Kā trenējas un ko ēd Dveins Džonsons – pasaulē visvairāk pelnošais aktieris

ka-trenejas-dveins-dzonsons-pasaule-visvairak-pelnosais-aktieris-02
Žurnāls Forbes publicējis visvairāk pelnošo aktieru sarakstu, kurā pirmo vietu ieņem Dveins Džonsons jeb The Rock.

Bijušais cīkstonis, kurš priekšroku devis aktiermākslai, pēdējā gada laikā nopelnījis 64,5 miljonus dolāru. Būdams pirmajā vietā aktieru vidū, Džonsons ieņēmis arī 19. vietu visvairāk pelnošo slavenību sarakstā.

Komentējot Forbes publikāciju, Džonsons vietnē Instagram raksta: “Šādas ziņas vienmēr mani motivēs strādāt arvien cītīgāk.”

Amerikāņu aktieris un profesionālais cīkstonis Dveins Džonsons, kurš plaši pazīstams ar iesauku The Rock jeb Klints, ir viens no labākajiem piemēriem Holivudā, kā ar neatlaidīgu darbu un striktu treniņu programmu iespējams sevi savest kārtībā salīdzinoši neilgā laikā.

Piedāvājam rīcības plānu pēc Džonsona parauga, kas ietver ne vien detalizētu sportošanas režīmu un diētu, bet pat aktiera iecienītāko dziesmu plejlisti, kas motivēs nodarbību laikā.

Aktiera personīgais treneris Billijs Beks atklāj, ka Klints treniņu programma allaž tiek pielāgota jaunajai lomai, tomēr dažas lietas viņa ikdienā paliek nemainīgas – aktieris allaž ievēro striktu diētu, sabalansējot to ar treniņiem.

„Dveins ir augumā masīvs, bet pirms katras lomas viņš savu muskuļu masu palielina vēl vairāk. To viņš panāk, uzturā lietojot daudz dabīgo proteīnu un ēdot zivis vai vistu katrā maltītē,” stāsta aktiera treneris.

 

Treniņi

Dveins Džonsons

Pirmdiena, trešdiena, piektdiena

Krūšu un muguras muskuļi, bicepsi un ikri: 5 atkārtojumi, 15-20 reizes vienā atkārtojumā, 30 sekunžu pauze starp atkārtojumiem.

Kardio: 5 minūšu iesildīšanās, 12 minūšu augstas intensitātes kardio, 5 minūtes atsildīšanās.
Otrdiena, ceturtdiena, sestdiena

Kvadricepsi, augšstilba aizmugurējā daļa, pleci un tricepsi: 5 atkārtojumi, 15-20 reizes vienā atkārtojumā, 30 sekunžu pauze starp atkārtojumiem.

Kardio: 5 minūšu iesildīšanās, 12 minūšu augstas intensitātes kardio, 5 minūtes atsildīšanās.

 

Ikdienas uzturs

Dveins Džonsons

1.maltīte: 10 olu kultenis, 3 porcijas rīsu krēma, 1 porcija auzu pārslu, 3 rīsu sausmaizītes un 0.5 litri ūdens

2.maltīte: 150 grami vistas krūtiņas bez ādas, 1 porcija putraimu, 150 grami batātes, 1 porcija tvaicētu sparģeļu, 0.5 litri ūdens

3.maltīte: 150 grami tunča, 1 porcija brūno rīsu, 1 gurķis, 0.5 litri ūdens

4.maltīte: 150 grami asara filejas, 1 porcija miežu, 150 gramu ceptu kartupeļu, 1 porcija tvaicētu zaļo pupiņu, 0.5 litri ūdens

5.maltīte: 150 grami cūkgaļas filejas, 1 porcija brūno rīsu, 150 gramu saldo kartupeļu, 1 porcija zirņu, 0.5 litri ūdens

6.maltīte: 10 olu baltumu kultenis, 3 porcijas rīsu krēma vai 1 porcija auzu, 0.5 litri ūdens.

 

Muskuļu masas palielināšanas uzturs

Dveins Džonsons

1.maltīte: 250 grami mencas, 2 vārītas olas, 2 porcijas auzu pārslas

2.maltīte: 150 grami mencas, 300 gramu saldo kartupeļu, porcija dārzeņu

3.maltīte: 150 grami vistas, 2 porcijas balto rīsu, 1 porcija dārzeņu

4.maltīte: 150 grami mencas, 2 porcijas rīsu, 1 porcija dārzeņu, 1 ēdamkarote zivju eļļas

5.maltīte: 150 grami steika, 300 grami ceptu kartupeļu, spinātu salāti

6.maltīte: 250 grami mencas, 2 porcijas balto rīsu, svaigie salāti

7.maltīte: 30 grami kazeīna olbaltumvielu, 10 olu baltumu omlete, 1 porcija dārzeņu (sīpoli, paprika, sēnes), 1 ēdamkarote Omega 3 zivju eļļas.

Treniņu motivācijas plejliste

Eminem – Till I Collapse
Living Colour – Cult of Personality
Tupac – Ghost
Metallica – Enter Sandman
Jay-Z – Moment of Clarity
Public Enemy – Can’t Truss It
Hank Williams Jr. – A Country Boy Can Survive
Trick Daddy – Where U From
Tupac – Hell 4 A Hustler
Godsmack – I Stand Alone

 

Izsakiet savu viedokli komentāros un sekojiet mums Facebook un Twitter!

Jūs varētu interesēt

Populārākie raksti

Lasītāju viedokļi

1 Komentārs on "Kā trenējas un ko ēd Dveins Džonsons – pasaulē visvairāk pelnošais aktieris"

avatar
Kārtot pēc:   jaunākie | vecākie | populārākie
Superfans
Superfans

Špricītes aizmirsāt pieminēt.

wpDiscuz