Mārgaretas Tečeres diēta – mīnus 20 kg četrās nedēļās

diēta

Mārgaretas Tečeres diēta sola, ka četrās nedēļās zaudēsit desmit līdz divdesmit kilogramus, turklāt nemokoties badā. Vienīgais stingrais noteikums – strikti jāievēro ēšanas režīms un ieteiktie produkti.

Informācijas avoti apgalvo, ka šī olu diēta tika izstrādāta speciāli „dzelzs lēdijai” Mārgaretai Tečerei (angļu sarunvalodā Mārgareta – Maggie).

Diēta balstīta uz speciālām produktu kombinācijām, bet tās pamatā ir olas un citrusaugļi. Šo produktu kombinācija īsā laika sprīdī ļauj efektīvi zaudēt liekos kilogramus, nenodarot kaitējumu organismam. Tomēr pirms diētas uzsākšanas ir ieteicams konsultēties ar ārstu.

Diētas Maggie noteikumi:

  1. Pusdienās un vakariņās paredzētos produktus mainīt vietām nedrīkst.
  2. Ja nav norādīts precīzs produktu svars porcijā, tos drīkst ēst tik, cik lien.
  3. Olas drīkst daļēji vai pilnībā aizstāt ar biezpienu.
  4. Drīkst uzturā lietot saldumus, kuros ir cukura aizstājējs: diētiskā kola, ledenes utt.
  5. Obligāti ir jāēd daudz augļu un jādzer ūdens.
  6. Nedrīkst pieēsties līdz smaguma sajūtai kuņģī.
  7. Līdz minimumam ir jāsamazina sāls patēriņš, tā vietā ēdienam pievienojot garšvielas.

Aizliegtie produkti:

  • aitas gaļa un trekna cūkgaļa;
  • vīģes, banāni, mango, dateles, vīnogas;
  • kartupeļi, kukurūza;
  • piens, trekns siers;
  • dzīvnieku tauki, eļļa un sviests;
  • gaļas buljons;
  • treknas mērces;
  • makaroni, putraimi;
  • miltu izstrādājumi (izņemot pilngraudu grauzdiņus);
  • cukurs un saldumi;
  • alkohols.

Mārgaretas Tečeres diēta Maggie nav piemērota, ja ieteiktie produkti jums izraisa alerģiju, sirds slimniekiem, cilvēkiem, kuriem ir aknu vai nieru kaites, kā arī grūtniecēm. Turklāt ir jāatceras, ka nevienu diētu nedrīkst ieturēt ilgstoši. Pirms uzsākat diētu, konsultējieties ar ārstu!

Lai atbrīvotos no liekā svara, „dzelzs lēdija” nedēļā notiesāja 28 olas.

diēta

Pirmā nedēļa

Brokastis visās dienās ir vienādas: 1–2 vārītas olas, 1 greipfrūts, tēja vai kafija bez cukura.

1.diena

Pusdienas – ābols, bumbieris un puse no apelsīna

Vakariņas – 400 g liesas liellopu gaļas, kas cepta cepeškrāsnī vai gatavota grilā

2.diena

Pusdienas – vistas fileja ar papriku, cepta cepeškrāsnī vai gatavota grilā, svaigie salāti, eļļas un etiķa vietā aizdarīti ar citrona sulu.

Vakariņas – 2 vārītas olas, svaigu gurķu salāti ar piparmētru vai pētersīļu zaļumiem, puse no greipfrūta, 1 pilngraudu tostermaize

3.diena

Pusdienas – liesa siera un tomātu salāti ar pētersīļu zaļumiem, 1 pilngraudu tostermaize

Vakariņas – vārīta gaļa ar zaļumiem un sinepēm, svaigu kāpostu un burkānu salāti ar citrona sulu

4.diena

Pusdienas – augļu salāti, aizdarīti ar beztauku jogurtu bez piedevām

Vakariņas – cepta vista ar kurkumu un zaļumiem, svaigu tomātu, gurķu un selerijas kātu salāti.

5.diena

Pusdienas – 2 vārītas olas, vārītu burkānu un zaļo zirnīšu salāti, aizdarīti ar sojas mērci.

Vakariņas – cepeškrāsnī vai grilā cepta zivs, Ķīnas kāposta salāti ar greipfrūtu un pētersīļu zaļumiem.

6.diena

Pusdienas – augļu smūtijs (glāze), gatavots uz ūdens bāzes.

Vakariņas – vārīta liellopu gaļa, gurķu salāti ar dillēm.

7.diena

Pusdienas – vārīta vista, tomātu salāti ar baziliku

Vakariņas – cepta paprika ar ķiplokiem un zaļumiem, 1 grauzdēta pilngraudu maizes šķēle.

 

Otrā nedēļa

Brokastis visās dienās ir vienādas: 1–2 vārītas olas, 1 greipfrūts, tēja vai kafija bez cukura

1.diena

Pusdienas – liellopu gaļa, cepta cepeškrāsnī vai gatavota grilā, ar svaigu dārzeņu piedevu

Vakariņas – 2 vārītas olas, greipfrūts.

2.diena

Pusdienas – cepta (šeit un turpmāk domāta gatavošana cepeškrāsnī vai grilā) vistas fileja, paprikas un svaigu burkānu salāti.

Vakariņas – 2 vārītas olas, apelsīns.

3.diena

Pusdienas – cepta liellopu gaļa, svaigu kāpostu un gurķu salāti ar zaļumiem

Vakariņas — 2 vārītas olas, 3 mandarīni

4.diena

Pusdienas – 2 vārītas olas, brinzas salāti ar zaļumiem, tvaicētiem kabačiem un svaigiem burkāniem.

Vakariņas – 2 vārītas olas, 1 apelsīns.

5.diena

Pusdienas – „piedurknē” cepta zivs ar citronu un rozmarīnu vai dillēm.

Vakariņas – 2 vārītas olas, 1 greipfrūts

6.diena

Pusdienas – vārīta vista, tomātu un paprikas salāti ar zaļumiem, apelsīns.

Vakariņas – 1 vārīta ola, augļu salāti ar greipfrūtu, aizdarīti ar beztauku jogurtu bez piedevām.

7.diena

Pusdienas – cepta vistas fileja ar tomātiem, kabačiem, ķiplokiem un zaļumiem, 1 apelsīns.

Vakariņas – 2 vārītas olas, svaigu gurķu un selerijas kātu salāti.

 

diēta

Trešā nedēļa

Brokastis visās dienās ir vienādas: 1–2 vārītas olas, 1 greipfrūts, tēja vai kafija bez cukura

1.diena

Visu dienu atļauts ēst tikai augļus. Var gatavot augļu salātus, pievienojot nedaudz vājpiena biezpienu un aizdarot ar pāris karotītēm beztauku jogurta bez piedevām.

2.diena

Visu dienu atļauts ēst tikai tvaicētus, vārītus vai ceptus cepeškrāsnī dārzeņus. Ieteikums: gatavojot un ēdot neskopojieties ar garšvielām (bez sāls) un zaļumiem.

3.diena

Šajā dienā drīkst ēst tikai svaigus vai ceptus augļus un dārzeņus, izņemot aizliegtos (skatīt sākumā).

4.diena

Četras ēdienreizes, kuras sastāv no nelielas porcijas ceptas vai vārītas zivs, svaigu kāpostu vai salātlapu salātiem, vārītiem vai ceptiem dārzeņiem.

5.diena

Cepta vai vārīta liesa gaļa (arī vistas), svaigi vai vārīti dārzeņi. Četrās ēdienreizēs apēdiet vienādas (nelielas) porcijas.

6. un 7.diena

Pašas skarbākās dienas: drīkst ēst viena veida augļus (izņemot aizliegtos) visu dienu jebkurā laikā.

 

diēta

Ceturtā nedēļa

Norādītais produktu daudzums ir jāsadala 5–6 vienādās porcijās, kas apēdamas visas dienas garumā. Neko papildināt nedrīkst.

1.diena

1 greipfrūts vai 2 apelsīni, 4 tomāti, 4 gurķi, 1 bundža tunča savā sulā, 300 g vārīta vai cepta liesa gaļa.

2.diena

1 bumbieris vai 1 ābols, 200 g melones vai 1 apelsīns, 1 greipfrūts, 300 g vārītas gaļas vai vistas filejas, 4 gurķi, 3 tomāti, 1 šķēle grauzdētas pilngraudu maizes

3.diena

Liess siers vai nesālīta brinza, 150 g vājpiena biezpiens, vārīti vai tvaicēti dārzeņi, 2 gurķi, 2 tomāti, 1 šķēle grauzdētas pilngraudu maizes, 2 apelsīni vai 1 greipfrūts

4.diena

400 g vārītas vistas, 3 tomāti, 3 gurķi, 1 šķēle grauzdētas pilngraudu maizes, 1 apelsīns un 1 greipfrūts.

5.diena

Lapu salāti, cepta zivs, 3 tomāti, 3 gurķi, 2 vārītas olas, 1 greipfrūts vai 2 apelsīni.

6.diena

400 g vārītas vistas filejas, 150 g vājpiena biezpiena vai 150 g brinzas, 1 šķēle grauzdētas pilngraudu maizes, 3 gurķi, 3 tomāti, 1 glāze paniņu vai kefīra, 2 apelsīni vai greipfrūti

7.diena

150 g vājpiena biezpiena, 1 bundža tunča savā sulā, tvaicēti dārzeņi, 3 gurķi, 3 tomāti, 1 šķēle grauzdētas pilngraudu maizes, 1 greipfrūts vai 2 apelsīni.

 

Avots: Cosmopolitan

 

Vēlies kaut ko papildināt? Dalies raksta komentāros un seko mums Facebook un Twitter !

 

Jūs varētu interesēt

Populārākie raksti

Lasītāju viedokļi

8 Komentāri on "Mārgaretas Tečeres diēta – mīnus 20 kg četrās nedēļās"

avatar
Kārtot pēc:   jaunākie | vecākie | populārākie
Nēnēnē
Nēnēnē

Fufelis.
Brokastīm jābūt dažādotām, nevis katru dienu viens un tas pats.
Olas NEDRĪKST ēst katru dienu. Un gaļu vispar nav ieteicam ēst vakariņās.
Pie tam izklausās pēc briesmīgi dārgas izdzīvošanas

Sad life
Sad life

Debīlisms! Pirmkārt, šādu hu*ņu ar trūcīgā statusa ievērot nesanāks, jo pēc izmaksām šī diēta ir dārga… Otrkārt tas nav sabalancēts uzturs, tātad lopus šādi barot nav ieteicams, ja vien nevēlies saimniekam atlīdzināt zaudējumus. Treškārt, ja ar Margaretai notiek vēdergraizes, tad viņu dakterē, bet bezdarbnieci Ivetu ar grūtībām. Ceturtkārt, nelasiet sūdus, tie tikai naufu izspiež no jums…

ripa
ripa

nesen izlasīju – ja diētai ir nosaukums , tā visticamāk nedarbosies.
Vienīgā reāla diēta, kas palīdz – veselīgs uzturs ilgtermiņā. Ilgā ilgā termiņā.

wpDiscuz