Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un  ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.

Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.

Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums  Facebook ,   Twitter,  Youtube un Instagram!

Populārākie raksti


Jūs varētu interesēt


Subscribe
Paziņot par
guest

6 Comments
jaunākie
vecākie populārākie
Inline Feedbacks
View all comments
Pēteris
Pēteris
9 mēnešus atpakaļ

Eiropas dzelzceļa līnijas vispār ir kantoris uz uhhh… Pēdējā gada pārskatā par 2023.gadu viņu vadība ir apšaubījusi Eiropas dzelzceļa līnijas (t.i.Rail Baltica projektam kā tādam) iespējas turpmāk pastāvēt: “9. Darbības turpināšanas iespējas Pašlaik Sabiedrības darbība ir apdraudēta nesaņemot nepieciešamo finansējumu 2024.gadā paredzēto aktivitāšu īstenošanai līdz 2024.gada martam. Finansējuma nesaņemšanas iemesls ir deleģēšanas līguma grozījumu neparakstīšana no Satiksmes ministrijas puses. Ar 2024.gada aprīli Sabiedrība nevarēs nodrošināt darbību ierastajā ritmā un iestāsies vērojamas grūtības nodrošināt ikdienas saimniecisko darbību. Sabiedrība nodrošina pastāvīgu komunikāciju ar Satiksmes ministriju par šo jautājumu un finansējuma nesaņemšanas gadījumā būs spiesta iesniegt maksātnespējas pieteikumu.” Savukārt Satiksmes ministrijā ir Valsts… lasīt vēl »

jautājums
jautājums
9 mēnešus atpakaļ

Kas Sprūdam ir pret Iesalnieku?

Signe
Signe
9 mēnešus atpakaļ

Atlaist! Viņam vēl nav beidzies pārbaudes laiks. Tāpēc politiķi, kas nosēdējuši Saeimā vairāk par diviem termiņiem, reālam darba tirgum Latvijā nav derīgi. Vienīgi karavīrs, cietuma apsargs vai policists vai sociālais darbinieks vai sētnieks……

Zupasvirtuve
Zupasvirtuve
9 mēnešus atpakaļ

Un mēs viņiem maksājam milzu algas par muļķa laišanu?!

Pārsmieties
Pārsmieties
9 mēnešus atpakaļ

Bet tādas ir visas valdes un padomes , Stradińus ieskaitot !

Levis Ļevuška
Levis Ļevuška
9 mēnešus atpakaļ
Reply to  Pārsmieties

Precīzi!