Kā notievēt divās dienās – Gvinetas Paltrovas diēta

notievēt divās dienās

Kā notievēt, turklāt zibenīgi? Šķiet, šī ir populārākā problēma daudzu jaunkundžu prātā, jo līdz uzņēmuma Ziemassvētku ballītei ir palicis pavisam maz laika, bet pirms kāda laiciņa iegādātā smukā kleitiņa nodevīgi sprāgst pa vīlēm.

Losandželosas dietologi Andžela Bletisa un Vivjena Vella izstrādājuši „glābšanas salmiņu” tieši šādai situācijai – uztura plānu, kas ļauj notievēt par veselu apģērba izmēru tikai divās dienās. Ieteikumus jau izmēģinājusi populārā aktrise un dzīvesstila padomdevēja Gvineta Paltrova, atzīstot tos par tiešām efektīviem.

Sāksim ar galveno: nē, tās nebūs atslodzes dienas, nebūs jāpārtiek arī tikai no maizes šķēles un ūdens glāzes, un nekādā gadījumā nebūs jādzer „burvju” tabletes.  Viss, kas nepieciešams, lai jau pēc DIVĀM dienām izskatītos labi un pieguļošā kleitā derētu kā uzlieta, turklāt veselīga izskatītos arī āda, būtu labs garastāvoklis un pašsajūta – ir „šķidrumu diēta”, ko par ieroci cīņā „kā notievēt” savā arsenālā iekļāvusi Gvineta Paltrova.

Vēl nesenā pagātnē šādas un līdzīgas diētas uztura speciālisti pēla, jo šajā uztura plānā paredzēts cietu pārtiku aizstāt ar zupām un kokteiļiem. Taču pēdējo laiku pētījumi ir pierādījuši, ka nekādu kaitējumu veselībai šī īslaicīgā diēta nenodara.

Ja lasiet angļu valodā, dietologi Andžela Bletisa un Vivjena Vella laidušas klajā grāmatu The Soup Cleanse, kurā detalizēti apraksta šo savu teoriju, turklāt piedāvā milzums recepšu tās īstenošanai.

Īsumā diētas princips ir šāds: uzturā jālieto tikai šķidra pārtika, turklāt noteiktās stundās, lai organisms saņemtu mikroelementus un barības vielas tad, kad tās vislabāk tiek uzņemtas, jo dažādā diennakts laikā cilvēka organismā aktivizējas dažādi dziedzeri, izstrādājas hormoni utt. Šeit nav runa par kaut kādiem ķīmiskiem šķidrumiem, nē. Uzturā ir jālieto augļu kokteiļi jeb smūtiji un sātīgas dārzeņu biezzupas, kuru garša bagātināta ar dažādām piedevām. Var notiesāt pat šokolādes pudiņzupu!

„Organismam ir viegli pārstrādāt zupas un kokteiļus, un tas nozīmē, ka tas var visu uzmanību pievērst svarīgākiem uzdevumiem, tam atliks vairāk spēka, lai atjaunoties, stiprinātu imūno sistēmu, apslāpētu infekciju draudus, ātrāk un efektīgāk nogādāt nepieciešamās vielas tur, kur tās visvairāk pietrūkst. Organisms attīrīsies no toksīniem, ja uzņems kokteiļus no svaigiem augļiem, zaļumiem vai dārzeņiem. Nekādu kaitējumu šāda īslaicīga diēta nenodarīs,” – skaidro dietoloģes.

Un, tātad:

Diennaktī ir jāēd sešas reizes, noteiktos laikos – zupa vai smūtijs.

Vispirms pagatavojiet buljonu: vistas, liellopu vai teļa gaļu ar kaulu (mēs to dēvējam par „zupas izlazi”), pārlejt ar ūdeni, uzvāra, ūdeni nolej, pārlej ar tīru ūdeni. Pievieno sīpolu, pāris burkānus, selerijas sakni (nedaudz), garšvielas. Ļauj uzburbuļot un atstāj vārīties uz lēnas uguns 4−5 stundas. No kauliem atdala gaļu un pievieno buljonam. Gatavo buljonu ievieto ledusskapī un pagaida, līdz sasalst tauki. Noņem tos un izmet atkritumos.

Aizliegts: cukurs, miltu izstrādājumi, alkohols, kofeīnu saturoši dzērieni, pusfabrikāti.

1. Uzreiz pēc pamošanās

Izdzer maziem malciņiem 450 ml ūdens, kam pievienota pus citrona sula.

2. Brokastis

Smūtijs no vājpiena, kam pievienotas ogas (vienalga, svaigas vai saldētas). Kokteilis dos enerģiju, nodrošinās organismu ar vitamīniem un olbaltumvielām, taču nenoslogos gremošanas sistēmu, kas ievērojami vairos darbaspējas. Lieliski, ja govs piena vietā kokteili gatavosiet no kokosa, auzu vai mandeļu piena!

3. Otrās brokastis un pusdienas

Abās ēdienreizēs – zupa, kas pagatavota uz buljona bāzes, kam pievienota tējkarote olīveļļas. Zupai pievieno dārzeņus, kas vislabāk garšo, izņemot kartupeļus, un sēnes.

Derēs ķiploki, zaļie zirnīši, spināti, kāposti, paprika, čili, kurkurūza – ļauj vaļu fantāzijai!

Vienā no ēdienreizēm zupai var pievienot kvinoju, bezglutēna nūdeles vai grilētu vistas fileju.

4. Launags

Smūtijs no vīnogām, gurķa, kokosriekstu piena un citrona sulas (visu sablenderēt) palīdzēs noturēties līdz vakariņām.

5. Vakariņas

Zupa uz buljona bāzes, bet šoreiz  — ar kartupeļiem vai lēcām.

Bez minētā neierobežotā daudzumā: baklažāni, kabači, ziedkāposti, sparģeļi, greipfrūti, kivi, sīpoli, ķiploki.

Un kur tad šokolādes pudiņzupa?

Diētas laikā ir atļauts vienu reizi dienā palutināt sevi ar desertu, bet tikai rīta pusē starp paredzētajām ēdienreizēm un ne vēlāk kā stundu pirms paredzētās ēdienreizes:

500 ml piena izkausē 80 g tumšās šokolādes (vislabāk 98%), pievieno tējkaroti medus, rūpīgi samaisa un pievieno šķipsnu mandeļu.

Zupu sadala divās vienādās porcijās, apēd pa vienai katru dienu.

 

Izsaki savu viedokli komentāros un seko mums Facebook un Twitter!

Avots: Gvineta Paltrovas blogs GOOP

Jūs varētu interesēt

Populārākie raksti

Lasītāju viedokļi

Ierakstiet pirmo komentāru!

avatar
wpDiscuz