AIVARS STRAKŠAS
Divi vienkārši iemesli.
Pirmais: uzņēmuma padomes nekompetence. Izjaucot koncerna vadības procesus, kas sekmīgi un izmaksu ziņā arī lētāk darbojās līdz 2019. gadam, padome nespēja izveidot koncernā jaunu, darbspējīgu pārvaldes modeli. Nekādā ziņā neapgalvoju, ka nebija iespējams tādu izveidot.
Vēlos atgādināt, ka viens no padomes locekļiem – Reinis Ceplis tika vienlaicīgi iecelts arī par Stradiņu slimnīcas padomes priekšsēdētāju, kur nodemonstrēja to pašu, ko „Latvijas dzelzceļā”, tas ir – nekompetenci un nespēju vadīt uzņēmumu un sasniegt uzstādītos mērķus. Par ko arī tika atcelts no pienākumu pildīšanas. Uz ko tad cerība jaunajam satiksmes ministram? „Latvijas dzelzceļā” notiek tieši tas pats, kas Stradiņos. Vai ministrijas pozīcija būs – piedot un saprast?
Otrais: varbūt likvidējot “LDZ Infrastruktūru” vajadzēja padomāt, kā nozarē varēs realizēt projektus ar ES līdzfinansējumu. Būvniecības kompānijām taču savu dzelzceļa speciālistu mazajā Latvijā tikpat kā nav. Specializētās tehnikas nav vispār. “LDZ infrastruktūra” lielā mērā risināja šo problēmu.
Nav brīnums, ka BMGs nevar iekļauties laikā. Arī pārējie nevarēs, ja nespēs atrast speciālistus un tehniku pie kaimiņiem. Tās atkal būs papildu izmaksas, un izmaksas infrastruktūras uzturēšanā šobrīd tiek segtas no valsts budžeta. Tagad lāpās, kā var.
Iespējams, ka pirms projekta uzsākšanas varēja saskaņot ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru un ES kārtību, kādā varētu projektos izmantot „Latvijas dzelzceļa” speciālistus un specializēto tehniku. Laikam piemirsa.
Taču lielā mērā arī šis ir vadības kompetences jautājums.
Avots: Pietiek
Puaro.lv sadaļā “WHO IS WHO” esam apkopojuši politiķu CV. Šeit varat uzzināt, cik izglītoti ir Saeimas deputāti un ministri, kā arī valsts amatpersonas, viņu parādsaistību apjomu, iepriekšējo pieredzi, partiju maiņu un citus sasniegumus.
Savukārt to, kurš patiesībā nosaka, kas notiek Latvijā, kurš ir ietekmīgs, kurš bagāts, bet kurš gan viens, gan otrs, uzziniet mūsu jaunajā sadaļā “Ietekme un nauda”.
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook , Twitter, Youtube un Instagram!
Laikam krievi būs Latvijas Dzelzceļā iefiltrējuši savus censoņus.
Kā neveicas? Valde, padome, prodzektu direktoriņi, menedzērīši taču tās ministru un prezidentu algas, piemaksas un bionusus saņem! Viss pēc plāna – izņems maksimāli daudz un tad jau redzēs… Tas pats kas Stradiņu slimnīcā – miljoni notriekti labsajūtas uztrēšanai plrod\zektā – bet būves vietā – bedre. Tās jau tāds īpašas prodzektu brigādes, apkalpo dzudzus un katrā vietā saņem atbilstošu “pabalstu” Nav jau grūti VIDam izrasēt un tad redzēs to jauko ieoriekšejā valdībā izveidoto sistēmu…. ar saviem atbirumiem poltierēdņiem. Tagad jauīpaši spiedīgi – vēlēšanas nāk un tās būs ļoti dargas- var jau izņemt tikai no tādām būvbedrēm un papītu pilīm. Vienalhga taču… lasīt vēl »
Tāpēc, ka mums veicas ar skolu likvidēšanu. Piemēram, Rīgas dzelzceļnieku skola tika likvidēta veiksmīgi
Nepūt miglu, urla! Mēs likvidējam krievu skolas (ko sen vajadzēja darīt) un tam ar dzelzceļu nav nekāda sakara.
Sataisīja sūdus, tika padzīts, tiek tiesāts.
Bet pēkšņi tèlo pārgudro!
Nevis tika padzīts, bet Linkaits samaksāja milzīgas kompensācijas lai tikai piekristu paši aiziet. Vienkārši nebija par ko padzīt. Tā lūk. Par to infrastruktūras uzņēmumu tā arī bija. Tika izveidots lai varētu piedalīties konkursos. Bija paredzēts arī Railbaltic konkursos piedalīties. Linkaits pēc būvnieku lūguma novāca no ceļa. Lai nebojā ciparus.
Cik es lasu ziņas visādos Delfos, tvnetos, dzirdu panorāmā, tad jau daudzus gadus pie vainas visādi Rinkēvičveidīgie, kuri rej uz kaimiņiem un nedomā par sekām. Tas kas ir tagad tās ir sekas agrāk pieņemtiem lēmumiem. Es kādreiz par to daudz komentārus esmu rakstījis, ka tā būs. Toreiz daudzi, kas nespēj padomāt par sekām rītdienā, mani saukāja par kremlinu. Šodien izrādās ka man bija taisnība. Arī par to ka dzelzceļu dēļ riešanas nāksies uzturēt no budžeta.
Delfi un tvneti ir latvāņu bībeles
“Rej uz kaimiņiem.” Tas gan ir labais! Vai par krievu nacistu Pūķinu būtu jāsaka mīlas vārdus?