Kad runa ir par reklāmas video uzņemšanas viltībām, pirmais prātā iešaujas brīnumdaris fotošops. Izrādās, viss neaprobežojas vienīgi ar digitālajām manipulācijām. Atmaskojam dažus šokējošus video reklāmas filmēšanas trikus, par kuriem mēs pat nenojaušam.
1. Mikroviļņu krāsnī uzsildītas mitras vates lodītes izdala tvaiku vairākas minūtes. Uzņemot reklāmas video, tās parasti mēdz novietot aiz šķīvja, kurā ir, piemēram, zupa.
2. Saldējums istabas temperatūrā ātri izkūst, tāpēc filmēšanā to mēdz aizstāt ar kartupeļu biezeni.
3. Lai ēdamrīki kadrā izskatītos atbilstoši reklāmas video veidotāju iecerei, tos vajadzīgajā pozīcijā pielīmē ar zobu pastu.
4. Kūku krēma vietā mēdz izmantot līmi, lai izskatītos glītāk.
5. Matu kopšanas līdzekļu reklāmās 80% modeļu izmanto šinjonus un parūkas.
6. Reklāmas video veidotāju brīnumnūjiņa – līme
7. Sīrupa vietā – motoreļļa…
8. Tauriņi un citi kukaiņi vispirms tiek ielikti ledusskapī, lai palēninātu viņu kustības, kas atvieglo reklāmas veidotāju darbu.
9. Lai reklāmas fotogrāfijā piens izskatītos tā, kā šajā attēlā, tā vietā izmanto trauku mazgāšanas līdzekli.
10. Lai cepta gaļa izskatītos ēstgribu rosinoša, pirms fotografēšanas to apziež ar apavu krēmu.
11. Kā notievēt piecpadsmit minūšu laikā? Ievilkt vēderu, nopūsties ar autobronzātu, izvēlēties attiecīgu apgaismojumu, iztaisnot muguru, pasmaidīt…
Secinājums: neticiet visam, ko cenšas iestāstīt produktu reklamētāji…
Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook un Twitter – ne to vien mēs jums atklāsim!
Nezinu, man liekas viss šis normāli, kurš būtu gatavs ik pēc 1 min mainīt saldējumu, brokastu pārslas utt. Vai tad mēs paši nepasmaidam un neiepozējam fotogrāfijās, lai izskatītos labāk!
Nu labi, par tiem mākslīgajiem matiem likās, ka nav forši, vaitad nevar atrast modeli ar labiem matiem?
Jabut mulkim lai noticeetu šim rakstam ! Ja nav ko rakstit tad raksta ko šādu ????????????????
Reklāmas industrijā, lai tikai panāktu lielāku preces noietu, ir jādomā par kvalitatīvu reklāmu. Tur notiek daudz dažādu lietu, tā kā, nav jābūt muļķim, lai šim ticētu :D