Šīs nepatiesības ir jāzina visiem, kas mēģina notievēt

notievēt

Jau n-to reizi pēc kārtas mēģini notievēt, bet nekas nesanāk? Visticamāk, tāpat kā pulks citu resnīšu, esi ņēmis par pilnu visu to, ko draudzene, draugs, kaimiņš vai kāds cits, viņdomāt, tievēšanas guru, ieteica.

Nav ko sevi šaustīt – kā gan tādi parasti ļautiņi kā mēs (tusnīši ar lieko svaru) varētu zināt, cik nopietni un iedarbīgi (vai gluži pretēji – nenopietni un neiedarbīgi) ir padomi, kas lasāmi interneta plašumos? Vislabākais veids, kā izsijāt graudus no pelavām, šajā gadījumā – patiesību no mītiem, ir prasīt padomu profesionāļiem. Diplomēta fitnesa trenere, panākumus starptautiskos čempionātos guvusī kultūriste, kas zināšanas smēlusies ne tikai studijās, bet arī pārbaudot visu uz savas ādas, Ineta Rijniece savā veselīga dzīvesveida, „bezgrēka” ēdienu recepšu un fitnesa blogā, kur iedvesmu var smelties ikviens, atmasko populārākos mītus par tievēšanu.

Jābrīdina – lasītāji var kļūt viegli dusmīgi, kad sapratīs, ka atbrīvoties no liekajiem kilogramiem visu laiku ir mēģināts ar pavisam ačgārniem paņēmieniem.

Un tātad, ķeramies klāt:

1. Notievēt tikai kādā konkrētā ķermeņa vietā – viduklī, gurnos, utt. – nav iespējams! Nē, vēders nenotievēs no presītēm, „presējies” kaut 1000 x dienā! Tieši tāpat, kā ar cisku iekšpusi – tās nevar samazināt apkārtmēros tikai tur.

2. Svars atgriezīsies pēc jebkuras diētas, ja dienā tiks uzņemts mazāk par 1200 kcal.

3. Tievēšanas procesā gaļa ir daudzreiz vērtīgāka par augļiem.

4. Viens no NEefektīvākajiem tievēšanas veidiem – baseins.

5. Pats galvenais tievēšanas noslēpums slēpjas muskuļu masā.

6. Divi paši efektīvākie vingrojumi liekā svara dedzināšanai – pietupieni un vilkme.

7. Un tagad lasi uzmanīgi: tievēšanas procesā nav iespējams uztrenēt milzu muskuļus (kaut arī vingro trenažieru zālē ar svariem)! Tam nepieciešams kaloriju pārpalikums, kura tievējot, respektīvi – diētas laikā, nav.

8. Sauklis „ Galvenais – nerīt!” noved pie svara palielināšanās, nevis atbrīvošanās no liekajiem kilogramiem. Galvenais ir olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku kcal līdzsvars ēdienkartē.

9. Ja diētai ir nosaukums, tad visticamāk tā nedarbojas.

10. Tieši tu un neviens cits esi iemesls tam, kā izskaties, un tam, kas notiek tavā dzīvē. Ģenētika, plati kauli, unikāli dzīves/darba apstākļi, smags darbs un nevaļa, vienradži un bruņurupuči nindzjas ir laba atruna bērniem līdz 12 gadu vecumam.

11. Jogurts un mušļi nav diētiski produkti, ar kuru palīdzību var notievēt.

12. Riņķis nepalīdzēs samazināt vidukli. Tas to tikai izmasēs.

13. No saldumiem „dibens nesalīp”, no tiem tas vienkārši izplūst nenosakāmā formā un izmēros.

14. Neēst pēc sešiem vakarā NESTRĀDĀ! Galvenais ir nepārsniegt pieļaujamo kaloriju daudzumu, ko apēdīsi visas dienas garumā. Jā, bet strādā šis – neēst 3-4 stundas pirms miega.

15. Izlasīji visus šos punktus un nepiekrīti? Tad tieši tādēļ tev vēl tālu līdz ideālam ķermenim. Nolaidies no ilūziju mākoņiem un ķeries pie darba!

 

Izsakiet viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook un Twitter!

Avots: Ēd un sporto

Jūs varētu interesēt

Populārākie raksti

Lasītāju viedokļi

Ierakstiet pirmo komentāru!

avatar
wpDiscuz