Seksīgākā Victoria’s Secret fotosesija šajā gadā ir notikusi! Ekskluzīvās dāmu veļas zīmols publiskojis vienu no erotiskākajām šī gada fotogrāfiju sērijām. Jaunajām apakšveļas zīmola Victoria’s Secret reklāmētājām pievienojies viens no „galvenajiem eņģeļiem” : Džidži Hadida (Gigi Hadid).
Seksīgā modele kļuvusi par jaunās līnijas Date reklāmas seju, lai gan pareizāk būtu teikt –ķermeni.
Jauniņā modele pa mēli defilēt sāka jaunietēm domātās līnijas Victoria’s Secret Pink reklāmas kampaņā kopā ar amerikāņu kolēģi Reičelu Hilbertu (Rachel Gilbert).
Jaunie kolekcijas The Date apakšveļas modeļi, kā vēsta nosaukums, radīti speciāli romantiskiem randiņiem „ar turpinājumu”.
Līnija Pink ir leģendārā apakšveļas zīmola Victoria’s Secret atzars jaunietēm. Tāpēc arī tas laistās košās krāsās un modeļiem ir ļoti drosmīgs risinājums: kārdinošie mežģīņu krūšturi ieturēti ne tikai klasiskajās līnijās, bet veidoti arī kā pavisam īsiņi topiņi.
Neraugoties uz to, ka piedalīšanās Pink reklāmas kampaņā modelei nedod tiesības sevi saukt par Victoria’s Secret „eņģeli”, meitenēm ir lieliska kompānija: dažādos gados jauniešu līnijas reklāmas kampaņās piedalījušās šobrīd tādas slavenas topmodeles kā Alessandra Ambrozio (Alessandra Ambrosio), Behatija Prinslū (Behati Prinsloo) un Elza Hoska (Elsa Hosk), kuru muguras vēlāk rotājuši Victoria’s Secret eņģeļa spārni.
Starp citu, ļaudis melš, ka šis neesot vienīgais jaunums zīmola dzīvē. Plašsaziņu līdzekļos parādījusies ziņa, ka bijušais Victoria’s Secret eņģelis Miranda Kera, kura no godpilnā titula atteicās pirms diviem gadiem, apspriežot jaunu līgumu ar ekskluzīvās dāmu apakšveļas brendu. Daži avoti pat norādījuši summu, kuras dēļ topmodele esot gatava soļot pa mēli krāšņajā šovā, – 3,8 miljoni ASV dolāru. Tomēr zīmola Victoria’s Secret pārstāvji to noliedz. Taču, atceroties neseno negaidīto eņģeļu „štata” papildināšanu ar desmit jaunām modelēm, iespējams, ka Victoria’s Secret šo trumpi glabā azotē, līdz pienāks brīdis to ar triumfu uzmest galdā.
Avots: ELLE